G:Mitä teet työksesi?

  • Viestiketjun aloittaja Perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti
vieras
huomaa muuten ettei kovin paljon ole korkeasti koulutettuja täällä!!!!No en ole minäkään, kotiäitinä olen ilman ammattia. Mutta huomaa ettei se parempi kansa täällä kirjoittele vaan nämä alempi arvoiset
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
huomaa muuten ettei kovin paljon ole korkeasti koulutettuja täällä!!!!No en ole minäkään, kotiäitinä olen ilman ammattia. Mutta huomaa ettei se parempi kansa täällä kirjoittele vaan nämä alempi arvoiset
Ja ihmisen arvoko mitataan koulutuksella? Opiskeluvuosien määrällä? Opintolainan suuruudella? Minäkin oon opiskellut tähän astisesta elämästäni reilusti yli puolet ja kuitenkin päätynyt (sun mielestä!) ala-arvoiseen työhön, ihan vaan koska tykkään siitä ja haluan (ihan oikeasti haluan, koulutodistukset olis antaneet edellytykset lähteä opiskelemaan "parempaakin" ammattia) sitä tehdä! Olen mieluummin sitten "huonoa kansaa" ja teen itselleni mielekästä työtä.

 
GaGa
Minulla on kaksi tutkintoa. Olen sosiaalityötä pääaineillut YTM sekä kirjallisuutta pääaineillut FM. Minulla on siis pätevyys toimia sosiaalityöntekijänä että äidinkielen ja kirjallisuuden opettajana. Tällä hetkellä toimin koulukuraattorina, mutta todennäköisesti ensi syksystä lähtien teen opetustyötä.
 

Yhteistyössä