G: Monta tuntia nukut yössä?

Noin suurinpiirtein? ja monta tarvitset?

Tuli mieleen kun tässä vielä istun, vaikka tiedän et vauva taas ensi yönä rymyää monta kerta ylös ja aamulla aikainen herätys.

Ja itse nukun katkonaista unta varmaan yht. 8h mut herätyksiä on varmaan ainaki 5. Unelma ois 8-9h katkeamatonta! Haave :)
 
Yleensä saan nukkua noin 7 tuntia ja 9 tuntia tarvitsisin, että olen oikeasti pirteä. Tuo 7 tuntia on vähän omaa vikaa, kun illalla vaan sänkyyn meno venyy ja venyy...

No töihin menon myötä on pakko ruveta menemään aikaisemmin nukkumaan, kunsitten ei ole enää päikkärimahdollisuutta.
 
vieras
liian vähän, aina aamulla väsyttää :( nytkin pitäis olla jo nukkumassa mutta missäs olen! mies meni suihkuun ja menee sit nukkuu; josko sitten itekki ssais irti ittensä tästä koneelta! aamulla aikainen herätys kummallakin, mutta mies pärjää pienemmällä unimäärällä. ONNEKSI lapsi nukkuu mutta yöllä taas kömpii väliin..
 
Olis niin ihanaa jos pärjäis vähemmällä unella ja tuntis olonsa pirteeks. Enempi taitaa olla kyllä ongelma se, että herää aina kesken syvästä unesta. Ko korkeintaa 3h putkeen unta.

IHANKO TOTTA jotku pärjää 4-6h unilla :eek:
 
Nyt viimiset 2 kk nukkunu 3-5 tuntia yössä, ja sekin pätkissä. Vauva, 1 kk, ei nuku öisin kunnolla, ja sitä ennen viimeisen raskauskuukauden aikana en vaan saanut unta. Päivisin puoltoistavuotias pitää sit hereillä...

Ei, tämä ei todellakaan riitä, ja just kirjotin miehelle aamuksi keittiön pöydälle uhkauksen et saa alkaa valvoo osan öistä tai ero tulee.
 

Yhteistyössä