G:te, joilla lapset olleet eilen kotona, paljonko joitte alkoholia illan aikana?

  • Viestiketjun aloittaja hdkdk
  • Ensimmäinen viesti
Neljä bisseä join, samoin mies. Muksut on 3 ja 6, suurimman osan "ryyppyajasta" olivat nukkumassa. Eikä ollut ongelmia hoitaa, aamulla mies läks salille ja kun kotiutui lähdettiin keskustaan kasvitieteelliseen puutarhaan. :)
 
Mulla ei oo lapsia, mutta alle vuoden ikänen kissa kyllä joka näki emäntänsä taas kunnon tuiskeessa, en tiä paljon join, mutta PALJON, se on varma. :xmas: Ja juon yhä vieläki, voi kattiparkaa... Mut hyvin olen kisun hoitanu. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Mulla ei oo lapsia, mutta alle vuoden ikänen kissa kyllä joka näki emäntänsä taas kunnon tuiskeessa, en tiä paljon join, mutta PALJON, se on varma. :xmas: Ja juon yhä vieläki, voi kattiparkaa... Mut hyvin olen kisun hoitanu. :D
Oothan antanu ruokaa ettei kattiparka joudu ite käymään ruokakaapilla? =)
Mä katoin aamulla että hyvä kun muistettiin ostaa eilen kissalle ruokaa, niin se voi ottaa boksista pöydältä kun tulee nälkä... Unohdettiin illalla pistää lisää, onneks oli vanhoja jäljellä... :whistle:
 
No
kolme lasta; 7v, 4v, 11kk. Lasillisen kotitekoista simaa join, tiedä sitten...:D Mies lasten nukkumaanmenon jälkeen sekoitti cokikseen tilkkasen väkevämpää ja joi sit sen yhden.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja meillä näin:
Juotiin muutamat lasten hereillä ollessa ja vähän enemmän sitten myöhemmin. Pikku kännissä oltiin, ei pahasti.
Sama täällä, ja hyvin on herätty aamulla lasten kanssa ja koko päivä ulkoiltu ja tehty remppaa.
 

Yhteistyössä