GLANDIN-25:n käyttäjät

Jokohan meitä olisi täällä oikeen pinoksi asti. Olis kiva nähdä et mites tuo muilla vaikuttaa vai vaikuttaako ollenkaan.

Itsellä nyt menossa ensimmäinen GLANDIN-25 kierto ja kokonaisuudessaan yk3.
 
mulla seuraavakierto on YK 10 ja glandinilla taitaa mennä. en kerenny tänään ostamaan, ja huomenna vois muuten mennä mut saattaa olla että poliisit tulee :D perjantaina mahdollisesti käyn hakemassa, mutta alotan niiden napsimisen vasta enskierrossa. ovis taitaa olla johonki tähän aikaan niin....

eli jättihelokeilla oon menny viimekierron ja tämän paussikierron. paussikierron siks että se teki ihmeitä mun iholle.ovis tuntu ihan selvästi viimekierrossa, semmonen että ei voi jäädä huomaamatta.
 
................Keskiviikko 30.4.2008...................

Tatyana...................24/28-30.............yk3.........1.GLA-kierto..............26v
Muumimuu..............17/30...................yk2.........1.GLA-kierto

Mulla on nyt virallisesti vasta yk3, mutta ehkäisy on jäänyt pois jo noin kaksi vuotta sitten. Ehkäisyn poisjäämisen jälkeen ollaan ehkä noin vuoden verran yritetty TJOT meiningillä. Nyt on alotettu yrittäminen kunnolla ja keinoja kaihtamatta :LOL: :LOL:

Mä oon syöny sitä GLANDIN25:sta vain ovulaatioon saakka.Kai jos ei vähään aikaan raskautumista tapahdu lana syömään koko kuukauden ja katson jos se auttaisi asiaan. Mites muut on niitä syöny/ suunnittelee syövänsä?
 
maksaako toi glandin muuten kuinka paljon kaupassa? netissä näyttäis maksavan 20,30? mutta ei oo mainintaa monenko pillerin pakkaus on kyseessä. se isoin pakkaus oli kuitenkin aika paljon muistaakseni...
 
................Perjantai 2.5.2008...................

Tatyana...................26/28-30.............yk3.........1.GLA-kierto.....26v
Muumimuu..............19/30...................yk2.........1.GLA-kierto

Mä ostin omani luontaistuotekaupasta ja tais olla ~21? ja pakkaukses oli 60kpl.
 
Tulisin mukaan!
Minäkin aloin syömään tämän kierron alussa Glandinia. Ostin Verkkoapteekista ja 60kpl maksoi muistaakseni jotain 16 euroa +toimituskulut. Glandinin lisäksi syön omega kapseleita ja raskausvitamiineja. Eli aikamoinen pilleristi taidan olla. :LOL: Mulla on ollut useita kemiallisia raskauksia (testaan aikaisin, niin siksi tiedän kemialliset) peräjälkeen, niin nyt toivon, että jospa tuo glandin auttaisi saamaan pysyvän plussan.

Tuohon riviin voi laittaa mulle yk2, 1.GLA-kierto ja 13/32-49. Toinen lapsi on toiveissa. Mitään virallista yritystä ei meillä ole, mutta eipä me myöskään ehkäistä. YK2 ehkä siksi, että tämä on toinen kierto kun itse oikein kunnolla kuumeilen. B)
 
................Lauantai 3.5.2008...................

Tatyana...................27/28-30.............yk3.........1.GLA-kierto.....26v
Muumimuu..............20/30...................yk2.........1.GLA-kierto
maarunen..............14/32-49..............yk2.........1.GLA-kierto

Tervetuloa mukaan maarunen
:wave:
 
................Sunnuntai 4.5.2008...................

Tatyana...................1/28-30.............yk3.........2.GLA-kierto
Muumimuu..............21/30...................yk2.........1.GLA-kierto
maarunen..............15/32-49..............yk2.........1.GLA-kierto

Täällä tuppas täti kylään :headwall: Tässä kierrossa täytyy koittaa saada selville ovulaation ajankohta. Mulla ei oo mitään ovis kipuja tai limoja ollu havaittavissa. Ovistesteillä yrittäessäni asiaa selvittää sain aina plussan, riippumatta siitä missä vaiheessa kiertoa testin tein. Täytyy nyt koitella noita testejä uudestaan.
 
