G:te, joilla lapset olleet eilen kotona, paljonko joitte alkoholia illan aikana?

  • Viestiketjun aloittaja hdkdk
  • Ensimmäinen viesti
no jos alkoholittomasta siideistä tulee kännii , nii aika ihme juttu on. Mieskin joi PERÄTI kaksi oluttölkkiä, joten humalassa hänkään ei ollut.
Nyt aamupäivällä oli kiva käydä ulkoilemassailman krapulaa. kiosklle lähdetiinmaitoa ostamaan , mutta pulloja oli meilä muovipussi täynnä, ku kioskille päästiin.

pulloja löytyi ihan kiiitettävästi. Takaiskin käveltin samaa reittiä ajlöysime lisää pulloja
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Yks lapsi, puoltoista vuotias. Hyvin oon jaksanut hoitaa, kun en juonut yhtään alkoholia eilen :)
Onko sulla luetun ymmärtämisessä vikaa, kun tässähän kysyttiin nimenomaa niitä JOTKA OVAT juoneet??
:D Nyt taitaa sinulla olla ymmärtämisessä vikaa: "Paljonko joitte alkoholia?" Vastaus voi olla: " Emme yhtään". :D



 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Hyvinkö jaksaa raitistunut alkoholisti viettää juhlia? Eli mitään ei voi koskaan ottaa tai ratkee, vai? Onnea kuitenkin teidän perheelle:)
Ovat monesti hyvin symppiksiä nämä entiset alkoholistit ja narkkarit. Hyvää vappua!
Mitkä entiset alkoholistit?
Mähän olen se kuulemma jo paraikaa :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Hyvinkö jaksaa raitistunut alkoholisti viettää juhlia? Eli mitään ei voi koskaan ottaa tai ratkee, vai? Onnea kuitenkin teidän perheelle:)
Ovat monesti hyvin symppiksiä nämä entiset alkoholistit ja narkkarit. Hyvää vappua!
Mitkä entiset alkoholistit?
Mähän olen se kuulemma jo paraikaa :whistle:
Tää tais olla vastaus mulle, mutta lainaus puuttui =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Hyvinkö jaksaa raitistunut alkoholisti viettää juhlia? Eli mitään ei voi koskaan ottaa tai ratkee, vai? Onnea kuitenkin teidän perheelle:)
Ovat monesti hyvin symppiksiä nämä entiset alkoholistit ja narkkarit. Hyvää vappua!
Mitkä entiset alkoholistit?
Mähän olen se kuulemma jo paraikaa :whistle:
Tää tais olla vastaus mulle, mutta lainaus puuttui =)
Ok =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Mä join kolme lasia viiniä, mies yhden lasillisen. Lapsi on 3,5 vuotta. Tolla viinimäärällä ei vielä saa itseään sellaiseen kuntoon ettikö jaksaisi herätä ja lasta hoitaa.
mä kylä olisin humalassa tuosta määrästä, ehkä myös karpulassa aamulla
 
Lasin shamppanjaa joskus tossa kuuden pintaan.. päivällä lasin viiniä ruuan kanssa..
illalla puolikkaan siiderin ..eipä maistunut.. ja pois kaadoin.. nii ja nukahdinkin jo joskus kympiltä.. lapset koht 7v, 5½v ja 3½v ja hyvin jakosi herätä kun eihän noista mitään krapulaa aihettavaa määrää tullut juotua :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hdkdk:
Montako lasta ja iät? Miten olette nyt aamulla jaksaneet hoitaa?
Yksi tyttö, 4.5v. Itse join yhden alkoholittoman siiderin, mies tais juoda 2 0.5L olutta... Kumpikin jaksettiin nousta ihan hyvin aamulla, eikä ollu krapulaa havaittavaissa B)
 

Yhteistyössä