GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

muoriska
oon törmännyt nimiin...Tytöillä:Millimu,Saskia,Tinka,Vilja,Kaisla,Fiia..........
Pojilla:Joonia,Petja,Jermu,Oula,Uula,Hermanni,Keljo...en sano et näistä kaikki olisi rumia mutta aika erikoisia mielestäni =) :wave: miks kaikki haluu antaa lapselleen erikoisen nimen...kohta tavalliset on erikoisia. :/
 
En lukenut ketjua, joten en tiedä, onko jo mainittu, mutta...

tytönnimi Vendela

Joskus muistaakseni myös lukenut samannimistä Kaari Utrion romaania. Minusta kaunis nimi, voisin vaikka omalleni sen antaa (mulla kaksi poikaa, katsotaan, jatkuuko putki kolmannella), meillä kun ei tuo sukunimikään ole mistään tavallisimmasta päästä... ;)
 
uskokaa tai älkää
Olen asiakaspalvelussa töissä ja meillä kävi asiakkaana iäkäs herrasmies jonka nimi oli...voinkohan laittaa tähän hänen koko nimeään... no laitan vain etunimen vaikka sukunimikin on erikoinen...

eli etunimi oli ILO =)
 
äippä27
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.07.2005 klo 19:38 Vieras kirjoitti:
Nenja (voi Ninja raukkaa, on tää sentään asteen hellempi nimi), Seidi Heleä, Jami (lähetäänkös jameihin), Joe (on suomalainen poika suomenkielisistä vanhemmista)...

Lähetäänkös Jameihin??? Ettet tarkota Jemeniä
 
Jos erikoisia nimiä haluaa, kannattaa lukea Raamatun sukuluetteloita. Tyylinäyte aivan Raamatun alkulehdiltä:

Aadam, Seet, Enos, Keenan, Mahalalel, Jered, Hanok, Metusalah, Lemek, Nooa.

Ja sukuluetteloitahan Raamatusta löytyy, sillä juutalaisille oli hyvin tärkeää pitää kirjaa siitä, kuka kansaan kuului ja kuka ei. Lisäksi noista sukuluetteloista voi löytää jonkin mukavankuuloisen nimen, josta voi sitten vähän muokkaamalla saada todella kivan ja erikoisen nimen lapselleen.
 

Yhteistyössä