Mitäs tänne kuuluu? Onko Muumimuulla mitään oireita?

Minä odotan ovista, mutta vielä on testi negaa.. Syöttekö te muut mitään muuta kuin glandinia? Jostain luin, että pitäisi syödä myös omega3 ölyjä niin rasvatasapaino ei mene sekaisin tms. Niin sitten syön siis omega3 öljyä ja vielä raskaus vitamiineja. Mitään eroa tavalliseen en ole vielä tämän glandinin syönnin aikana huomannut, mutta ehkä se vaikuttaa vain sisäisesti, en tiedä?
 
Ilmoittaudun myöskin mukaan :) Täällä on kanssa eka glandin kierto meneillään. Yk 3 Keskenmenon jälkeen. Toista ipanaa toivomme kovasti. Kp 8/31. Ovis on varmaan ens viikon ke-pe aikana. Pitäis vain tilata lisää ovis testejä.

maarunen. Joo kannattaa myös omega- 3 ja foolihappoa ettei mene systeemit sekaisin, se on tosi tärkeää. Mä oon aika lailla perehtynyt näihin vitamiineihin ja rasvahappoihin kun olen Antioksidanttiklinikan asiakkaana =)

Jep, toivottavasti saadaan paljon plussia tällä systeemillä aikaiseksi =)

Terveisin Leinikki :heart:
 
................Tiistai 6.5.2008...................

Tatyana...................3/28-30.............yk3.........2.GLA-kierto
Muumimuu..............23/30...................yk2.........1.GLA-kierto
maarunen..............17/32-49..............yk2.........1.GLA-kierto


Mä syön kans glandinin lisäks raskaus vitamiineja. Omega-3 pitänyt ostaa mutten oo vielä muistanut.

Mulla oli viime kierrossa alusta asti itku herkässä ja rinnat kipeet ja turvoksissa. En tiedä johtuko glandineista vai jostain muusta. Kaipa stressilläkin voi olla osuutensa asiaan...

Oottekos muuten ottanu niitä glandineja yhden vai kaks tablettia päiväs? Mä oon näin aluks ottanu yhden.

Lähetin eilen Ennustaja Ellille postia :LOL: Lupaili viittä poikaa :D Aika paljon... Ensimmäistä lupaili jo ens vuoden alussa. Jotta vois pitää paikkansa, tässä kierrossa olis raskauduttava. Täytyy toivoa et niin käy =)
 
Leinikki Tervetuloa mukaan! :wave: Ok, kiva kuulla, että pillerit on kohdallaan. :LOL: Minä kun en sitten taas ole lainkaan aikaisemmin perehtynyt näihin lisäravinne/vitamiini asioihin.

Tatyana Yhden kapselin minäkin syön päivässä.
 
maarunen tosiaan hyvä että popsit niitä omega 3:sia kans. nimittäin jos rasva tasapaino ei oo hollillaan, niin saattaa tuhota maksaa pahemmin kuin alkoholi.näin luki jossakin.

tuota noin.. tulin ilmoittautumaan pois kasasta. äiti osti mulle 600 kapselia jättihelokkeja, joten jää glandinit vähälle :LOL: sama vaikuttava ainehan niissä on. näiden lisäksi mä syön kans omega 3, 7 b-vitamiinia, e-vitamiinia (tehostaa omega6:den vaikutusta, vinkki vinkki) ja mies ja minä syödään vielä lisä sinkit.
 
..............Keskiviikko 7.5.2008................

Tatyana...................4/28-30...............yk3.........2.GLA-kierto
Muumimuu..............24/30...................yk2.........1.GLA-kierto
maarunen..............18/32-49..............yk2.........1.GLA-kierto
Leinikki...................9/31.....................yk3.........1.GLA-kierto

Leinikki Tervetuloa mukaan :wave:
 
Kiitos kaikille tervetulo toivotuksista =)

Tatyana. Mä päätin syödä kaks päivässä ja vain ovikseen asti. Mun lääkäri sanoi että rasvahappoja kannattaa ensin syödä aina maksimi annostuksella että varastot saadaan täyttymään. Ja varsinkin kun en uskalla oviksen jälkeen enää syödä.
Mulla sisältyy e-vitamiini omega-3 kapseleihin, foolihapot on hetkellisesti loppu mutta pitäis lujaa mennä ostamaan lisää.

