~Great Girls~ vol.2

Mä en jaksa välittää ihmisten mulkoilusta jos ostan alkoholia. Mua on mulkoiltu joskus kaupassa kun oon ostanut alkoholittomia siidereitä (2kpl)... Silloin meinas vähän naurattaa että näistähän mä menen ihan vastuuttomaan kuntoon... :LOL: Tai esikkoa odottaessa kun saatettiin käydä miehen ja kavereiden kanssa terassilla, eihän sitä raskaana ollessa passaa terassille mennä limpparille (varsinkin kun meidän paikkakunnalla ei klo 18-> ole muuta paikkaa kuin joko huolttis tai terassi kavereiden treffaamiseen).

Vauvakuumeen kanssa iskee epätoivo, oon taas siinä pisteessä että tuntuu ettei meillä tärppää ikinä. Hienoa kun tää tappiomieliala alkaa nykyään jo ennen kuin menkat on alkaneet. :headwall: Eli viimeisiä kitupäiviä vietän ja tätiä oottelen kun ei ole mitään mikä viittaisi tärppiin tälläkään kertaa... Olinkin jo yllättävän rauhallinen tän kuumeilun suhteen aikaisemmin mutta ilmeisesti vain kuumeillakseni entistä enemmän nyt nää vikat päivät. Siis olo on todella tuskainen, en tiedä itkisinkö vai nauraisinko, ehkä lähinnä itkettää. En voi muuta kuin ihmetellä: milloin jokin niin ihana ja kaunis asia kuin vauvakuume muuttui tällaiseksi peikoksi?!? Oikeesti kun kuvittelisi tämän oikeasti olevan kaunis asia mutta ei kyllä aina siltä tunnu.
 


Ensimmäistä kuumeilee


yöperhonen.................kp6/28..............yk18....-10kg
Piglet.........................kp10/27............yk16
Liisa75........................kp10/28-32.......yk9.....-2/15kg
kiharapää....................kp11/28-35.......yk21

Toista toivovat


Nalatus.............................................yk3.....-10kg
Selis........................kp19/25-30.........yk16....-6/10kg
marleena-84..............kp26/28.............yk11
Kalamama.................kp27/34..............yk2

Kolmatta kaipailee


jojo369....................kp15/33-40..............yk11

Mukana myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Haamuilijat



Plussanneet


Lilo
äityli30
shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
Mä en yleensä kans osta alkoholia kun ollaan koko perhe kaupassa. Mä en kestä niitä katseita kun on vaikka kaljaa kärryissä ja lapsi mukana. Muutaman voin aina ostaa mut isomman määrän kohdalla haen ilman lasta. Ärsyttäväähän se on kun ihmiset kyylää, vaikkei ois mitään aihetta! Itehän sen tietää parhaiten.

Meikäläisellä alkaa olla piinaviikko käsillä. Oon nyt sit hommannu perjantaille ja lauantaille pari siideriä, en ees haluis enempää kun sit mun laihdutuskuuri kärsii kun tulee vedetty liikaa siideriä. Ja jos vaikka ois raskaana niin en kuitenkaan mitään kauheeta määrää vedä. Ja mä aattelin että voin sitten kavereille perustella että jonkun tarvii olla ajokunnossa kun meillä poika kuitenkin kotona. Ja hänen hereillä ollessa ei kuitenkaan juoda.
 
Hei tytöt!

Mulla alkoi eilen uudestaan elämänmuutosremontti! Vaaka nousi yllättäen keskenmenon jälkeen 111kg asti, joten nyt loppui mässäily!! Pitäkää mulle peukkuja!

