G:mitä nykyajan tuotteita pidät turhana ja tarpeettomana??

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Mun mielestä vedenkeitin taas on tosi kätevä :) Kattilassa kestäis niin kauan kiehuttaa vesi, ja mä juon paljon teetä. Ja kun mun kahvinkeitin oli rikki, oli kätevä keittää vesi vedenkeittimessä ja kaataa se sitten sinne kahvinkeittimeen. Ja tuo vedenkeitin keittää sen veden minuutissa, hellalla jos keittäs niin joutuis odottaan paljon kauemmin.

Mut mihin tarvii munakuppia? Mulle semmosella ei oo ikinä ollut käyttöä.. ehkä joku tarvii. Tai entäs lapsille tarkoitettu vessapaperi? Olin ihan ällistynyt kun kaupassa oli erikseen lapsille myynnissä vessapaperia jossa oli jotain lapsellisia kuvioita.
 
"Olen tatuoitu jätkä!"
valmiina leikattuja salaatinlehtiä??
NIitä olen ihmetellyt myös... laiskuuden huippu :D:D Ja hintavaa.
No kova se on valmiin salaattitötterön kilohintakin! Ja noissa pusseissa tulee kaikki ainekset kerralla, ei tarvitse ostaa montaa eri rehua jos on pieni tarve. En minä kyllä syö kuin hampparin välissä.

Mutta rintsikat ovat minusta turhat alle 30 vuotiailla ainakin kesällä.

Olen tatuoitu jätkä!
 
Meille myös vedenkeitin ois turha. Teevesi kuumenee kahvinkeittimellä. Mut jos ei kahvinkeitintä olis, ni sit ois käyttöä vedenkeittimelleki. Vaikka tokihan se vesi kattilassaki kuumenee, hitaammin vain.
 
No törröttääkö lapsillakin : / Ei kai tyttölapsilla sen kummemmin kun pojillakaan. Tosin en asiasta niin tiedä.
Niin siis sä tarkootit niitä lasten omia. :D Eiköhän ne ole vähän sen takia, että saa olla muka iso tyttö kun on "rintsikat". Likalla on joitakin sellaasia toppimallisia, mutta ei niitä ole tullut käytettyä.
 
jhjhbj
Mäkin ennen ihmettelin kaikkia valmiiks tehtyjä ruokia (esim. just noi valmiiks leikatut salaatinlehdet) tai koneita jotka tekee valmiiks sellasen, minkä vois tehdä itsekin (esim. leipäkone). Ajattelin, että mitkä ihmeen laiskurit noita käyttää. Kun mummoni sitten sairastui niin, ettei hänen kätensä enää toimineet kuten ennen, eivät siis totelleet ollenkaan, niin ymmärsin että ne ns. turhat jutut voi olla jollekin tosi tarpeellisia. Sellaiselle, joka ei pysty tekemään kuten 'normaalit' ihmiset eikä ole ketään auttamassa.
 
turhis
Se Dolce Gusto. Tuskin siihen saa parin vuoden päästä enää niitä esanssikapseleitakaan.

Kaikki lasten pattereilla toimivat meluavat ja liikkuvat muovilelut. Myös ne akkukäyttöiset autot, mönkijät ym, joihin mahtuu kaksi pikkulasta.

Toyota Prius. Ekologisuus varsin kaukana kyseisestä pötteröstä.

Se sähköllä toimiva vauvanistuin tai mikälie, mikä Aitolehden vauvalla oli.
 
[QUOTE="vieras";23046687]Netti ja kännykkä. Kirjeellä ja lankapuhelimella selvittiin ennenkin.

Netti eniten persestä: 35 vuotta toiminut autokauppias: Koko netti pitäisi räjäyttää [/QUOTE]
Voi elämä. Pihtiputaan papat ei osaa toimia muuttuvassa ympäristössä, joten "netti pitäisi räjäyttää"? :D Kuinka nykyajasta tipahtanutta porukka voikaan olla?

Ja "selvittiin ennenkin" on kyllä ihan typerä argumentti millekään. Ennenvanhaan selvittiin myös metsästämällä mammutteja ja tekemällä savumerkkejä. Oh, good old days. Onhan sitä "selvitty" vaikka missä paskassa. Onneksi jotkut menevät eteenpäin eivätkä marmata muutoksesta.
 
nämä
ei ole tarvittu pinnasänkyä koskaan
ei mikroa.
ei hoitopöytäkään ollut pakollinen (sänky paljon parempi tai lattia).
meillä ei ole henkilövaakaa ollt koskaan
lapset eivät tarvitse omia telkkareita tai kannettavia, istuvat tarpeeksi muutenkin.
 

Yhteistyössä