geelikynnet itse?

  • Viestiketjun aloittaja pikkulilli
  • Ensimmäinen viesti
pikkulilli
Tekeekö kukaan itse?
Kattelin Anttilan mainosta ja koko aloitus paketti maksaa 150 euroa noin, sillähän saa monet kynnet! Ja liikeessä kun käy ottamassa niin saa yhdet! Kauhee hintaero!
Onko kukaan kokeillut tehdä ite ? mistä tilaatte aineita lisää ja onko vaikeaa?
 
just
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Kuulostaa hirmu vaikeelta, jos itelleen alkais tekemään..
Mulla on rakennekynsi koulutus, mutta en itelleni niitä hyvin sais laitettua.
Pikkasen pisti hymyilyttään jos sul o koulutus etkä osaa iteles tehä. mulla ei ole koulutusta ja oon tehny itelleni ja muille jo pari vuotta rakenne kynsiä heh heh heh
 
..
Mutta se geelihän valuu ihan älyttömästi!
Ite oon tosiaan vaan akryylillä tehnyt, mutta uskoisin, että noi aineet on muutenkin "idiootti varmempia" kun ammattilais tuotteet.
 
Minä vain..
Aloituspaketin, joka sisältää tipit + tarvittavat aineet saa ainakin Kicksistä. Kyseessä on ilmakuivattava/suihkeella kuivatettava geeli. Pääse alle 20 eurolla. ;)
 
ansku.vee
Alkuperäinen kirjoittaja Minä vain..:
Aloituspaketin, joka sisältää tipit + tarvittavat aineet saa ainakin Kicksistä. Kyseessä on ilmakuivattava/suihkeella kuivatettava geeli. Pääse alle 20 eurolla. ;)
Eiks toi oo just sitä akryyliä..
Sehän on hemmetin kovaa viilata ja hioo, siis saada tasaseksi eikä pysy niin hyvin kun geelikynnet.. No kellä pysyy mikäkin parhaiten. itselläni ei ne pysynyt yhtään.
 
Celona
Heips!
Ajattelin tilata netistä (Euro Discountista) tarvittavat aineet ja välineet geelikynsiä varten. En halua valmista pakkausta koska mielestäni siinä tulee myös jotain turhaa, mistä en myöskään halua maksaa turhaan. Laitatin kynnet ammattilaisella ja nyt ajattelin ainakin huollattaa niitä itse ja ehkä tehdä kavereille kans;) , tai no ainakin koittaa ja yrittää!
Nyt kaipaisin hieman vinkkiä mitä kannattaa tilata, itsellä on ranskalainen dippi. Pärjäisinköhän viilalla, liimalla, (ranskis)tipeillä, primerilla, rakennegeelillä/kertageelillä, viimeistelygeelillä, pensselillä, pensselinpuhd.aineella, uv-lampulla ja kynsinauhavoiteella? puuttuuko tästä jotain ollennaista?
Onko tota pohjageeliä pakko laittaa (jos ei oo "ongelmakynnet") vai korvaako primer sen osittain tai jotain?

Ja sit toi työjärjestys ja miten laitetaan ja millä kuivataan jnejne. on vähän hämärän peitossa, kyllä mä jotain vinkkiä sain kun silmä kovana kattelin kun se näitä mulle laitto laitto mut oisko jollain viitseliäisyyttää laittaa mulle jotain simppeliä step-by-step ohjetta siis ihan jotain yksinkertasta tai jotain hyvää suomenkielistä nettisivua:)

Ja onko se huolto sitten sillain että sitten kun se kynsi kasvaa niin se luonnonkynnen ja geelikynnen "kynnys" viilataan tasasex ja siihe laitetaan ne samat mömmöt kun ihan ekallakin kerralla laitettaessa?
Kiitos jos joku ihana ihminen jaksaa vastata ja auttaa mua :):)
 
EM
Moi! Olen tilannut Eurodiscountista, halpaa oli mutta ei ollut kestävät..:/ Mutta kynsitipit oli halvat ja timantit jne.

Geeli tarvikkeet: Kannattaa tilata naildesigneurodiscount, toimitusaika n 2 viikkoa.
- Desinfiointiaine
- Primer (laitetaan tipin jälkeen, poistaa rasvaisen pinnan kynneltä)
- Tip-Blender (jos sinulla on tippi niin hiot ensimmäiseksi tipin reunan sileäksi, ja laitat Tip-Blenderia, niin raja ei näy niin hyvin)
- Base coat (kynsilakkaa jota laitat viimeiseksi jos haluat)
- Geeli pensseli
- Kynsiliima
- Kynsinauhan hoitoöljy
- Kynsi viilat
- Buffer valkoinen
- Tippileikkuri
- Tipit (saa tilata tippejä erikseen mutta pitää valita koko ja saa myös tilata rasian joka sisältää erikokoisia tippejä, löytyy myös ranskalainen tippi ja luonnollinen)
- Economic-UV-valolaite
- Dappen-dish-lasi (voit laittaa puhdistusainetta jolla puhdistat pensselin, ostin puhdistusaineen apteekista, oli paljon halvempaa, minun pitää tarkistaa mikä aine se oli)
- Kannattaa myös täältä tilata jos haluaa kynsitarroja tai muita koristeita.

