G:Mitä teet työksesi?

  • Viestiketjun aloittaja Perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja marjonetti:
Vaihdoin vastikään suljetulta osastolta avohoitoon. :D Nykyään olen siis psykiatrian poliklinikalla päivystävänä sairaanhoitajana.
Kolleega täällä terve!Itse olen tällä hetkellä työssä suljetulla osastolla.Viimeistä yötä olis tarkoitus lähteä ensi yöksi valvomaan
 
marjonetti
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:
Alkuperäinen kirjoittaja marjonetti:
Vaihdoin vastikään suljetulta osastolta avohoitoon. :D Nykyään olen siis psykiatrian poliklinikalla päivystävänä sairaanhoitajana.
Kolleega täällä terve!Itse olen tällä hetkellä työssä suljetulla osastolla.Viimeistä yötä olis tarkoitus lähteä ensi yöksi valvomaan
Katos perhana, terve! :D Tarkoittaako viimeinen yö "viimeistä yötä ennen vapaita" vai oletko vaihtamassa tukikohtaa? Rauhallista yötä joka tapauksessa!
 
Siinä hyttien teossa on aika monta vaihetta ennenkuin valmis paketti vietäväksi laivaan.
Ensin pellistä aihiot,ne ns.muotoillaan oikeanlaisiksi,niihin liimataan tukipeltiä(lamput esim.kiinnitetään niin tarvitaan lisätuki)sitten villat,laitetaan uuniin hetkeksi,pakataan pukeille.
Paneelit kootaan seiniksi,tehdään tarvittavat reiät jne,seinät kootaan pukeille+tarpeelliset tukiputket alaosaan jne
Seinistä kasataan hytti joka kalustetaan,sähköistetään,putkitetaan ja katto.
Sitten lähtee telakalle ja työnnetään laivaan sivusta(kylki auki).
Siinä noin tiivistettynä,kaikkea pientä mahtuu vielä matkalle mukaan.
Osa seinistä kootaan eri paikoissa kuin muut.Tein pitkään ennen kotiin jäämistä ns.päätyseiniä Tallinkin laivojen hytteihin,sitä tehdään pää osin yksin.
Muuten työt pitkälti kaksin tai teamissa.
 

Yhteistyössä