GALLUP: Kännykkäsi?

  • Viestiketjun aloittaja :)))
  • Ensimmäinen viesti
....
Samsung Galaxy Mini. Diggaan paljon, vaikka akku nyt on suht surkea niinkuin nykypuhelimissa yleensä.

Työkänny on joku vanha Nokia, ja siinä akku kestää sen 1-1,5 viikkoa ihan helposti, Samsungia joutuu lataamaan parin päivän välein.
 
"vieras"
Samsung Galaxy Mini. Diggaan paljon, vaikka akku nyt on suht surkea niinkuin nykypuhelimissa yleensä.

Työkänny on joku vanha Nokia, ja siinä akku kestää sen 1-1,5 viikkoa ihan helposti, Samsungia joutuu lataamaan parin päivän välein.

Tämä on niin totta. Uusissa puhelimissa on paljon huonommat akut. Enkä mä esimerkiksi tee mitään muuta kuin soitan, laitan tekstiviestiä ja joskus otan jonkun kuvan. Entisen puhelimen akku kesti paljon paremmin kuin tämän uudemman edes heti alussa.
Ennen pystyi vielä avaamaan puhelimen ja laittaa vaikka yhden tekstiviestin mutta nyt puhelin ei mene edes päälle.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26774518:
Ei se akkujen huonoudesta johdu vaan siitä että nykyluurit kuluttavat enemmän virtaa. Älypuhelimen suuri näyttö ja kaikenmaailman synkronoinnit kuluttavat todella paljon.
Mun puhelin ei edes ole älypuhelin. Ihan perusluuri.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26774553:
onko toi ollu hyvä? Mies kun on ostamassa uutta puhelinta, ja ton meinasi ostaa... nyt sillä on samsung galaxy s, ja se temppuilee jatkuvasti...
Minä ainakin olen kovasti tykännyt. Entinen oli tuo sama S ykkönen.
Vaikka näyttö on paljon suurempi ja tehoa enemmän, niin akkukesto on paljon parempi. Näyttö on omituinen koska siihen ei jää juurikaan sormenjälkiä edelliseen verrattuna.
 
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26774563:
Minä ainakin olen kovasti tykännyt. Entinen oli tuo sama S ykkönen.
Vaikka näyttö on paljon suurempi ja tehoa enemmän, niin akkukesto on paljon parempi. Näyttö on omituinen koska siihen ei jää juurikaan sormenjälkiä edelliseen verrattuna.
ja herätyskello toimii? Miehellä ollu yhtenä ongelmana, et se ei herätä, vaikka asetukset herätyskellossa on niinkuin pitää ehkä 4 kertaa kymmenestä se herättää...
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen

Yhteistyössä