G: Rakastatko enemmän miestäsi vai lapsiasi? (Vastatkaa totuudenmukaisesti!)

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
jummi
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:
Kerrassaan idioottimainen kysymys. Jätän vastaamatta. :headwall:
Miksi sitten vaivaudut vastaamaan ellet vastaa? Tää on niin tätä, pakko on kommentoida, vaikka sitten asian vierestä. Joku kysyy että kellä on peräpukamat niin aina on paikalla joku joka sanoo että mulla ei oo mutta..
 
ihmettelijä
Miksi sitten aina sanotaan, että lapsen kuolema on pahinta mitä voi sattua? Jos kerran mies on yhtä rakas niin eikös sitten miehen kuolema olisi ihan yhtä paha juttu kuin lapsen menettäminen? Kyllä se vain niin on, että 99% ihmisistä äidinrakkaus on voimakkainta rakkautta, rakkaus mieheen tulee hyvänä kakkosena.
 
Kippuravarvas
Mutta vaikka mä rakastan molempia ja paljon, enkä voi sanoa että kumpaa enemmän..koska se on niin erilaista se rakkaus. Niin silti aina jos tulis valintatilanne, niin lapsi vetäis pidemmän korren. Ja mies ajattelee ihan samalla tavalla.
 
Mulle ei ole toistaiseksi siunaantunut lapsia/esikoista, mutta tiedän kyllä jo etukäteen rakastavani lasta täysin eri tavalla..lopullisesti :heart:
Miestäni rakastan PALJON,
mutta niinkuin sanottu, äidin rakkaus on suurinta..
Ehdotonta, pyyteetöntä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Mutta vaikka mä rakastan molempia ja paljon, enkä voi sanoa että kumpaa enemmän..koska se on niin erilaista se rakkaus. Niin silti aina jos tulis valintatilanne, niin lapsi vetäis pidemmän korren. Ja mies ajattelee ihan samalla tavalla.
No eikös tuo tarkoita, että lapsi on kuitenkin tärkein?

 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Mutta vaikka mä rakastan molempia ja paljon, enkä voi sanoa että kumpaa enemmän..koska se on niin erilaista se rakkaus. Niin silti aina jos tulis valintatilanne, niin lapsi vetäis pidemmän korren. Ja mies ajattelee ihan samalla tavalla.
No eikös tuo tarkoita, että lapsi on kuitenkin tärkein?
No juu, toisaalta, mutta en mä siltikään voi sanoa kumpaan rakkautta on enemmän koska niitä ei voi verrata. Mä en rakasta niitä samalla tavalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jummi:
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:
Kerrassaan idioottimainen kysymys. Jätän vastaamatta. :headwall:
Miksi sitten vaivaudut vastaamaan ellet vastaa? Tää on niin tätä, pakko on kommentoida, vaikka sitten asian vierestä. Joku kysyy että kellä on peräpukamat niin aina on paikalla joku joka sanoo että mulla ei oo mutta..
Enhän mä ole väittänyt, etten rakastaisi (viitaten tuohon esimerkkiisi) ja siksi minullakin on oikeus sanoa mielipiteeni. Eikö?
 
pitää viel laittaa, vaik vastasinki jo aiemminki ni lapsiani. sen on ex:kin sanonut että hänellä sama homma. me tultiin toisillemme sit hyvänä kakkosena, sekunnin murto-osan perässä :D sekin on totta et se rakkaus on erinlaista eli siksi vaikea sanoa, mut kun meillä on asiat puhuttu ihan näin et lapset eka, sit me, sit muut... eikä silti tarvinnu kyseenalaistaa toistemme tunteita...

niin ku sanoin lapsista ei voi koskaan tulla ex...

ja peesi kaikille jotka sano et äidin rakkaus suurin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
No mitä jos teillä joille mies lasta tärkeämpi mies jättäisi?Rakastaisitkohan seuraavaa miestäkin lasta enemmän?
Rikkihän siinä menisi, tuskin olis ihan helppo rakastua uudelleen
Mulla vaan sattuu tuo lapseni isä olemaan sellainen, jota rakastan niin paljon, että sattuu, hää on miun peruskallio :heart: :xmas:
 
ehkä jollain tapaa rakastan miestäni enemmän. siis jos lapsemme kuolisi, jäätäisiin varmaan miehen kanssa eloon toisiamme tukien, mutta jos mies kuolisi.. huh. joutuisin varmaan suljetulle. Toisaalta jos pitäisivalita kumpi kuolee, niin kyllä se mies sitten siihen hommaan joutuisi -_- Myöskin kun ajattelee että mies on aina tukena, eikä lennä pesästä niinkuin lapset niin.. joo, tosi mutkikas juttu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
ei olla valmiita ottamaan aikuisen vastuuta.. Tyyppiesimerkkinä Menhit
tähän tyyppiesimerkkiin kuuluis kyllä myöskin se etten olisi myöntänyt tuota rehellisesti, juuri tämmösen vastauksen riskin takia. jokaisessa valinnassa lapsi tulee aina ensin.
 
niin
Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:
ehkä jollain tapaa rakastan miestäni enemmän. siis jos lapsemme kuolisi, jäätäisiin varmaan miehen kanssa eloon toisiamme tukien, mutta jos mies kuolisi.. huh. joutuisin varmaan suljetulle. Toisaalta jos pitäisivalita kumpi kuolee, niin kyllä se mies sitten siihen hommaan joutuisi -_- Myöskin kun ajattelee että mies on aina tukena, eikä lennä pesästä niinkuin lapset niin.. joo, tosi mutkikas juttu.
Mies voi jättää,lapset harvemmin
 

Yhteistyössä