Mä ostan ihan mitä vaan lastenkin kanssa. En kyllä mielestäni näytä miltään pullantuoksuiselta mammalta muutenkaan, joten ei haittaa ollenkaan. Alkoholia juon suunnilleen kerran ööö puolessa vuodessa (jos silloinkaan), koska se ei vaan oo hyvää. Röökiä ostan ja poltankin vaikka lapset olis vieressä, mulle ei kukaan oo koskaan sanonut mitään pahaa siitä tai edes katsonut pahasti! Itseasiassa mä oon varmaan niin itsekeskeinen kulkiessani tuolla, että en ees huomais, jos joku kattois mua pahasti :LOL:

Mulla on selvästi tullut joku lähenevän 3-kympin kriisi. Nahkatakki on päivittäisessä käytössä (luojan kiitos on ollut kylmää tähän asti) ja naamassa on oikein rock-meikki. Kriisiäkö? :D Ja mun musiikkimaku on vaihtunut iskelmästä heavymetalliin! Se on tässä kaikista oudointa!!

Mä eilen tuskailin miehelle näitä kiloja, niin se vaan tokas reippaasti; " Ei mua pienet kurvit säikäytä!" :LOL: Ai vähänkö olis tehnyt mieli napata pari sipsiä sen sipsipussista, mutta teen tämän oman fiiliksen vuoksi joten jätin syömättä.

Mulla on pari ässää hihassa raskautumisen varalle, mutta en oo jotenkin rohjennut käyttää niitä. Oisin mahdollisesti jo aikoja sitten raskautunut, jos oisin tehnyt niin, mutta en tiiä mikä mua jarruttaa. Mä oon luonteeltani esim. semmoinen, että en missään vaiheessa kuvittelis meneväni lääkärille lapsettomuushoitoihin. Haluan saada lapset alulle luonnollisesti. Ei mulla sitä vastaan mitään ole, mutta jotenkin oma henkilökohtainen kynnys on kamalan suuri. Sama juttu niiden ässien kanssa. Pitäis vaan päästä ylittämään se kynnys.
Raskautumisen takaraja on mulle ens vuonna, joten varmaan viim. tämän vuoden lopulla ässät astuu kehiin.

Nyt pitää lähteä töihin iltavuoroon. Blaaaaaah!!!! Ei niinku tippaakaan kiinnosta, mutta mentävä on!
 
jojo, mulla kans alkaa tuntua että löytyis motivaatiota painoa pudottamaan, ajattelin jopa että jos vetais viikon Nurtilett-kuurin näin alkajaisiks (tietysti vasta juhannuksen jälkeen :ashamed: ).. Jos ei olis pelkillä pusseilla, vaan söis yhden salaattiaterian päivässä kuitenkin. Sais vatsalaukkua kutistettua lopullista elämäntaparemonttia varten. Vaikeeta tulee olemaan, mä rakasta ruokaa ja kokkailua, ja leivon mitä vaikeimpia kakkuluomuksia koska vaan tykkään näprätä ihanien juttujen kanssa tuntitolkulla.. Kunnolla en oo grillaamaan päässy tänä kesänä, meillä kun ei omaa pihaa ole, eikä sää ole suosinut sitten aina kun ollaan oltu kyläilemässä grillaus-tarkoituksessa. Mutta jospa jussina, ei anneta pienen sateen haitata.. =)

Mulla oli yllättäen viime yönä todella vahva tunne että olen raskaana, kohtu tuntui kuin olis ollut pesäpallo mahassa, sitä vihloi ja rinnat oli kainaloista alkaen tajuttoman kipeet.. Mutta nyt aamulla kaikki tuntuu kuin unelta vaan, ei ole edes rinnat enää kipeät! :eek: Päätin etten testaile ennen kp34, mutta silti rajoitan juhannuksen juomista. Tuntuu että mun hormonit vaikuttaa mun alkoholinsietokykyyn, viime vkonloppuna olin neljästä pienestä keskioluesta liian tuiskeessa.. :eek: Aivan ihmeellistä. Tosin mä juon niin harvoin että sekin saattaa vaikuttaa siihen ettei pystykään juomaan enempää. Mä en juo humaltumistarkoituksessa, vaan siksi että todella pidän oluesta, siideristä, viineistä.. Vahvoihin en koske. On sääli jos ei voi juoda seurustelumielessä tarpeeks kun heti nousee päähän! Limsoista en oikein tykkää, mennään sitten vissylinjalla...
 
Liisa75
Hei, kaikki ihanat kanssakuumeilijat!

