G: Paljonko meni ruokakauppaan?

  • Viestiketjun aloittaja "huh"
  • Ensimmäinen viesti
feds
Meillä menee joka vk jotain 200€ ja meitä 4. Ei olla laskettu tarkasti. Tohon tosin säsältyy kaikki vaippoineen kaikkineen... Pesuaineet yms. Me kyllä haemme yli kerran viikossa ruokaa, joten vaikeaa arvioida...
 
"vieras"
Kolme purkkia maitoa ostin, plussalle jäin kun löysin kadulta vitosen setelin :D Syödään tänään mun mummulla, huomenna miehen porukoilla ja su mun porukoilla. Ens viikolla syödään kaappeja tyhjiksi koska sitä seuraavalla viikolla lähdetään melkein kuukaudeksi pois kotoa.
 
Oletko loukannut sen jossain? Minulla on ollut kesästä saakka nilkkaongelmia, nyt alkaa viimein helpottaa, joten ymmärrystä kivuista kärsiville riittää:)
No tässä yhtenä päivänä poika oli jättänyt huoneensa lattialle sellaisen minikokoisen liikennemerkkikartion. Astuin sen päälle, ja koska kantapäähän sattui aivan helvetisti, hyppäsin jotenkin kummallisesti, ja siinä rytäkässä sitten sattui polveen. Luulin ensin, että se meni vain pois paikoiltaan mitä tapahtuu aina silloin tällöin, mutta tämä tuntuu nyt erilaiselta. Pitää yrittää maanantaina soittaa aikaa lekuriin, jos ei ala helpata. Kiva kinkata huomenna juhlissa korkkareilla.
 
"riiviöiden äiti"
105e, ja siitä riittää kuudelle ensi keskiviikkoon. Juu , kyllähän ihmiset mulkoilee kun lappaan 6 kassia kärryihin mutta niin minä teen joka viikko. Maitoa tarvitsee hakea kerran lisää.
 
mulla
67 euroa, maanataihin mennään näillä. 2 aikuista, yksi lapsi ja yksi korviketta juova vauva. Pienen laskun selittää se, että lihat olin ostanut jo aiemmin, eli pihvit, karjalanpaistilihat ja jauheliha on pakkasessa.
 
plm jiojo
No tässä yhtenä päivänä poika oli jättänyt huoneensa lattialle sellaisen minikokoisen liikennemerkkikartion. Astuin sen päälle, ja koska kantapäähän sattui aivan helvetisti, hyppäsin jotenkin kummallisesti, ja siinä rytäkässä sitten sattui polveen. Luulin ensin, että se meni vain pois paikoiltaan mitä tapahtuu aina silloin tällöin, mutta tämä tuntuu nyt erilaiselta. Pitää yrittää maanantaina soittaa aikaa lekuriin, jos ei ala helpata. Kiva kinkata huomenna juhlissa korkkareilla.
jos jätät sit ne korot vaan pois. Aamutossu tai ballerinalinjalle vvaan.
En ehdi perustella -
 
"vieras"
15,40€. Pari pakettia paistijauhelihaa, salaattia, pari kg hedelmiä, maitoa, kauraleipä, oliiviöljyä yms. tarttui mukaan. Melkeinpä kaikkia kuivaruokia löytyikin kaapista + muita vihanneksia joten ehkä maanantaina käyn täydentämässä maitovarastoa mut muuten pärjätään ainakin ens perjantaille.
 
Ei mennyt kuin 70€, joka on sellanen keskimääräinen summa joka kauppareissulle usein menee. Vk-lopuksi ostin vähän herkkuja ja tarkoitus on laittaa vähän parempaa pöperöä huomenna. Juustot maksoivat suhteessa eniten (vuohenjuustoa, homejuustoa...).

Lelukauppaan meni sitten reilu satanen... :whistle: Mutta ne meneekin joululahjaksi.
 
n 50 € eli kolme kassillista ruokaa viidelle hengelle, yksi kassillinen on pelkkää lihaa & leikkelettä täysi

Niin ja leipää ei ostettu ollenkaan tällä reissulla kun sitä on ihan riittävästi pakkasessakin
 
feds
Meillä menee joka vk jotain 200€ ja meitä 4. Ei olla laskettu tarkasti. Tohon tosin säsältyy kaikki vaippoineen kaikkineen... Pesuaineet yms. Me kyllä haemme yli kerran viikossa ruokaa, joten vaikeaa arvioida...
Selvittäisiin kyllä varmasti paljon vähemmälläkin, mutta ollaan sellaisia, että usein tulee kärryyn kaikkea gourmet pöperöitä, vaikka säästää pitäisi. Säästetään kyllä monessa asiassa silti. Jotkut vaan tinkii jostain ja toiset toisesta. :) Pöperöt on meidän heikkous...
 
"mammeli"
208 e meni ja siinä oli viikonlopun ruuat 8:lle hengelle. Leivontatarvikkeita ja synttäriherkkuja oli myös paljon kärryissä niin ehkä siksi noin iso summa. Normaalisti menee kauppaan noin 150-170 e/kerta ja kaupassa käyn pari kertaa viikossa.
 

Yhteistyössä