G: stringit maailman turhin ja epämukavin keksintö, VAI MITÄ?

  • Viestiketjun aloittaja rose
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja beauty:
Niin, että ne ei hierrä sunkaan persettä ne ei vaan ole enää muodissa? Sekö se ongelma on niitten kanssa, se muodittomuus?


Missä olen sanonut, että mulla on joku ongelma? Ihmee kiukkuista väkeä.

Ne olivat ihan jees joskus kauan sitten, eivät enää aikoihin. Mun mielipide.

En mä kiukkunen ole, pyysin vaan selvennystä. Että meitä on lisää kenen persettä ne ei hierrä, se oli mun pointti.
 
No elä arvon vieras laita sitä kuvaa, tuskin mä sun 200kg/145cm kroppaa tahtoisin nähdäkkään. Jos mä arvostelen, mulla on tapana nakata omakin kuva kehiin, sä et näköjään uskalla, mutta kuten jo sanoin, tuskin mitään menetänkään.

Mutta ihan vinkkinä, ihmisiä on eri kokoisia, oletko ajatellut että jotkut ovat ihan luonnostaan pienikokoisia, jotku taas iso kokoisia. Mutta tuota aivokuolleisuutta esiintyy onneksi vain harvoilla. :hug:
 
mm-mm
Mallit myös ovat monesti ilman pikkareita kuvissa just jotta ne saumat ei näy, ei pidä edes niitä hipstersejä. Ja jos pepun pitää olla hyvin kuvassa, stringejäkin vielä käytetään, että ei se mallimaailmakaan vielä stringejä ole hyljännyt oikeissa kuvauksissa ja näytöksissä. Ehkäpä omassa käytössä joku malli käyttää mitä käyttää, töissä mitä käsketään.
Puuvillasissa hipsterseissäkin ne saumat näkyy jos on tiukat housut tai juhlamekko.
 
rose (AP)
Alkuperäinen kirjoittaja no jei:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja no jei:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Onko tätä nyt niin vaikea ymmärtää. Laittakaas nyt vaan se sormi sinne anukselle ja hieraiskaa. Tuoksuuko ruusulta? Jos ei, niin miltä?
Pistäpä itekin sitten. Katotaan mikä ero on stringien käyttäjien ja mummoalkkareiden käyttäjien persereikien hajussa :LOL:
Tavalliset alkkarit ei ui persvaossa kuten stringit.
Yäk..
Niin, mut sä käsket tunkee sormeen perseeseen, mikä ei liity aiheeseen yhtään.
En mä ole käskenyt, ap tais käskeä, äläpäs sekoile nyt!
Hei kuules ketku...AP EI OLE LIITTYNYT TUOHON AIHEESEEN MITENKÄÄN!
 
Stringit on ihan mainiot kun ne vaan on oikean kokoiset ja oikeaa materiaalia. :)
Mummokalsarit tai lähinnä ne rajat näyttää kamalilta housujen alla :x

Ja tohon haisemiseen; päivittäinhän ne alushousut vaihdetaan ja yleensä on tapana pyyhkiä takapuolikin hajuhaittojen ehkäisemiseks
 
jeps
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä mun takamus näyttää paremmalta tavallisissa pikkuhousuissa kuin stringeissä.
Juu ja tuntuu, En pidä pikkuhousuja esitelläkseni persettäni kellekään, vaan siksi että se on tapana pitää alusvaatteita etteivät päällivaatteet ala haista.
Stringeissä anuseritteet varmasti leviävät vaosta kun narun mukana päällivaatteisiinkin, karseaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jeps:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä mun takamus näyttää paremmalta tavallisissa pikkuhousuissa kuin stringeissä.
Juu ja tuntuu, En pidä pikkuhousuja esitelläkseni persettäni kellekään, vaan siksi että se on tapana pitää alusvaatteita etteivät päällivaatteet ala haista.
Stringeissä anuseritteet varmasti leviävät vaosta kun narun mukana päällivaatteisiinkin, karseaa.
päällysvaatteet muuten eivät haise jos ne pesee joskus :attn:

se onnistuu parhaiten käyttämällä pyykinpesuainetta ja pesukonetta :xmas:
 
mies
Stringit ei ole alushousut, nehän on vaan hauska seksivaate.. en ymmärrä miten joku pitäs arkena sellasia :LOL:
Sitäpaitsi mitä seksikkyyteen tulee, tavalliset pikkupöksyt lyö tollasen narun laudalta mennen tullen kiihottavuudessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja jeps:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä mun takamus näyttää paremmalta tavallisissa pikkuhousuissa kuin stringeissä.
Juu ja tuntuu, En pidä pikkuhousuja esitelläkseni persettäni kellekään, vaan siksi että se on tapana pitää alusvaatteita etteivät päällivaatteet ala haista.
Stringeissä anuseritteet varmasti leviävät vaosta kun narun mukana päällivaatteisiinkin, karseaa.
päällysvaatteet muuten eivät haise jos ne pesee joskus :attn:

se onnistuu parhaiten käyttämällä pyykinpesuainetta ja pesukonetta :xmas:
Näimpä!

:LOL:

Jättäkää jo hyvät ihmiset ne stringit ja mummokalsarit narikkaan! =) :LOL:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Stringit ei ole alushousut, nehän on vaan hauska seksivaate.. en ymmärrä miten joku pitäs arkena sellasia :LOL:
Sitäpaitsi mitä seksikkyyteen tulee, tavalliset pikkupöksyt lyö tollasen narun laudalta mennen tullen kiihottavuudessa.
katsos katsos. nyt saadaan näidenkin miesten kommentteja, jotka tuli palstalle tissikuvien toivossa :LOL: :LOL:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja mies:

Tässä paljon kauniimmat alushousut, kuin stringit. Toista ääripäätä, mutta erittäin seksikästä.
tässä se nähdään. herra x:n mielestä seksikästä, mutta voin sanoa, että jos vetäisin noi ylleni niin mieheni kuolis nauruun eikä kiihottumisest olis tietoakaan... :eek:
 

Yhteistyössä