G: Vaatekokosi, paino, pituus, oletko tyytyväinen?

  • Viestiketjun aloittaja nonin
  • Ensimmäinen viesti
"läski"
Isojen tyttöjen mitoituksella 46 (tai 48), normaalimitoituksella harvoin istuu päälle mikään, ja numerotki on sit suuremmat.
158cm, 93,5kg. En ole tyytyväinen todellakaan. Onneksi voi laihduttaa.
 
Koko vaihtelee vaatteesta ja valmistajasta riippuen 44- 48
164 cm paino nyt 83.3 kg. Terveyden takia laihdutan.
 
"sopiva"
166 cm ja 55 kg, vaatekoko 36. Olen tyytyväinen kahden lapsen 42 -vuotias äiti. Toki vatsa saisi olla litteämpi ja rinnat isommat jne.. mut pitää olla tällä satsauksella tyytyväinen :)
 
damn
164cm, 55kg, koko 34 / xs.

En ole painooni tyytyväinen. Se on noussut kymmenisen kiloa raskauksien jälkeen, enkä ole löytänyt itsekuria painon pudotukseen. Viimeisin lapsi täyttää pian 1v.
 
Vierasko
38/M (nykyään jopa joku alaosa 36), 62-63 kg, 170 cm. Tällä hetkellä en ole tyytyväinen, koska sain aiemmin tänä vuonna painoni noin 60 kg:n tietämiin. Sillon olin tyytyväinen. Ennen painoin pitkään 64 kg ja silloin olin tyytyväinen, jos sain painon 62 kg:aan. Tai siis olen semityytyväinen ja olisin erittäin tyytyväinen, jos vaatekoko olis 36 ja paino 58-60 kg.. Pitää yrittää nipistää muutama kilo vielä ennen kesää!
 
Ennen nyt menossa olevaa raskautta: 173cm/72kg. Vaatekoko oli 40 tai 42. Olin tyytyväinen.
Tosin ei mulla suurempia huolia ulkonäön suhteen ollut, vaikka edellisen raskauden jälkeen painoin 84kg ja vaatekoko oli 46-48. Kuitenkin oman terveyden takia yritän normaalipainossa pysyä.. Mä on niin heikko herkuille, että jos annan painon mennä miten vaan, niin kohta se on 100+..
 

Yhteistyössä