G: Onko sinulla samanlainen ruumiinrakenne kun äidilläsi?

Itselläni ainakin on,meillä taitaa olla BMI;kin ihan sama vaikka syödään ihan erilaista ruokaakin. Voisin oikeastaan näin mututuntumalla sanoa että kaikki tuntemani naiset ovat vartaloltaan samanlaisia kun äitinsä.. ei meinaan tule mieleen yhtään joka olisi erilainen.
 
gfgadf
Ihan äidiltä peritty. Normipituus, tikkujalat, lättäperse, iso maha. Onneksi noita tissejä on kuitenkin ainakin vielä mulla enemmän :) Tavoitteena on että nurkan takaa tullessa näkyy ensin tissit ja sitten vasta maha.
 
Jaa-a, äidilläni on ollut reilusti päälle 30-vuotiaaksi kadehdittava tiimalasivartalo mutta lihoi synnytysten jälkeen TOSI ylipainoiseksi ja sellainen on vielä nyt eläkepäivilläänkin. Kai meillä aika samanlainen vartalotyyppi noin muuten on, mutten niin paljon lihomaan itseäni aio päästää.

Äidilläni kyllä rinnat olleet hoikkanakin isommat, joten se ero meillä on. Joskus vaatetusalan opiskelijat tekivät miulle vartalonmuodonkartoitusmittauksen ja olin ihan puhdas tiimalasityyppi. =)
 
Pusse
Ei todella ole. Oon aina kadehtinut äitini todella simpsakoita sääriä, vaikkei enää mikään hoikka typy olekaan niin sääret on todella upeat! Mulla on lyhyet ja tanakat jalat.
Äidillä on myös tosi kapea lantio, lääkäri oli aikanaan sanonut että on kuin pojan vartalo ja sanonut että ei onnistu synnytys alakautta. Mulla taas... Noh, lantiota löytyy, ihan haitaks asti. Mutta onhan se kiva kun erottaa mistä se vyötärö alkaa =) Ja hyvin oli tilaa synnyttää...

En kyllä muutenkaan ole äitini näköinen, kuuloinen kuulemma kyllä.
 

Yhteistyössä