GALLUP Karmein kouluruoka!

se
Karjalanpaisti on yksi lempiruuistani kun se tehdään kunnolla, mutta kun koulun "karjalanpaisti" valmistetaan siitä kamalimmasta jännetotkusta mitä maa päällään kantaa. Se on ylivoimaisesti oksettavinta mitä tiedän! :eek: :x
 
Boogyman
En ole kauheasti tutustunut kouluruokiin täällä....ainut muisto on verilätyt, oli pakko syödä vaikka Ima oli ilmoittanut koululle etten niitä syö uskonnon vuoksi. Pelkkä haju saa onksennuksen aikaan. Muista ei mitään muistikuvaa.
Ammattikoulussa oli hyvää ruokaa kun opiskelijat tekivät :D
 
X
Kyllä se tilliliha on kauheuksien kuningas. Inhoan kyllä maksaakin joka muodossa. Meidän koulussa joku välkky keksi joskus laittaa pinaattikeittoon nakkeja, yäääk, pinaattikeitto itsessään on ihan ok. Lisäksi eka ja tokaluokalla oli joku ihme ruoka missä oli hillosipuleita ja sain elinikäisen kammon niihin.
 
Kapakalakeitto ja tilliliha. Meillä oli siihen maailman aikaan iso koulu, yli 800oppilasta (nykyään tuo ei taida olla oppilasmäärä eikä mikään ), ja siis vaan peruskoululaisia. ja ruokakin oli sen tasoista sitten :x
 
Äiskä
Lihakeitto,isot lihapalat olivat liian sitkeitä purtaviksi,lopulta suussa pyöri sellainen iso sitkeä klöntti,joka piti sit niellä kokonaisena...

Maksakastike,koska en pidä maksasta.

Ja kolmantena noi monen mainitsemat silakkapihvit ruotoineen.
 
Mä oon ehkä tylsä(ja nälkänen) :/ Mutta mun mielestäni kaikki ruoka oli hyvää. En kuulunut siihen sakkiin, joka nirpisti nokkaansa ja paineli nurkantaakse röökille. Söin ensin ja sitten menin tupakalle :LOL:
 

Yhteistyössä