Hugoliinalle onnea odotukseen :)

yöperhonen Koita jaksaa. Eiköhän se siitä, kun sun olla on nyt ne terotkin.

marleena Mulla vähän sama fiilis, että tappiomieliala alkaa jo ennen menkkoja. Parin viime kierron aikana se alkuyrityksen toiveikkuus on vaihtunut lähinnä menkkojen ja pettymyksen pelkoon.

ON: Mulle voi päivittää -3/15 kg. Hitaasti putoaa, mutta putoaa kuitenkin. Jos saisin itseni vielä lenkkeilemään, niin putois varmaan nopeemmin. Päätin yrittää ottaa kesän rennosti ja lopettaa kalenterin tuijottamisen ja päivien laskemisen sekä vauva-juttujen lukemisen netistä. Alko ahistaa vähän liikaa välillä. Ja jospa tulis tehtyä jotain muutakin. Käyn täällä kuitenkin aina, kun tulee jotain päivitettävää eli mielelläni olen uudenkin viestipinon listalla mukana. Meitä on muutenkin nykyään niin vähän.

Luin teidän kaikkien viestit, vaikken ole vähään aikaan käynyt. Ihanaa kesää (mikä kesä?) ja paljon kärsivällisyyttä kaikille (etenkin itse tarvin sitä)!

Ai niin ja hauskaa juhannusta! Ja niin mäkin oon ymmärtänyt, että alkoa voi käyttää, kunnes menkat on myöhässä eli ne ekat ainakin pari vkoa ihan huoletta. Mutta eihän sitä tarvi mitään megalärvejä vetää ;) Mäkin lupaan syödä ja juoda kohtuudeella ;)
 
Moikka!

Tämän kuun kuukautisia ei kuulunut -> r-testi neg. Viime to kävin gynellä ja tutkittiin ihan kaikki papasta sauvaultraan. Kierto oli vain häiriintynyt koska todennäköisesti ovulaatiota ei jostain syystä ollut tapahtunut :whistle: Ultralla nähtiin kuitenkin että kierto on juuri puolivälissä ja oikeassa ovariossa näkyi juuri puhkeamaisillaan oleva 2cm follikkeli :) Vauvatoiveesta kerroin ja sänkyhommia on nyt sitten ihan lääkärinkin suosituksesta harrastettu viikon verran aktiivisesti ;) Ensi to mennessä jos kk ei alkaneet, pitää tehdä testi, ja jos neg. haettava Terolut-kuuri vuodon aloittamiseksi :)

Lekurin mukaan siis paikat mulla ainakin ok ja voidaan kuulemma vielä rauhassa odotella raskautumista vaikka 9kk yritystä onkin jo takana :)
 


Ensimmäistä kuumeilee


yöperhonen.................kp7/28..............yk18....-10kg
Piglet.........................kp11/27............yk16
Liisa75........................kp11/28-32.......yk9.....-3/15kg
kiharapää....................kp12/28-35.......yk21

Toista toivovat


Nalatus.............................................yk3.....-10kg
Selis........................kp20/25-30.........yk16....-6/10kg
marleena-84..............kp27/28.............yk11
Kalamama.................kp28/34..............yk2

Kolmatta kaipailee


jojo369....................kp17/33-40..............yk11...-2/15kg

Mukana myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Haamuilijat



Plussanneet


Lilo
äityli30
shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
Selis: Päivitätkö mun kpt oikein, yksi päivä uupuu. Eli tänään ois niinku kp 17/33.
Ja mulle voi kans laittaa painojutskaan -2kg/15kg.

Otan tommoisen pienen tavoitteen näin alkuun, haluun päästä alle sataseen ja siitä sit jatketaan.