Gel-nails (http://www.gel-nails.com) toimitusaika 2 viikkoa.

- Pohjageeli
- Rakennegeeli(pink)
- Viimeistelygeeli

Ohje:

1. Puhdista kynsi huolellisesti, paina kynsinauhat taaksepäin.
2. Viilaa varovasti kynnen pintaa ja kynnen muotoa.
3. Laita desinfiointiainetta kynsiin.
4. valitse sopivan kokoiset tipit ja liimaa ne sen jälkeen kynnen kärkeen.
5. Leikkaa sopivan kokoiseksi tippileikkurilla ja viilaa ne samanpituiseksi.
6. Viilaa tipin reunaa sileäksi ja laita tip-blenderia.
7. Laita kynnelle primera anna kuivua ja sen jälkeen primer 2 (saa ostaa cesarsshopista).
8. Ota vähän muotoilugeeliä ja sivellä sitä kynnelle, kun geeli on tasainen laita uv-lampun alle, 3 minuttia. Puhdista pensseli. Kannattaa laittaa peukalon kynnet erikseen ja yksi käsi kerralla.
9. Kun yksi kerros on laitettu, laitan seuraavaan kerroksen ja teen siitä vähän paksumman.
10. Puhdista taas tahmea kerros pensselistä desinfiointiaineella.
11. Viilaa kynnen pintaa bufferilla sileäksi. Puhdista desinfiointiaineella.
12. Laita ohut kerros viimeistelygeeliä. Ja laita lampun alle. Puhdista tahmea kerros pois.
13. Jos haluat niin voit laittaa kynsilakkaa.
14. Kun kynsilakka on kuivunut niin laita kynsnauhoille öljyä.
 
Popo
Mä oon tehnyt kynsiä 10 vuotta ja silti käyn välillä laitattamassa kynteni. Saan tehtyä itselleni hyvät kynnet, mutta on kivempaa, kun joku toinen laittaa!

Kynnethän on varmasti ihan kiva harrastus, mutta suosittelen tutustumaan alan kirjallisuuteen ennen kuin alkaa edes itselleen niitä tekemään, saatika sitten kavereilleen!

Ei se ole mitään ydin fysiikkaa, niin kiun joku totesi, mutta on se vähän hastavamaa, kuin moni kuvittelee.

Tsemppiä vaan!
 
"Anna"
Selkeä ohjeistus geelikynsien laitosta/hinnoista ja huollosta löytyy sivuilta Kynsi Galleria
Kannattaa ottaa huomioon että on olemassa hinta/laatu suhde. Kaupoista saatavat kitit/ aloituspaketit/ geelit ja akryylit eivät ole koskaan laadullisesti verrattavisa ammatti/tukkutuotteisiin. Toki tiheämmällä huolovälillä näillä kotikonstein-tuotteilla voi harrastella, mutta maksaville asiakkaille ei näitä tuotteita käytetä. Kunnon tuotteilla ja osaamisella rakennekynnet geelillä tai akryylillä pysyvät uuden veroisina 3,5-5 viikkoa, kynsien kasvunopudesta riippuen.
Hinta-erot ovat todellakin suuret kynsimarkkinoilla (työnlaadusta ja tuotteista riippumatta), joten kannattaa ottaa oma aikansa, googlata, eri vaihtoetoja läpi ja löytää se itselleen "paras" vaihtoehto.
 
"Heidi"
Kaverini tekee itselleen (ja muille tutuille myös) eikä hänellä ole mitään koulutusta asiaan. Netistä tilasi välineet. En itse kyllä osaisi vasemmalla kädellä laittaa itselleni. Hyvä kun saan oikeaan kynsilakan levitettyä :D
 
beebeb
kyllä itselläni onnistuu itselle laittaa, hyvin pysyy eikä ongelmia ole juuri tullut, toki ne ensimmäiset kerrat oli hieman jänniä kun yritti vasemmalla kädellä värkätä stressipisteet ja muut kohdillee mutta niinhän sitä sanotaan että oppi ja ikä kaikki :)
 
"Henu"
Miten olette poistaneet kynnet? Onko teillä sähkökäyttöinen pora, vai viilalla pelkästään. Itse olen äidin kanssa suunnitellut että ostettaisiin välineet ja tehtäisiin itsellemme, mutta ei haluta että geeli pilaa kynsiä tai että niitä poistetaan sähköisellä poralla.
 

Yhteistyössä