Jep, jep... ovista odotellessa... odottaminen on niin tylsää...
 
Moi kaikille tasapuolisesti! Meikäläinen ei ole minnekään kadonnut, olin vain reissussa enkä päässyt koneelle (ihan hyvä hiukan jäähdytellä tätä kuumeilua välillä ja saada ajatukset ihan muualle :p )

Niin noista annosteluista sen verran, että minä olen ottanut koko kierron ajan kaksi glandinia päivässä tehon maksimoimiseksi. Lisäksi otan E-EPA-kapseleita yhden päivässä rasvatasapainon vuoksi, foolihappoa (sitä kaikkein tehokkainta) ja monivitamiinia jossa ei ole a-vitamiinia. Että pientä pillerismiä ilmassa... :D Ai niin, ja lisäksi olen juonut greippimehua ainakin lasin päivässä. Miehelle en ole kehdannut edes kertoa näistä kotkotuksista, se kun on sitä mieltä ettei oteta mitään stressiä tästä vauva-asiasta. Eipä stressata ei, heh! :LOL:

Noista hinnoista sen verran, että minä ostin GLANDIN25:t luontaistuotekaupasta ja muistaakseni 60 kpleen paketti maksoi 22 euroa. Isompaa en viitsinyt ostaa, kun ajattelin että jäävät sitten loput käyttämättä...toivossa on hyvä elää...

En sitten tiedä, pitäiskö nuo glandinit lopettaa ovulaation jälkeen. Siitä kai ollaan montaa mieltä, onko haitallisilla aineilla mitään vaikutusta sikiöön/raskauteen ennen plussausta. Ilmeisesti 5.stä raskausviikosta eteenpäin vasta alkavat olla ne kriittiset ajat käsillä. Kyllähän monet juo alkoakin ennen kuin tietävät olevansa raskaana. Saati sitten jos käyttää jotain lääkkeitä. No, kukin tekee niin kuin parhaaksi katsoo. Minä olen ajatellut asian niinkin, että jos oikein stressaan kaikesta "kielletystä" jo ennen plussaa, niin ei sitä koskaan tulekaan. Että olen viiniä juonut ihan hyvällä omallatunnolla. Tosin määrän olen jättänyt siihen yhteen-kahteen lasilliseen. Niin ja haitallisia lääkkeitä (=buranaa tms.) en ole käyttänyt yritysaikana ollenkaan. Mites muut? Elättekö te jo nyt niin kuin olisitte raskaana?

Joko te muut tikuttelette ovista? Minä ajattelin ensi kierrossa aloittaa senkin niin tietääpä ainakin, ovuloinko ollenkaan (siis siinä tapauksessa ettei nyt tärppää).

maarunen : Eipä täällä mitään erikoisia oireita ole. Sitä paitsi toivon ettei mitään tulekaan, ne tietää kumminkin menkkojen alkamista!! :kieh: Mulla vähän sekottaa normaalioireiden havainnointia sekin kun syön Teroluteja kierron loppupuolella tiputtelun takia ja nehän aiheuttaa vähän menkkaoireiden kaltaisia oireita. Joten tässä kierrossa ainut havaittava "raskausoire" taitaa olla se, jos menkat (toivottavasti) jää tulematta.

Menkkoja odotellessa (kiertopäivää 24/30 mennään)... B)
 
..............Torstai 8.5.2008................