Tää mun dieetti on nyt alkanut ihan hyvin. Tosi paljon oon ollut nälissäni ja päätäkin on särkenyt, mutta tahto on kova. Eilen olin töiden jälkeen lasten kanssa kaupassa, ja lupasin ostaa heille jätskit ihan vaan sillä ajatuksella, että minä saan jotain nopeaa vatsantäytettä. Muistin vasta siinä pakastehyllyjen kohdalla,et eihän mulla oo lupaa herkutella. :kieh: No, kakarat saivat jäätelönsä ja minä katselin vierestä.
Oon kuitenkin tosi ylpeä, että oon kestänyt houkutukset. Töissä on joka päivä jollakin karkkia, keksejä jne ja enpähän oo viikonlopun jälkeen mitään mässännyt. Porkkanoita vaan. :D Kohta mulle kasvaa varmaan pupun korvatkin.

:LOL:
 
Mietin tässä, että pitäisikö testata, kun tästä kierrosta on menossa kuitenkin jo 58.päivä, kun viime kierto oli päivän lyhyempi(hyppää aina yhden täyden kalenterikuukauden yli) :eek: ?Voisin periaatteessa olla jo 8.raskausviikolla ;) Niin ja kukahan sitä on taas tutkinut raskauslaskureita ja lukenut odotussivuja :ashamed: Ehkä pitää oman mielenrauhan vuoksi huomenissa testata, kun jotenkin en tykkää elää epätietoisuudessa(saisivat menkat jo tulla,jos ovat tullakseen...) ja haluaisin yhden siidereistänikin maistaa Juhannuksena saunan päälle. Jos jotain kummaa on sattunut, niin sitten jätän sen siiderin väliin :whistle: Jusseja kaikille :wave:
 


Ensimmäistä kuumeilee


yöperhonen.................kp8/28..............yk18....-10kg
Piglet.........................kp12/27............yk16
Liisa75........................kp12/28-32.......yk9.....-3/15kg
kiharapää....................kp13/28-35.......yk21

Toista toivovat


Nalatus.............................................yk3.....-10kg
Selis........................kp21/25-30.........yk16....-6/10kg
marleena-84..............kp28/28.............yk11
Kalamama.................kp29/34..............yk2

Kolmatta kaipailee


jojo369....................kp18/33-40..............yk11...-2/15kg

Mukana myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Haamuilijat



Plussanneet


Lilo
äityli30
shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
Mä oon taas vaan nopsaan käyny lukees ja päivittelees listoja...

Meille on tulossa juhannusvieraita, katotaan pääsenkö vaivihkaa päivittelemään listoja. Nyt tarvis hetkeks vielä lähtee töihin ennen kun pääsee k´juhannuksen viettoon.

Hauskaa juhannusta kuitenkin kaikille =) . Toivottavasti kaikki pystyis tänään hetkeks unohtaa tän kuumeilun :p .
 
Hyvää juhannusta kaikille!

Meillä on jussi aika hyvin pulkassa, hyvää ruokaa on vähän liikaakin ja päivällä käydään anoppilassa tekemässä saunavihdat, sit ois tietty koko perheen sauna, saa nähdä mitä tyttö tykkää vihtomisesta... Kokkoakin ehkä käydään kattomassa. Ainut mikä mua vähän häiritsee on se etten oo tehnyt kunnon juhannussiivousta... Tosin sen asian kanssa pystyn elämään kun ajattelen että joka kerta kun oon siivonnut niin riittää et koirat pyörähtää kerran siinä huoneessa niin ei näytä kyllä enää siivotulta...

Mä vielä tuskailen näitä kitupäiviä, joten en usko että onnistun karistamaan vauvakuumetta mielestä pois. Toisaalta kroppa on toiminut kuin kello viime kuukaudet tuon tädin suhteen. Aika suurella todennäköisyydellä iltaan mennessä on täti saapunut meidän torppaan, viimeistään huomenna. Vähän on tappiomielialaa havaittavissa. Oon yrittänyt koittaa keksiä jotain muuta järjesteltävää ja suunniteltavaa että saisin ajatukset pois tästä kuumeilusta. Kavrin häistä liikuttuneena olen alkanut suunnittelemaan omia häitä ja pikku hiljaa aattelin alkaa laskeskelmaan paljonko tarviis saada rahaa säästöön niitä varten (hyvä yrittää säästää kun ei aina oikein tiedä miten sais rahat riittämään kuukauden pakollisiin ruoka ym. menoihin). Mutta saahan sitä haaveilla ja suunnitella...

