G: stringit maailman turhin ja epämukavin keksintö, VAI MITÄ?

  • Viestiketjun aloittaja rose
  • Ensimmäinen viesti
välihuomautus
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:
mulla oli stringit..
tuli jostain lelupaketista. :D
puin ne ja verkkopaidan..
vaimo ei innostunut ja heitti ne roskiin.. :ashamed:
eipä ne mukavat kyllä olleetkaan..
Sympatiat vaimolle :LOL:! Kauanko olit sen asun jälkeen oman käden varassa?
 
Ei stringejä mullekaan, nevö evö. Yhet vissiin laatikossa olemassa, tiedä sit miks. Hipstersit kunniaan, niistä mieskin tykkää. :D
Eikä edes pitsiä tai satiinia löydy mun alkkarilaatikosta, vaan räikeitä värejä ja sarjisprinttejä :whistle:
 
vieras
sen jälkeen loppu aikalailla meikäläisen stringien käyttö ko kaverilta jouduttiin leikkaan mätäpaise(? tai jotain muuta ylimääräistä) häntäluun tienoilta - thänk's tu stringit!! =/
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sen jälkeen loppu aikalailla meikäläisen stringien käyttö ko kaverilta jouduttiin leikkaan mätäpaise(? tai jotain muuta ylimääräistä) häntäluun tienoilta - thänk's tu stringit!! =/
No ei ne mätäpaiseet mistään sringeistä synny...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sen jälkeen loppu aikalailla meikäläisen stringien käyttö ko kaverilta jouduttiin leikkaan mätäpaise(? tai jotain muuta ylimääräistä) häntäluun tienoilta - thänk's tu stringit!! =/
Niin jouduttiin mun broidiltakin, ja pistän vaikka pääni pantiks ettei se käytä stringejä :D
 
Rukoilijasirkka
Niin ja niissä kaikissa muuten ei takana ole mitään narua, vaan parin sentin levyinen kaistale, johon onnistuu stringeihin tarkoitetun pikkuhousunsuojan kiinnittäminen mainiosti.
 
vieras
Juu kokeilin kans ja ostin stringit kun aina muutenkin pikkuhousut meni persvakoon niin sama se et on siä sit automaattisesti..no seuraus oli et tulin raskaaksi..siihen loppui stringien pito ;)
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juu kokeilin kans ja ostin stringit kun aina muutenkin pikkuhousut meni persvakoon niin sama se et on siä sit automaattisesti..no seuraus oli et tulin raskaaksi..siihen loppui stringien pito ;)
Stringitkö sinut raskaaksi laittoi? :eek: Niitä voi muuten raskauden aikanakin pitää ihan mainiosti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juu kokeilin kans ja ostin stringit kun aina muutenkin pikkuhousut meni persvakoon niin sama se et on siä sit automaattisesti..no seuraus oli et tulin raskaaksi..siihen loppui stringien pito ;)
Stringitkö sinut raskaaksi laittoi? :eek: Niitä voi muuten raskauden aikanakin pitää ihan mainiosti.
Stringit varmaankin juu ;) tais vain olla miehestä niin sexyt et heti lensi laattialle..
 
kumikameli
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En ole muita käyttänytkään varmaan seitsemään vuoteen. Ainoastaan yöllä käytän ns. normaaleja. En voisi kuvitellakaan tunkevani farkkujen alle paksuja alkkareita! Ja jos stringit on hyvät niin ne ei edes tunnu. Ostakaa parempia stringejä ennenkuin teilaatte kaikki.
peesi
 
Kyy
Niin se aika muuttuu.. Ennen piti raottaa alushousuja, että näki perseen. Nyt pitää raottaa persettä, että näkee alushousut! :LOL:

Mutta sille, joka väitti että on stringejä, jotka ei tunnu persvaossa: laita linkki/kuva malliin, joka ei tunnu. Niitä kun ei kaupassa voi sovitella, niin ostaessa on vähän hankala tietää mihin kannattaisi panostaa.. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja frog2:
Niin se aika muuttuu.. Ennen piti raottaa alushousuja, että näki perseen. Nyt pitää raottaa persettä, että näkee alushousut! :LOL:

Mutta sille, joka väitti että on stringejä, jotka ei tunnu persvaossa: laita linkki/kuva malliin, joka ei tunnu. Niitä kun ei kaupassa voi sovitella, niin ostaessa on vähän hankala tietää mihin kannattaisi panostaa.. :whistle:
Jokaisella on erimallinen perse, mikä sopii yhdelle ei välttämättä sovi toiselle.
 
yökk!!
Alkuperäinen kirjoittaja ?!?:
Alkuperäinen kirjoittaja viekkari:
Miksi stringejä pitäisi nuolaista? Mutta kakka stringeissä ei ole kauhean kiva siksi, että se siirtyy sieltä helpommin väärälle puolelle kuin ilman stringejä.
No miks meidän pitäs tunkee sormi perseeseen ja nuolaista?
Mun stringit ei ainakaan niin väljät oo että ne perseestä pillun puolelle menis.
Nii, ku vaan käytän stringejä ja tangoja, joskus löytyy paskaa pillusta hyi vittu!
 
pikku-e
Kaikki vetää omalla tyylillään! henkilökohtaisesti minulle ei saisi mitään "mummokalsareita" jalkaan,olen niin vannoutunut stringin käyttäjä :D se on niin tottumis kysymys. minä olen tottunut käyttämään stringejä,enkä osaisi enää olla millään tavallisilla pikkuhousuilla. ihan samalla tavallane tavalliset pikkuhousut puristaa.. ne puristaa vaan pakaroista :)) kireet housut jalkaan ja mammakalsarien rajat näkyviin!!
 
active g-string user, never granma pants!
Alkuperäinen kirjoittaja YÖKÖTYS:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja yääääk:
Hyi saastamoinen! x:
Kyllä tietää miltä noikin narut haisee..
Ja sä tiedät miltä ne haisee koska.....????
Ne on kakkareikää hankaamassa. SIKSI.
voi apinat! jos pesee perseen/ pyyhii sen hienosti paskaamisen jälkeen nii ei paljo narut haise! ja jos niitä ei viikkoon vaihda niin yhtälailla kuule ne tavallisetki haisee ties miltä limoilta!
 

Yhteistyössä