G: Mitä puolia miehissä inhoatte/pidätte epäviehättävinä?

  • Viestiketjun aloittaja Maiya
  • Ensimmäinen viesti
"Sanna"
[QUOTE="mies";28427936]Lähinnä siksi, koska Sannan mielestä olisi tilannetajuista olla feikki (sopeuttaa minuutensa yleisön toiveita vastaavaksi) silloin kun on kiinnostunut ja tuttavakin on kaltaiseni jääräpää. :) Eli asettaa kärryt hevosen eteen. Minä lähtisin siitä, mitä toinen tai tilanne tarjoaa minulle, en siitä, mitä minä tarjoan hänelle/sille. Ei voisi vähempää kiinnostaa, mitä joku kasvoton joukko ajattelee minusta tai on ajattelematta: elän ensin itselleni, sitten muille, mutten koskaan vain itselleni.

Sannan neuvo itse asiassa on pelimiehen neuvo: ole mieliksi tyypille X, niin saat. Tästä puuttuu se rehellisyys ja selkärankaisuus, jota minä kaipaan. Minä olen minä, ota tai jätä - noin siis pääosin. Tietenkin jotain voi ja pitääkin korostaa ja jotain häivyttää tilanteen ym. mukaan. Mutta ne päälinjat eivät radikaalisti muutu. Joka minusta tykkää näin aitona, niin siitä muodostuu ihanteellisin mahdollinen alku.[/QUOTE]

Et edelleenkään ymmärrä, mitä tilannetajulla tarkoitetaan. En missään vaiheessa ole käskenyt sinua feikkaamaan. Itse rupesit puhumaan feikkaamisesta.
 

Yhteistyössä