:saint:
 
IHANAA JUHANNUSTA KAIKILLE!!! :heart:

Mä kävin eilen tsekkaa YourDaysin sivuilta, että hitsit, mullahan on ovis nyt jussina! :D
Ois oikeesti todella siistiä saada juhannuksena vauva alulle. ;)
Lupauduin jo antautumaan illalla ja jospa vielä sunnuntaina se toistais, niin eiköhän tulosta tule jos on tässä kuussa tullakseen.

Kauheen hyvä fiilis on mulla kaiken kaikkiaan. Ilma ei nyt oo mikään kauheen houkutteleva grillailuun jne, mutta otetaan mitä meille annetaan ja ollaan siitä tyytyväisiä.

Rakkauden ja taikojen täyteistä juhannusta vielä kerran kaikille! :heart:
 
jojo ei muuta kuin peitot heilumaan oikein urakalla!

Mä roikun täällä palstalla kun en jaksa tehdä mitään kotihommia. Kaikki muut nukkuu vielä ja voi että osaakin olla rauhallista meidän mökissä nyt. Mä heräsin kauheeseen pissahätään kasin maissa ja ulkoa kuuluva sateen ääni ei paljon asiaa auttanut. Pakko oli nousta vessaan, päätin että jos menkat on alkaneet niin kömmin saman tien takasin sänkyyn ja mies saa nousta tytön kanssa kun tyttö nousee... Ei ollu menkat alkaneet vielä joten kauheella hötkyllä tein testin joka näytti negaa, kirosin hetken ja tulin siihen tulokseen että on täti tainnut unohtua juhannuskokoille ja tulee sitten päivemmällä äkäisempänä. Menkka tuntemukset on aika vahvat ja koko ajan tuntuu että nyt alkoivat, kohtu/kohdun seutu tuntuu turralta ja puutuneelta ja se enteilee pahasti sitä että ne menkat sieltä kohta alkaa. :( Jahas, nyt heräsi neiti, kuului vain töps töps töps ja pieni hymyilevä pörröpää ilmeistyi ovelle. :heart:
 
Heippa ladyt!

Täällä ollaan jo sujuvasti suomen maalla, koneella ei ole tullut käytyä aikoihin! Ompa kiva taas lueka teidän juttuja. Olen ehkäpä tietoisestikkin pysytellyt vauvapalstoilta pois, sekun tuppaa stressaamaan. Tällä hetkellä kierto sekaisin, aina vaan. Huidellut edellisissä kierroissa 20-23 päivän mittaisena, tänään ollaan päästy jo 29 päivään. Saas nähdä millon ne nyt sitten suostuvat alkamaan... Yritys kuitenkin päällä, tjot..

Painoa tänään 107,5kg, eli laihdutettu on nyt hmm.. n. 16kg. Painoindeksi laskenut melkeen 40:stä 34:seen pilkku jotain :) Kesän aikana kun sais vielä tuon 7g.. Kesäkuun alusta alkaen elokuun loppuun mennään ainakin karkkilakossa ;-)

Hyvää juhannusta! :flower:
 
:wave: hei kaikki, en ole päässyt nettiin juhannuksen aikaan, mutta tässäpä sitä uutisia: HAAMU!!!!! :heart:
Oli pakko testata eilen aamulla, kun oli niin selvät oireet jotenkin etten uskaltanut juoda enää yhtää olutta.. Ja siihen se ilmestyi (prisman liuskatestiin), ihan selvä haamu! En uskalla vielä oikein juhlia tulosta, teen seuraavan testin vasta torstaina kun menkkojen pitäisi alkaa. Ja voi että mä toivon että ne ei alkais!!!
Eli siis kp30 tämä mamma haamusi, saa mut siirtää sinne haamuilijoihin mutta vielä en todellakaan uskalla siirtyä kuumeilijoista pois :ashamed: Ehkä sitten vkolla 8 tai jotain... :) Oikein kovia plussatuulia kaikille täältäpäin!! :wave:
 

Yhteistyössä