G: Onko 250 euron kengät sinusta tavallisen hintaiset?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;22602487:
Pitäishän sun tietää, ettei "ajatonta" ole olemassakaan, vaan se on vain myyjien myyntikikka ;) Saappaissakin koron muoto ja kärjen malli vaihtelee koko ajan.
Mä en käytä saappaita, enkä korkoja. :D Kärjen on oltava sellanen mummomalli mulle. Eccot kelpaa, samoja jo mummini käytti. :p
 
Kengistä en ole maksanut noin paljoa koskaan, tosin tänä syksynä olen ostanut kolmet yli sadan euron kengät mikä sekin on harvinaista. 250e voisin maksaa jos kengät todella ovat hyvät, laadukkaat ja "ajattomat.

Laukusta voisin sitten maksaa yli tonninkin, ja tulen maksamaankin :D
 
Melko tavallisen hintaiset nuo minulle on.

Jos olen lapselleni valmis ostamaan Eccot 120:llä, ja lapsi käyttää niitä sitten yhden talven - miten tämä on vähemmän älytöntä kuin ostaa omaan jalkaani 250 euron kengät, jotka jo kolmantena vuonna tulevat maksaneiksi vähemmän...

Varmaankin tämä ketju liittyy johonkin toiseen ketjuun, jossa myös kävin. :saint:

Ja jos joku väittää, että neljänkympin kengät ovat yhtä hyvät jalassa, vaihtoehdot ovat a) henkilö ei ole ikinä päässyt kokeilemaan laadukkaampia kenkiä tai b) onpa osunut jalkaan onnistunut lesti eli se, jonka mukaan halvat kengät tehdään...
 

Yhteistyössä