G: Mitä vaatteita et pukisi päällesi mistään hinnasta?

papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja jjj:
haaremihousut sopivat hoikalle ja hyvävartaloiselle, itsekin omistan vastaavat ;)

Minä en ikinä pukeutuisi 80 luvun tuulipukuun!
Mun mielestä haaremihousut eivät sovi kenellekään! :eek: :xmas: Sensijaan niihin sopisi hyvin vaippa, jossa täysi kakkalasti.. :whistle:
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Alkuperäinen kirjoittaja jjj:
haaremihousut sopivat hoikalle ja hyvävartaloiselle, itsekin omistan vastaavat ;)

Minä en ikinä pukeutuisi 80 luvun tuulipukuun!
Mun mielestä haaremihousut eivät sovi kenellekään! :eek: :xmas: Sensijaan niihin sopisi hyvin vaippa, jossa täysi kakkalasti.. :whistle:
no se on sinun mielipiteesi, en usko että tiedät kovin paljoa muodista muutenkaan :)
 
papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Alkuperäinen kirjoittaja jjj:
haaremihousut sopivat hoikalle ja hyvävartaloiselle, itsekin omistan vastaavat ;)

Minä en ikinä pukeutuisi 80 luvun tuulipukuun!
Mun mielestä haaremihousut eivät sovi kenellekään! :eek: :xmas: Sensijaan niihin sopisi hyvin vaippa, jossa täysi kakkalasti.. :whistle:
no se on sinun mielipiteesi, en usko että tiedät kovin paljoa muodista muutenkaan :)
Mä olin teini 80-luvulla ja naureskelin koulukavereitteni haaremihousuille jo silloin.
 
jaa
Sellasta trikooretkuhame+leggarit-yhdistelmää, joita näkee aika paljon baareissa. Ja ne crazy age (?) farkut, tai ylipäätänsä sellaiset kulutuspestyt farkut on mun mielestä aika karmeuksia.

Ja fuck me-saappaita kans ei kiitos, ylipäätänsä sellainen halpa pissistyyli ei oikein iske.
 

Yhteistyössä