G:Oletteko mustasukkaisia miehen exästä?

Olin aikani, oikeestaan niin kauan kun alettiin olemaan exän kanssa enemmän tekemisissä.
Olin mustis heidän yhteisestä vanhemmuudestaan, siitä kun ex on rintavampi kuin minä, siitä jos miehellä oli liiaan hauskaa kun puhui exän kanssa puhelimessa jne jne jne. Typerä, nuori ja lapsellinen kun olin...
 
En ole. Mieheni on se, joka aikoinaan suhteesta lähti ja on ollut hyvin tyytyväinen "uuteen elämäänsä". Ex tosin on kaikkensa yrittänyt tehdäkseen minut mustasukkaiseksi. Pari vuotta sain tekstareita, joiden mukaan mieheni kävi harrastamassa seksiä hänen kanssaan jne. Huvittavinta on se, että mieheni saattoi istua vieressäni autossa silloin kun olevinaan oli exän kanssa puuhissa... Ymmärrän hyvin, miksi mieheni halusi kyseisestä naisesta erota.
 
yxex
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.07.2006 klo 09:06 mustikka kirjoitti:
En ole. Mieheni on se, joka aikoinaan suhteesta lähti ja on ollut hyvin tyytyväinen "uuteen elämäänsä". Ex tosin on kaikkensa yrittänyt tehdäkseen minut mustasukkaiseksi. Pari vuotta sain tekstareita, joiden mukaan mieheni kävi harrastamassa seksiä hänen kanssaan jne. Huvittavinta on se, että mieheni saattoi istua vieressäni autossa silloin kun olevinaan oli exän kanssa puuhissa... Ymmärrän hyvin, miksi mieheni halusi kyseisestä naisesta erota.
Meillä ihan tosi oli niin että "ex" kävi luonani....Olin vielä tosi rakastunut ex.ään joka jätti tän uuden vuoksi,muttei sitten ilm. voinut sillekään olla uskollinen??? Totta kai olin tosi tyhmä, mutta olisin tehnyt mitä vaan että suhde olisi korjaantunut.Ja tätä ex käytti kyllä komeesti hyväx :LOL:
Kerroin tästä "nyksälle", muttei ilm. uskonut,luultavasti pitää vieläkin mua mustiksena. Tosin nyt oma elämä hyvin ja onnellisesti seurustelen,ex tosin muistaa "lemmekkäin" ja välillä katkerin tekstiviestein.Että ei kovin uskollista sorttia mutta toivottavasti tulevat nykyisen kanssa vielä onnelliseksi.Olen ihan tyytyväinen että kerroin kuitenkin tälle nykyiselle missä mennään, on sitten hänen asiansa uskooko vai ei...Mutta itse vehtasivat minun ja lasten ollessa joten joskus on niin että kun kerran pettää, pettää helpommin uudelleen.Ihan näin kokemusta omaavana sanon.
 

Yhteistyössä