G:NYT KAIKKI MITTAAMAAN VYÖTÄRÖNYMPÄRYS!

  • Viestiketjun aloittaja nainen
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 21:45 TwistedSister kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 21:39 ukkelipukkelinäiti kirjoitti:
Mulla on 81cm :ashamed: ja painoindeksi on muuten 22 jotain eli sen mukaan en oo ylipainoinen.

Kumma kyllä, huhtikuussa vuos sitten kuopus syntyi, ja alkukesästä mun vy oli 76, mutta kiloja hiukka enemmän kuin nyt. Eli kiloja nyt lähtenyt muutama, mutta vy kasvanut 5cm :eek: Miten tuo voi olla mahdollista???
Jos tuo 81cm johtuu venyneestä ihosta? :whistle: En mie tiiä. :snotty:
No maha oli kyllä ihan järkyttävän kokoinen poikaa oottaessani. iho on kyllä venähtänyt, raskausarpia on sekä pystyyn että vaakaan ja melki selässä asti :snotty:
Mulla tuo vy vaihtelee kyllä päivän mittaan! Eli aamulla ei oo turvotusta...sitte illalla massu on paljo isompi, olin syöny sitten mitä vaan. Ilmaa ei oo mutta maha vaan turpoaa kuin pallo iltaa kohden :ashamed:
 
TwistedSister
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 21:49 ukkelipukkelinäiti kirjoitti:
No maha oli kyllä ihan järkyttävän kokoinen poikaa oottaessani. iho on kyllä venähtänyt, raskausarpia on sekä pystyyn että vaakaan ja melki selässä asti :snotty:
Mulla tuo vy vaihtelee kyllä päivän mittaan! Eli aamulla ei oo turvotusta...sitte illalla massu on paljo isompi, olin syöny sitten mitä vaan. Ilmaa ei oo mutta maha vaan turpoaa kuin pallo iltaa kohden :ashamed:
Mullakin on ollut tuollaista turvotusta. :\|
 
raskaana
Täällä taitaa ola paljon muitakin raskaana olevia kuin minä, kun noin isoja lukemia näkyy. Mulla on vyötärönympärys normaalisti ollut n.63cm, nyt raskaana rv25 92cm.
 
äiti kuudelle
171cm 61kg vyötärö 71cm ja kauheat jenkkakahvat!! Onko laihdutus ainoa keino saada ne pois. Vatsalihaksetkin on ok kunnossa. Kamalaa, ei puhettakaan vartalonmyötäisitä paidoista! Hyväkuntoiset antakaas nopeat ja tehokkaat vinkit!? :ashamed:
 
En nyt löydä mittaa vaikka ukko sillä just eilen mittas oman ympärysmittansa.
Mutta muistan lukeeneeni tässä jokin aika takaperin kunto plus lehdestä... tai siinä neuvottiin makuultaan mittaaman vyöt.ympärys. En tiedä sitten antaako saman lukeman kuin seisten..
 

Yhteistyössä