Tatyana...................5/28-30...............yk3.........2.GLA-kierto
Muumimuu..............25/30...................yk2.........1.GLA-kierto
maarunen..............19/32-49..............yk2.........1.GLA-kierto
Leinikki...................10/31...................yk3.........1.GLA-kierto
 
Heip,

sori kun tungen pinoonne, mutta piti käydä tuosta oviksen jälkeen ottamisesta sanomassa sen verran, että se ei ole sen takia kiellettyä ettäkö se vaikuttaisi sikiöön, vaan sen takia, että se saattaa aiheuttaa kohdun sileiden lihasten supistelua, ja siten vaikeuttaa kiinnittymistä tai jopa estää sen. Tästä oli helokkiöljykapseleiden kohdalla joku aika sitten paljon keskustelua, ja silloin kaiveltiin noita tutkimuksia esille. Eli kuukautisten alusta ovispäivään asti saisi käyttää.

Paljon lykkyä plussautumiseen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gilmore:
Heip,

sori kun tungen pinoonne, mutta piti käydä tuosta oviksen jälkeen ottamisesta sanomassa sen verran, että se ei ole sen takia kiellettyä ettäkö se vaikuttaisi sikiöön, vaan sen takia, että se saattaa aiheuttaa kohdun sileiden lihasten supistelua, ja siten vaikeuttaa kiinnittymistä tai jopa estää sen. Tästä oli helokkiöljykapseleiden kohdalla joku aika sitten paljon keskustelua, ja silloin kaiveltiin noita tutkimuksia esille. Eli kuukautisten alusta ovispäivään asti saisi käyttää.

Paljon lykkyä plussautumiseen!
Kiitos tiedosta Gilmore! Enpä ollut tuosta kuullutkaan aikaisemmin vaikka netistä olen tietoa kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta raskautumiseen liittyvästä kaivellutkin. Pitääpä tästä lähin lopettaa glandinit ovikseen. Toivottavasti en ole nyt pilannut mahiksiani tässä kierrossa... :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:
Niin ja eikös helokkiöljy ole aivan eri kuin Glandin 25?? Vai miten? Helokkiöljyä en käytä.
Miten tässä osaa ikinä toimia oikein, ku toisaalla sanotaan toista ja toisaalla taas aivan päin vastaista. Sekasin menee vähemmästäkin.... :'( :'( :'( :'(
Glandin25:ssa on purasruohonsiemenöljyä, eli öljy on otettu eri kasvista kun helokkiöljykapseleissa. Mutta ero mun tietääkseni on siinä, että purasruohossa GLA:ta on huomattavasti enemmän kun helokissa, joten niitä kapseleita ei tarvi syödä niin montaa (viisaammat korjatkoon). Onko se sitten juuri tuo GLA joka sitä kohdun sileän lihaksen supistelua aiheuttaa vai joku muu helokkiöljyssä (mitä ei siis välttämättä ole Glandin25:ssa), en tiedä?

nottiäiselle: Ei nyt kannata vaipua epätoivoon, Gilmorehan sanoi että helokkiöljy saattaa aiheuttaa supistelua. Joten eiköhän se plussa ole niin monesta tekijästä-ja onnesta tietenkin- kiinni, ettei joku glandinin käyttö peliä kokonaan ratkaise. Tiedän kyllä tunteen kun tietää että ne menkat sieltä kuitenkin tulee (niitä itsekin odottelen, kaikki merkit on ilmassa) Tsemppiä vaan yritykseen!
 
Mä oon saanut sellaisen käsityksen että nimenomaan tuo GLA aiheuttaa kohdun supistelua oli se sitten missä muodossa tahansa( eli helokkiöljy taikka purasruoho) Muistaakseni se on saman tyyppistä kuin prostaglandiini mitä on siemennesteessä. Mutta korjatkaa jos olen väärässä. En enää muista mistä luin tämän jutun. Mutta mä olen tosi herkkä esim. siemennesteelle supistelemaan, siitä syystä ei paljon huvittanut viime raskaudessa harrastaa pupuilua koska sen jälkeen supisteli kovasti.

Nöttiäinen. Älä vielä heitä kirvestä kaivoon, eihän se välttämättä kaikkiin päde. Ja toki se auttaa varmasti alkiota kiinnittymään, enhän mäkään näitä muuten söisi =) Mä aloitin näitä syömään siksi että epäilen että mulla on km:non jälkeen vähän hormonihäikkää. Jos palautuisin vähän nopeammin näiden ansiosta =)
 

Yhteistyössä