G: Montako tietokonetta teiltä löytyy kotoa?

  • Viestiketjun aloittaja galluiita
  • Ensimmäinen viesti
V
Kaks pc-pöytäkonetta, yks pc-läppäri, macbook pro, iPad + mun ja miehen iPhone3:set ja miehen työ macbook pro ja iPhone 4. Ihan liikaa kahdelle käyttäjälle, mut noita miehen työlaiteiita ei kai oikeesti lasketa. Ite lähinnä surffailen ipadilla, mies pelaa toisella pöytäkoneella ja minä harjoittelen eri ohjelmia toisella pöytiksellä. Nuo läppärit on vähän vähemmällä käytöllä, mut silloin tällöin..
 
1 ja se riittää
1 kalliimpi/hyvä pöytäkone ja se riittää :) Ei meillä kokoajan koneella istuta! Kauheeta tuollaiset perheet, joissa jokaisella oma kone. Varmaan lapset tee muuta ollenkaan, ku istuvat koneensa ääressä kokis toisessa kädessä?
 
"jepjep"
[QUOTE="Jepjep";23280460]Tällä hetkellä 3 + IPhone, Riittää oikein hyvin kahdelle ;D Lapset vielä niin pieniä etteivät tarvitse omia koneita.[/QUOTE]

Läppäreitä tämä kaikki kolme.
 
2. Toinen on vierashuoneessa ja lähinnä miehen käytössä, siitä katotaan monesti myös elokuvia kun on iso näyttö. Mulla on tämä läppäri kulmasohvan takana pikkupöydällä, hyvä surffailla ja samalla katsoa lasten leikkejä. :)
 
2 kannettavaa(miehellä joku tehokas ja mulla mini)mutta myös meidän perheestä kolmella puhelimella pääsee nettiin,samoin ps3 ja wii on nettiyhdistetty ja Nintendo Ds XL :D Että ruuhkaa ei tuu koneille jos jtn pitää netistä katsoa/etsiä.
 

Yhteistyössä