G: Millä viikoilla jäitte töistä saikulle ja millaisesta työstä ?

Viestiketju alueella 'Monikkoperheet' , aloittaja Bubblis, 08.10.2013.

1. Bubblis

Bubblis Jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.08.2013
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kiinnostais tietää sen vuoksi, että kävin itse puolitoista viikkoa sitten ultrassa ja siellä kätilö sanoi, että on suuri mahdollisuus RU:sta jäädä lomille vajaan viikon kuluttua. Mulla tosi tosi fyysinen työ ja supistelee päivittäin. Mutta viikkoja ei ole kuin 21+4 RU:n aikaan. Muilla kokemuksia ?

2. Leonor

Leonor Jäsen

Rekisteröitynyt:
    18.02.2013
    Saadut tykkäykset:
    0
    Jäin sairaanhoitajan hommista saikulle rv 20. Vointi ok, mutta kohdunkaula lyhentynyt jo tuolloin salakavalasti. Rv 24-31 sairaalassa vuodelevossa ja sitten pojat syntyivät.

3. Karcci

Karcci Jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.07.2013
    Saadut tykkäykset:
    1
    Mä oon visualistina (ent. somistaja) eli teen 8h fyysistä duunia = seison/kävelen koko päivän, nostelen nukkeja sinne tänne, rakentelen uusia seiniä jne.
    Nyt rv 24 ja tänään kontrolliultrassa annettiin jo mahdollisuus saikkuun.
    Hieman kuitenkin olen ns. liian tunnollinen työntekijä eli meen nyt ainakin kokeilemaan vielä ensi viikolla työntekoa, jos supistukset pahenee, niin jään heti pois...

Mulla siis muutaman vkon harkkasupistellu, mutta kohdunkaula on pysyny täysin samassa pituudessa koko ajan eli 4,3 cm...Ehkä senkin takia jotenkin en vaan osannu saikkua ottaa..Varsinkin ku lekuri kysy, et haluunko jo saikkuu? Jösses, oisit vaan sanonu et jää tai älä jää :p

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  4. Omppuf

Omppuf Jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.01.2012
    Saadut tykkäykset:
    0
    Oiko ollu rv 22. 28 viikolla sitten vuodelepoon sairaalaan. Siellä olin rv36 asti. Vauvat syntyi 36+5

5. Katrilli79

Katrilli79 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    12.07.2013
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ensin viikko saikkua rv 25 ja sit kotiin lepäilemään loppuajaksi rv 27. Toimistotyö, mutta kaikki arki-illat vähintään puol 7:ään saakka 4 veen kanssa kotona ja paljon viikonloppuisin (maatila).

6. jenniferi

jenniferi Jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.05.2005
    Saadut tykkäykset:
    0
    Vaikeasti kehitysvammaisten parissa työskentelen. Työ ohjaus- ja hoitotyötä, sillä osa asiakkaista on liikkumattomia ja autettavia. Jäin sairaslomalle viikolla 27 matalan verenpaineen ja hemoglobiinin takia. Muutama viikko olisi mennyt töissä ihan ookoo pidempään, mutta sitten olisi maha ja työn raskaus ollut esteenä täysinäiselle jaksamiselle. Olisi tehnyt olla pidempään töissä, kun kerta kuntoa riitti, mutta pyörrytys ja hapensaanti heikensi oloa.

7. Bhumi

Bhumi Jäsen

Rekisteröitynyt:
    23.09.2013
    Saadut tykkäykset:
    6
    Minulla oli nyt jo aika isojen kaksosteni kanssa laskettu aika aikoinaan marraskuun alussa, mutta lähdin lomaputkeen jo kesäkuun lopulla! Minulla oli selkäkipuja ja supistuksia ja lääkärit ymmärtäväisesti kirjoittivat minulle sellaiset paperit ettei tarvinnut kesäloman jälkeen enää töihin palata :) Työhöni kuului sekä toimistotyötä että matkantekoa autolla.

Lomista huolimatta lapset meinasivat syntyä jo elokuussa ja minut tuomittiin vuodelepoon ja olin pariin otteeseen viikon sairaalassa heitä pidättelemässä syksyllä. Syntyivät viikolla 36+0.

8. Arizonared

Arizonared Jäsen

Rekisteröitynyt:
    25.09.2013
    Saadut tykkäykset:
    0
    Lähihoitajana kotihoidossa, tänään kirjoitettiin saikkulappu eikä kuulemma enää ole töihin menemistä kipujen ja supistelujen takia, vaikka eivät olekaan kohdunkaulalle mitään tehneet. Viikkoja nyt 24+0.

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi