Gallup: Mikä on SINUN mielestäsi ihannepaino?

Ehkä 55kg. Ite olen 170cm ja mun oma hyvän olon paino on 58-60kg (mihin aion pyrkiä jälleen 2kk aikana tämän vauvan syntymisen jälkeen, taas tullut 20kg niinkun aiemmissakin raskauksissa :headwall:). Kun nyt vaan pääsisi synnytämään. Rv 40+3 tänään....
 
"anni"
Minä olen 163cm ja vaikka kuulostaakin melko paljolta, mulle ainakin täydellinen paino on 60kg. Olen silloin todella hoikka, kokoa 34/XS, rinnat ja peppu kuitenkin sopivan pyöreät. Nyt painan 67kg ja olen aika tuhdissa kunnossa. (vedän nytkin sipsiä=)) Eli siis noin 63kg 166 senttiselle. Paljonko painat Freya? Kuviasi nähneenä sanoisin sinun kyllä olevan jo ihannepainossasi=) <3
 
ghj
No mun kropalle sopii se pituus-110, eli tulisi sinun tapauksessa 56 kg. Mutta koska en ole sinä niin tämä ei välttämättä päde. Missä painossa tuntuu hyvältä, se on yleensä ihannepaino.
 
"Pallura"
Mielestäni ihannepaino on se jossa tunnet itse olosi mukavaksi. Turha on mitään indeksejä yms. seurata, pääasia, että olet itse itseesi tyytyväinen. Itse olen 163cm ja 79kg ja en pidä itseäni lihavana, joten nämä kommentit sinullekin tuntuvat mielestäni aika hurjilta. Olen onnellinen, kun saan syödä mitä haluan eikä tarvitse kokoajan stressata painoa ja mitata kaloreita, olkaa tekin.
 
"vieras"
Eli aika monenlaista mielipidettä löytyy :)
Kaverin kanssa kun juteltiin asiasta ja se kuuli et aion laihduttaa 58 kg asti niin se totes et siinä on edelleen monen monta kiloa liikaa mun pituiselle.
No johan on =D Turha on tuollaista kaveria uskoa, luota peiliin :) Mun mielestä naisella, ja etenkin äidillä, "pitää" olla niitä kurveja ja muotoja, täytyy olla naisellisen näköinen. Mitenkään laihoille ihmisille pahaa tarkoittamatta, mutta omaan silmääni sellaiset normaalipainoiset, hieman rehevät naiset ovat niitä kauniimpia. Mielipiteitä on toki monia, tämä on vain omani.
 
Sanoisin, että noin 55-58 kg. Itse olen 168 cm ja aion laihduttaa ensin 60 kiloon ja siitä vielä sitten vähän lisää, ihan sen mukaan miltä alan näyttämään. Nyt painan noin 66 kg ja en tunne oloani yhtään mukavaksi tässä painossa.
 
[QUOTE="vieras";23451541]No johan on =D Turha on tuollaista kaveria uskoa, luota peiliin :) Mun mielestä naisella, ja etenkin äidillä, "pitää" olla niitä kurveja ja muotoja, täytyy olla naisellisen näköinen. Mitenkään laihoille ihmisille pahaa tarkoittamatta, mutta omaan silmääni sellaiset normaalipainoiset, hieman rehevät naiset ovat niitä kauniimpia. Mielipiteitä on toki monia, tämä on vain omani.[/QUOTE]

Juu no mä oon samaa mieltä :)
Mut eniten tässä nauratti se että tää kyseinen ihminen ei edes uskonut mun tän hetkistä painoa :D
 

Yhteistyössä