GALLUP Karmein kouluruoka!

Katriina _
Alkuperäinen kirjoittaja I am Locutus of Borg:
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
kesäkeitto
tilliliha
kanaviillokki

Muistan ala-asteella piilottaneeni pahaa ruokaa mukin (sellainen metallinen) alle, koska kaikki piti syödä.
Meillä oli maidot sellasissa muovitörpöissä. Juotiin törppö tyhjäksi sitten tungettiin ikävät ruuat sinne törppöön ja se roskiin.
Mä taas kerran jos toisenkin "vahingossa" kaadoin juomamukin sisällön ruokalautaselle. Ja sitten usein viivyteltiin ruokalassa niin kauan, että opettajat lähti.

 
Minun kohdallani syömäpakko jatkui armeijassa. Tyhjä sika-astia laitettiin pöydälle kumolleen sen merkiksi, että kaikki, mitä lautasella on, myös syödään. Toisaalta lautaselle ei ollut pakko laittaa mitään. Ruokailuun osallistuminen oli pakollista, syöminen ei. Siitä moni edellisen illan ryyppäämisestä krapulainen varusmies oli hyvin kiitollinen.
 
vieras
Tillilihaa meillä ei koskaan ollut, mutta lindströmin pihvit oli kauheita, yöök.
Ja pinaattilättyjen kanssa oli aina jotain kauheaa hilloa, joka pilas makunautinnon, kun ei niitä viitsiny kuiviltaankaan syödä.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja I am Locutus of Borg:
Luulin, että meidän koulu oli ainoa missä oli PAKKO syödä, vaikka itku tulisi. Sain elinikäiset traumat muutamiin ruokiin siitä syystä.

Kaalikääryleet oli huh-huh. Limainen pötkö jossa mitään lihaa edes ollut sisällä :eek:
Ala-asteella jouduin oksentamaan ruokaan, ennenkuin sain heittää pois. kyseessä oli eriskummallinen makaroonilaatikko, jossa oli joukossa keitettyjä pavunpalkoja. :$
 
Alkuperäinen kirjoittaja I am Locutus of Borg:
Veikkaan, että tilliliha on monella top kympissä.

Sen koostumus oli omituinen, sellasta sitkeää jännettä mitä ei oikeen voinut edes määritellä mitä se oli.

Rössypottu ei sano mulle mitään.. mitä se on?
Rössypottu on keittoa, jossa on "lihana" veripaltun palasia. Usein vielä vähän mössääntynyt niitä vetisiä veripaltun palasia sinne keiton sekaan... :x
 
visiting
Tillilihahan on hyvää,,,koulunkin ihan ok. Melkein kaikki oli ihan hyvää mutta silakkaa en pysty syömään missään muodossa koululla tai muuallakaan,,enkä verilettuja.
 

Yhteistyössä