G: Millaisesta kupista juot kahvisi/teesi?

Mamma italiana
Alkuperäinen kirjoittaja mv:
Ketjua lukematta on pakko kommentoida, että tämä on ehdottamasti turhin keskustelu, mihin olen törmännyt koko elämäni aikana :)
no voi kuule, ei varmaan ollut tarkoituskaan olla mikààn hengellinen tuokio. ps. ja kauhean monta muutakin "turhaa" ketjua
 
Alkuperäinen kirjoittaja mv:
Ketjua lukematta on pakko kommentoida, että tämä on ehdottamasti turhin keskustelu, mihin olen törmännyt koko elämäni aikana :)
Ei aina ole pakko keskustella, niin vakavista aiheista.... :D
Tuli vaan mieleen, kun miehellä on sellanen kuppi vanhempien luona mistä se on juonut aamukahvinsa varmasti jo 15 vuotta ja se menee ihan sekaisin jos anoppi on pistänyt sen koneeseen. (joutuu siis ottamaan jonkin muun kupin.)
Ja kun itsellekkin on selvästi vakiintunut yksi ja sama kuppi joka aamulle. Se kyllä vaihtelee joskus oli sellainen melkeenpä 5 desiä vetävä ihaa kuppi käytössä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja spraitti:
Kertokaa mulle tyhmälle vielä se et mitä eroa on kupilla ja mukilla? :ashamed:

Huomasin vaan et suurin osa puhuu mukeista, kun taas meikäläinen on aina puhunu kupista... :snotty: Oonko juntti tai vaan vähä tyhmä?!?!? :LOL:
Kuppi on sellainen, jonka alla pidetään pikkulautasta.
Muki on iso ja yksinäinen. :|
 
emmalie
Aamu- ja iltatee menee aina valkoisesta 24h jumbokupista, kahvit puolestaan Mymmeli-mukista tai Pentikin Mustaherukka-mukista. Tilanteesta ja vieraiden lukumäärästä riippuen kahvit tarjotaan joko mukeista (Liukko-Sundströmin pupumukeja ja Mauri Kunnaksen 7 koiraveljestä) tai valkoisista perus kahvikupeista.
 
bb
Alkuperäinen kirjoittaja mv:
Ketjua lukematta on pakko kommentoida, että tämä on ehdottamasti turhin keskustelu, mihin olen törmännyt koko elämäni aikana :)
Itseasiassa sillä on kuulemma suurikin psykologinen merkitys minkälaisesta kupista aamukahvinsa/teensä/kaakaonsa juo. Se kun on useimmille se silmät aukaiseva hetki ja omaa silmää miellyttävä ja kaunis kuppi saa päivän ihan eri tavalla käyntiin, kuin "harmaa kulunut mainosmuki". Se miten turhia tällaisten tutkimusten teko yliopistoissa on, on taas ihan eri juttu.

Parhaiten aamu lähtee käyntii valkoisesta Arabian 24 h teekupista (siis asetillisesta kupista, ei mukista), mutta jos n eon pesussa oranssi hattivattimuki kelpaa myös.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja spraitti:
Kertokaa mulle tyhmälle vielä se et mitä eroa on kupilla ja mukilla? :ashamed:

Huomasin vaan et suurin osa puhuu mukeista, kun taas meikäläinen on aina puhunu kupista... :snotty: Oonko juntti tai vaan vähä tyhmä?!?!? :LOL:
Kuppi on sellainen, jonka alla pidetään pikkulautasta.
Muki on iso ja yksinäinen. :|
B) kiitos... diagnoosi selvä olen hiukan juntti... okei tästä eteenpäin juon mukista. :D
 
mv
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja mv:
Ketjua lukematta on pakko kommentoida, että tämä on ehdottamasti turhin keskustelu, mihin olen törmännyt koko elämäni aikana :)
no voi kuule, ei varmaan ollut tarkoituskaan olla mikààn hengellinen tuokio. ps. ja kauhean monta muutakin "turhaa" ketjua
Joo, en tarkoittanut kommenttiani pahalla. Kyllä näille on psykologista tilausta ;) Juon itse asiassa juuri nyt kahvia töissä tosi rumasta mukista, ja onpas se masentavaa!
 
Valkoinen Arabian muki lehmän kuvalla, taitaa olla ihan samaa mallia kuin Teema sarjan mukit. Valiolta näitä voi ostaa en tiiä saako muualta..

vieraat juo yleensä oliivinvihreistä koko mukin näköisistä, mutta noi on Ikeasta =)
 

Yhteistyössä