G: Mikä asu tytölle huomenna päiväkotikuvaukseen

"hmm"
En ole koko ketjua lukenut, mutta minusta kaikki vaihtoehdot olivat kivan näköisiä - sopivan värikkäitä ja pirteitä lapselle. En ollenkaan ymmärrä mitään typerää hifistelyä "juuri oikeiden sävyjen" löytämiseksi.
 
[QUOTE="vieras";22183828]Onpas jollekin tärkeä tuo kuvaus??? Pinnallista, opetatko lapsesikin sellaiseksi??[/QUOTE]

No en minä lasta kuvaukseen rikkinäisissä ja likaisissakaan vaatteissa laita. Laitatko sinä? Onko se pinnallisuutta jos haluaa, että kuvauksessa on nätit vaatteet päällä?
 
[QUOTE="vieras";22183828]Onpas jollekin tärkeä tuo kuvaus??? Pinnallista, opetatko lapsesikin sellaiseksi??[/QUOTE]

Mä ainakin opetan :saint:. Eli päiväkoti/luokkakuvaan ei mennä naama sotkussa, tukka sekaisin ja rönttävaatteet päällä. Ja sama pätee päiväkodin/koulun juhliin.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22183828]Onpas jollekin tärkeä tuo kuvaus??? Pinnallista, opetatko lapsesikin sellaiseksi??[/QUOTE]
Kuten jo sanoin: 23 vuoden jälkeen niiden kuvien vaatteilla ei ole mitään merkitystä. Ainoastaan katselee minkälainen lapsi oli silloin vuosia sitten.
 
[QUOTE="vieras";22183828]Onpas jollekin tärkeä tuo kuvaus??? Pinnallista, opetatko lapsesikin sellaiseksi??[/QUOTE]

opetatko itse että kaapista otetaan mitä tahansa päälle kun samalla vaivalla voidaan ottaa kiva yhdistelmä? Sekö on pinnallisuutta?ja kyllä itsekin mietin hetken millaisen kivan asun lapselle valitsen. Pitäisiköhän pistää kysely mielipiteistä, päätöksen kyllä teen ihan itse.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22183896]Kuten jo sanoin: 23 vuoden jälkeen niiden kuvien vaatteilla ei ole mitään merkitystä. Ainoastaan katselee minkälainen lapsi oli silloin vuosia sitten.[/QUOTE]

Nih. Ja siksi kannattaa valita yksivärinen vaate, ettei vaate vie väreillään ja kuvioillaan huomiota pois lapsen kasvoista. Ja voihan se olla nostalgistakin katsella parinkymmenen vuoden päästä noita vaatteita retroina. Veikkaan kuitenkin, että silloin näyttävät silmään yhtä järkyiltä kuin jotkin ysärivaatteet nyt.
 
[QUOTE="vieras";22183896]Kuten jo sanoin: 23 vuoden jälkeen niiden kuvien vaatteilla ei ole mitään merkitystä. Ainoastaan katselee minkälainen lapsi oli silloin vuosia sitten.[/QUOTE]

Meillä ainakin päiväkotikuvat ovat esillä eikä jossain kaappien takana piilossa. Kyllä niitä ennen sitä 23v täyttymistäkin katsellaan.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22183914]Nih. Ja siksi kannattaa valita yksivärinen vaate, ettei vaate vie väreillään ja kuvioillaan huomiota pois lapsen kasvoista. Ja voihan se olla nostalgistakin katsella parinkymmenen vuoden päästä noita vaatteita retroina. Veikkaan kuitenkin, että silloin näyttävät silmään yhtä järkyiltä kuin jotkin ysärivaatteet nyt.[/QUOTE]
Jos poika on jo 25-vuotias niin ihan sama mitä sillä on ollut päällä jossain päiväkoti-kuvauksessa.
 
"mmm"
Pistä se, mikä on lapsesi normaalein päiväasu...

Mä ainakin haluan muistaa myös lapsen lempivaatteet, ja on helppoa, kun kuvauksessa on sellaiset siistit lempparivaatteiksi muodostuneet vaatteet... Lapsikin pukee mielellään...
 

Yhteistyössä