~~ Great Girls ~~ vol.3



Ensimmäistä Kuumeilee


kiharapää...................kp 6/28-35.........yk 33
anu84.........................kp 138/32...............yk 24
Kahlan........................kp 30/30-32............yk 13
luminainen..................kp 35/30.................yk 2

Toista Toivovat


Nalatus.......................................................yk 3.........-10 kg
marleena-84..............kp 5/28.................yk 26
Barbarella..................kp 170/26-29............yk 4
Vilinäiti.......................kp 37/40..................yk 6........-20

Kolmatta Kaipailee


jojo369......................kp 32/36-40.................yk 24


Kuudetta kuumeilee


Sinderella.................kp 9/29....................yk 2


Mukana Myös

moumou

Haamuilijat



Plussanneet


Selis
Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite (enkeli 08/09)
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
Bebek
Enkelinäiti
 
Heipati hei pitkästä aikaa. Oon käynyt viime aikoina lähinnä nopsaan lukemassa täällä ja viime viikon olin reissussa niin en päässyt käymään ollenkaan. Tänään sitten havahduin etten oo päivittänyt listaakaan aikoihin... Kannattaa vähän tarkistaa onko kp:t ees sinne päin... Täällä ei juuri mitään uutta, menkat alkoi melkein puoli viikkoa liian aikaisin... Olin tarkistellut ettei menkkojen pitäisi vielä alkaa eikä mitään tuntemuksiakaan ollut siihen suuntaan. Istuttiin autossa menossa kauppaan ja mun mummolle kun menkat alko oikeen rytinällä... Tuli vähän hoppu kauppaan ostamaan siteitä ja jouduin vähän kaupassa hoputtamaan äitiäni ja uhmaikäistä pikku prinsessaa että nyt mennään... :whistle:

Palstakin on ehtinyt muuttaa ulkonäköään sitten viime vierailun jälkeen ja nyt menee tovi ennen kuin totun uuteen ulkoasuun ja siihen mistä mikäkin löytyy...
 
Heissuli vei! Piiitkä tauko, kun olen viimeksi täällä käynyt...Ehkä sen takia ettei ole mitään uutta tällä rintamalla...Paino on laskusuuntainen ja nyt joku n.6,5kg mennyt... =)
KP 9 meneillään ja tiputtelee taas...Ilmeisesti karppaus hivenen hetkeksi sotkenut hormoneja, mutta näillä mennään :D Vilinäidille tsempitykset, toivotaan myöhäistä plussaa!!:heart:
 
Mulla Kp 35 menossa ja "kunnon" menkkoja ei vieläkään kuulu. Mulla on kyllä ollu nyt viimeviikolla parina päivänä sellaista, että alushousuihin on tullut vähän verta ja pissalla käydessä pönttöön on tullut muutama tippa verta. Yleensä mulla kuitenkin menkat alkaa aina kunnolla heti kun alkaa, joten onhan sitä alkanut jo miettiä että josko sitä olis raskaana... kun on noita muitakin "raskausoireita". Pahoinvointia ja sellainen ruoka mikä ennen on ollut ihan hyvää, maistuukin nyt pahalle.:confused:
 
Tänään kp 51 ja menkkoja ei edelleenkään. Viikonlopun aikana pari kertaa tuli vaaleanpunaista limaa paperiin kun koitti tuolta syvemmältä :ashamed:
Mut ei siis housuihin eikä minkään sortin vuotoa paperiin esim. pissalla käydessä.

Huomenna ois sit iltasella gynekologi sentään.
 
Noniin, gynellä käyty.
Ensin lääkäri meinas, että vuoto on alkamassa, kohdunsuu veresti.
Ultrassa kuitenkin näkyi, että ei ole loppukiertoa menossa. Äsken vessareissulla tuli vaaleanpunaista paperiin, johtuuko kenties alkavista menkoista vai ronkinnasta kun tehtiin sisäinen ultra.
Munasarjat edelleen pco tyyppiset, ei pahat ollenkaan.

Huomenna aloitan Terolutit jos vuoto ei ole alkanut (tuskin).
Tuohon kiertoon sitten Clomienit mutkaan :)
 
Tääl ollu hivenen probleemia, kun tuppaa aina lemmenleikkien jälkeen vuotelevan verta...Eiköhän ens kuussa hormonit ala olla paremmalla tolalla!! Painoa on nyt lähtenyt -9kg pois ja pikkuhiljaa alkaa huomaamaan sen muutoksen omassakin ruhossa...Toisaalta matkaa on vielä huikeasti alaspäin...:whistle: Syysterveiset!! toivoopi räkänokka :snotty:
 
Täällä Terolutien ansiosta kp 3.
Kp 5 aloitan Clomifenit, jännittää :D

2004 söin loppuvuodesta yhden kierron Clomeja ja syyskuussa 2005 syntyi poika.
2007 Clomit 4kk, ei tulosta.
2010 jälleen Clomit, että jokohan ois taas vauvan aika tulla meillekin :D
 
