GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

Janella ja Jannica ovat erikoisia, mutta kaunnita :) Ja sit tuolta https://192.49.222.187/Nimipalvelu/default.asp?L=1 osoitteesta huomasin, että Nico nimi oli annettu tytölle... se on aika erikoista... :whistle:
 
no hyyyyi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.07.2005 klo 10:16 ÄIBBÄ82 kirjoitti:
ANISJA TAISA FILONILLA

<div class="small">[ÄIBBÄ82 muokkasi tätä viestiä 31.07.2005 klo 10:16]</div>
AIVAN JÄRKKY! NIIN tekemällä väännetty et ei oo tosi... :x Ellei oo sitten jotain venäläis-sukua.... :whistle: Tosin äkkiä luettuna luin nimen aivan väärin!!!
 
Bubblebobble
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.11.2006 klo 21:37 Marsu kirjoitti:
Kyllä se taitaa olla: Penis
Oikeasti, tänään se luin joltain sivulta, oli jotain tänä vuonna annettuja nimiä! Kauheaa!! :x
Oliko se sellainen sivu, jossa sai itse lisätä nimiä. Nimittäin en usko miljoonaan vuoteen, että tuollainen nimi menee läpi. Enkä usko "ulkomaalaistaustaan". Nimi näkyy varmasti ensi vuoteen mennessä väestörekisterikeskuksen sivuilla jos on oikeasti olemassa.
 

Oliko se sellainen sivu, jossa sai itse lisätä nimiä. Nimittäin en usko miljoonaan vuoteen, että tuollainen nimi menee läpi. Enkä usko "ulkomaalaistaustaan". Nimi näkyy varmasti ensi vuoteen mennessä väestörekisterikeskuksen sivuilla jos on oikeasti olemassa.

Se nimi oli Vauva-lehden nettisivuilla, marraskuussa annettujen nimien listalla! Tarkistin asian juuri! Täytyy kyllä sana, että 'Voi lapsiraukkaa!'
 

Oliko se sellainen sivu, jossa sai itse lisätä nimiä. Nimittäin en usko miljoonaan vuoteen, että tuollainen nimi menee läpi. Enkä usko "ulkomaalaistaustaan". Nimi näkyy varmasti ensi vuoteen mennessä väestörekisterikeskuksen sivuilla jos on oikeasti olemassa.

Se nimi oli Vauva-lehden nettisivuilla, marraskuussa annettujen nimien listalla! Tarkistin asian juuri! Täytyy kyllä sanoa, että 'Voi lapsiraukkaa!'
 
bubblebobble
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2006 klo 12:58 Marsu kirjoitti:
Se nimi oli Vauva-lehden nettisivuilla, marraskuussa annettujen nimien listalla! Tarkistin asian juuri! Täytyy kyllä sana, että 'Voi lapsiraukkaa!'
Sitten voin sanoa varmasti että kyseessä ei todellakaan ole oikea nimi :D
Olen nimittäin katsellut niitä listoja ja siellä on ollut V****päätä sun muuta sontaa. Kaikkea ei kannata lukea ja lähdekritiikki on hyvä muistaa ;)
 
bubblebobble
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2006 klo 12:58 Marsu kirjoitti:
Se nimi oli Vauva-lehden nettisivuilla, marraskuussa annettujen nimien listalla! Tarkistin asian juuri! Täytyy kyllä sana, että 'Voi lapsiraukkaa!'
Sitten voin sanoa varmasti että kyseessä ei todellakaan ole oikea nimi :D
Olen nimittäin katsellut niitä listoja ja siellä on ollut V****päätä sun muuta sontaa. Kaikkea ei kannata uskoa mitä netissä lukee ja lähdekritiikki on hyvä muistaa ;)
 
Mama big fat kind
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.07.2005 klo 21:44 rouva-79 kirjoitti:
sorry :ashamed: tää on aika tunnettu,mut mun mielestä outo...
PETJA siis poika,tai no mies jo jonka tunnen :/
Minäkin tunnen Petja nimisen miehen. Missä päin suomea sun tuttus asuu?
Tää Petja luulee olevansa ainoa.
 
jinkula
Poikien nimiä: Jekku, Jörö ja Jelmeri (jos olisin saanut kolmannen pojan olisi hän ollut Jelmeri Ilias)

Kotoa löytyy Jerkko 5v, Jonttu 2v ja sit tää uusin tulokas Jinka 4kk.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.07.2005 klo 19:38 Vieras kirjoitti:
Nenja (voi Ninja raukkaa, on tää sentään asteen hellempi nimi), Seidi Heleä, Jami (lähetäänkös jameihin), Joe (on suomalainen poika suomenkielisistä vanhemmista)...

Mun mielestä oudompaa on kuitenkin antaa söpölle pikku vauvalle vanhan kyttysen vaarin nimi kuten Väinö Jalmari taikka Mauno Kalervo tai tytölle joku Pirkko Raakel... ei pahalla väinöjen ja pirkkojen äitejä kohtaan... Tai koiran nimi kuten Riku.
mä tunnen tuollaiset Jamin ja Ninjan..ovat sisaruksia,mun mielestä nimissä ei mitään outoa...
 

Yhteistyössä