G: Paljonko meni ruokakauppaan?

  • Viestiketjun aloittaja "huh"
  • Ensimmäinen viesti
"alkup."
[QUOTE="vieras";22389357]miten teillä voi mennä noin paljon ruokaan rahaa?[/QUOTE]

Helposti :D
Kun ei hirveesti tarvii enää mistään tinkiä (vrt. opiskeluajat vuosi sitten, nyt työelämässä ) niin tulee vaan mätettyä kärriin kaikenlaista...
 
Non compos mentis
[QUOTE="alkup.";22389851]Helposti :D
Kun ei hirveesti tarvii enää mistään tinkiä (vrt. opiskeluajat vuosi sitten, nyt työelämässä ) niin tulee vaan mätettyä kärriin kaikenlaista...[/QUOTE]

Mä kyllä keksin kaikenlaisia rahareikiä ruoan lisäksi. Mieluummin sitten syö kohtuullista ruokaa pienemmällä budjetilla.
 
"poikia3"
Mulla meni 54 euroa, kävin kaupassa eilen. Ja tuo ruoka satsi riittää kyllä miltei viikoksi, jotain unohdin kuten perunat ja puuroriisin, mutta kympillä saan puuttuvat jutut. Niin ja nuo ovat viidelle hengelle ihan perusruokaa ei herkkuja.
 
Minua on mietityttänyt jo jonkin aikaa "muutos" ruokakauppalaskuissa.
Ennen oli liha se kallein ostos, toisena juustot.
Nykyään menee kirkkaasti eniten rahaa hedelmiin ja vihanneksiin.
Onko hintasuhde muuttunut vai ruokavalio? Käytämme yhä mielestäni paljon lihaakin...
 
Kermakakku
84 euroa. Viikonloput ruuat ilman lihoja, koska lihat oli jo valmiiksi, nuppiluku 2 + 2 . Lisäksi 4 euroa mustan miehen keräykseen kehitysmaiden lapsille ja 3 euroa valkoisen punanenäisen miehen keräykseen kehitysmaiden lapsille.
 
n.21 € paikalliseen k-kauppaan ja koululaisten myyjäispöydästä 8€ leivonnaisia (kuivakakku ja muffineita)

Ja luulen, että pärjätään aikahyvin tää viikonloppu tuolla ruokamäärällä, hyvällä tuurilla vasta maanantaina tarvii hakea maitoa.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä