G: Onko sinulla samanlainen ruumiinrakenne kun äidilläsi?

manna
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Mä olen ruumiinrakenteeltani hämmästyttävän samanlainen kuin mummuni, isän äiti.
samoin. asiasta on aina vitsailtu suvussamme. kävin vierailulla viime kesänä mummoni (85v) luona ja sinne tuli setäni käymään. hän ei tiennyt, että mä oon siellä ja kun tuli ulko-ovesta, mä olin eteisessä vastassa. Säikähti ja sanoi, että "ihan kuin sä mummu olisit nuorentunut 50 vuotta!" -eihän siinä voinut kuin revetä!

joskus nuorempana mua harmitti, kun mua verrattiin vanhaan ihmiseen. nyt olen tyytyväinen, jospa mäkin sit säilyn noin nuorekkaana kuin mummoni vielä on!
 
meillä äiti on siro, tooosi hoikka, ainoastaan lantio leveämpi, juuri sillee naisellisesti, kun mä taas oon tasapaksu pötkylä ja maha isoin, jota äitillä ei ole ollenkaa. me ei olla siis YHTÄÄN samanlaisia. kunpa oltaisikin.....kelpais mulle tuo äitin kroppa :ashamed:
 
en
Äitini on isokokoinen keskivartalolihava niinkuin oma äitinsäkin. Minä olen pitkä ja hoikka ampiaisvyötäröinen enkä liho millään ilveellä, olen samoissa mitoissa kuin isäni äiti oli ikäisenäni (siksi voinkin käyttää hänen ihania vanhoja vintage-vaatteitaan :) )
 
vieras
Ei, äitini on lyhyt ja hoikka ja mä olen keskipituinen ja pullukka. Mutta molemmilla on tosi isot tissit. Kaikilla mun äidin siskoilla ja sen äidilläkin on isot tissit, eli se on meillä sukuvika.
 
Ewi
äitini on ympäri-pyöree= isot hinkit + iso läski maha + iso persaus .......... ittellä taas läskiä eniten ala vartalossa...... vyötärön ympäryski ittellä 60.......... äitillä taas lähemmäks metri......... en tiiä................... sit? jotain samaa?
 
noup
Äiti on hoikka, siro ja pienirintainen.
Minä normaalipainoinen, rintava ja lantiokas..kuten isän suvun muutkin nuoret naiset. Vanhemmiten niillä sitten onkin jo pelastusrenkaat vyötäröllä ja viikset :D
Kauhulla odotellen tuota siis....ei ole kovin vaikeaa arvata mistä mun pcos on peritty.
 
firequeen
valitettavasti... kaikella kunnioituksella äitiä kohtaan. pitkät jalat ovat plussaa :) mutta ei "kestoraskausmaha", eli valtaosa läskeistä massussa eikä pienet tissit... roikkuvatkin vielä, vaikka onhan tietysti niitä rumempiakin rukkasia... :D
 
Ei :) Mä olen ilm. vaihdokas :D Isä on pitkä ja normaalivartaloinen kuten veljenikin, äiti on minun iässä ollut 178 senttinen malli, hoikka ja pieni rintainen. Itse olen tiimalasivartaloinen ja isorintainen ja 166 senttinen :D

Ei vaan myös äidin äiti ja tätitni ja serkkulikkani ovat lyhyitä. Olen kuulemma aika tarkka ulkonäöllinen kopio isoisoisoisoäidistäni :)
 
vieras
Ei olla. Äidille jäi ylipainoa synnytyksen jälkeen. Rinnatkin kohtuuisot.
Itse olen hoikka, pitkäjalkainen ja pitkäsorminen ja pienirintainen. Selvästi isän puolelta tämä vartalonmalli.
 
minttu
Eipä oikeastaan. Mä olen äitiäni 10 senttiä pidempi ja mulla on pidemmät jalat. Molemmat ollaan kyllä hoikkia ja aika pienirintaisia, mut muuten ruumiinrakenne on jotenkin erilainen.. Kasvoilta sitten taas ollaankin erittäin samannäköisiä :)
 

Yhteistyössä