Täällä kp 2 meneillään...painoa pudonnut n.10kg...Saa nähdä vaikuttaako ollenkaan lupaavammalta seuraavalla kerralla gynellä..viimeksihän koko hoidon jatkuminen kyseenalaistettiin uuden vaihtuneen lekurin toimesta...Liikaa painoa.. :(
Mut kassotaan nyy!!Et onko pudotus auttanut mitään :)
 
Minäkin änkeisin mukaan joukkoon! Jos oikein ymmärsin täällä on ylipainoisia vauvahaaveilijoita??
Meillä muksut: tytöt 10/04, 03/06, 05/07 ja pojat 11/08 ja 06/10. Eli vanhin täyttää nyt 6v ja nuorin on reilut 3kk. Kuudennesta lapsesta joskus isännän kanssa juteltiin ja meinattiin ensin mennä jonkun aikaa ehkäisten, mutta mun yllätykseksi mies sanoikin että eiköhän anneta seuraavalle lupa tulla! Kyllä mua nauratti. 5 lapsen jälkeen on miehellä vauvakuume Pillerit kerkesin alotella. Ekan listan nyt sitten lopetin ja katellaas kuin tuo hormoonitoiminta palautuu. Olen ollut koko ikäni ylipainoinen ja lasten saannin aikoihin painanut 116-125kg (pituuteni 166) eli reippaasti ylipainoinen. Meillä kuitenkin lapset saaneet aina helposti alkunsa. Ei keskenmenoja, luomuna kaikki lähteneet yk 1-2 mennyt kaikissa. Eli lohtuna vain se, että ei se paino aina kaikkea ratkaise! No nyt en vielä laita yk 1 koska odotan milloin menkat alkaa pillereiden jälkeen. Sitten virallisesti yk 1 :) Tämän hetkinen tilanne on pituus 166cm ja paino 122kg. Tsemppiä kaikille. Oli sitten painon pudotusta tai plussaamista ;)
 
Täällä kuulkaas oikeen kp 1 tänään!!!! Menihä se kierto pitkälle yli 220!!!! Oon kyllä alottanu nutriletit ja painoo pudonnu neljäs päiväs yli 3kg, että kuulemma vaikuttaa kun poistaa kaikki paskat kehosta että saa jopa menkat aluille ja pakko se on uskoa!!!!!
 
Terveeks vaan kaikille uusille!! Youre very welcome :flower: Meitsi kävi äsken papassa ja kolposkopiassa...Pyysin lekurin tutkimaan munasarjat ja arvatkaas!! kolme, korkeintaan 4 rakkulaa per sarja!! Ovat rauhottuneet todella hyvin!!! =) Ennen olivat kuin helminauhaa!!Ihana uutinen!! Kuulemma 10kg pitäis saada vielä pois, että tutkimukset edistyvät...Saas nähdä tarvineeko sinne ottaa yhteyttä...Toivon että alkais luomuna tärppiä :heart:
 
Hei kaikille :wave:
Ajattelin oikein rekisteröityä ja ilmoittaa läsnäolostani oikein julkisesti kun tarkoitus olisi alkaa heti 02/2011 yrittelemään esikoista. Teemme häämatkan tammikuussa ja sen jälkeen sitten kierukanpoistoon ja yritys voi alkaa. Helppoa ei varmaankaan tule olemaan johtuen epäsäännöllisestä kierrosta ja huimasta ylipainosta. BMI tällä hetkellä 46. Pudottelen painoa kokoajan karppaamalla. Onneksi mitään perussairauksia ei ole. Seurailen tässä taustalla teidän kokemuksianne ja saatan jotain joskus huudella väliin.
 
Moi kaikki vanhat ja uudet.

Minä täällä taustalla hengailen ja luen juttuja aina välillä. Vauvakuume on helpottanut, en enää jaksa joka kierto pettyä, joten oon työntänyt kuumeen jonnekin taustalle.

Kuitenkin tällei kierron lopussa / kierron ollessa myöhässä, kuume kurkkaa sieltä taustalta.

Meiän elämään ei kuulu kummempaa. Töitä oon tehnyt paljon ja vaan oleillut. Painoa en oo jaksanut tiputtaa, motivaatio on täysin hukassa. Sen sijaan oon alkanut enemmän leipomaan kotona :D

Tänään kp 42/33-40 ja elän jännityksessä.
 
jojo, peukut pystyyn nyt että täti pysyyki pois!!! Aiotko millon testata :)

Mun piti ottaa aikalisä tässä kuumeilussa - menen maanantaina sappileikkaukseen. Laskujeni mukaan sillon pitäis olla kp 1, joten on parempi varalta testata viikonlopun aikana kuitenkin.

Vilkutukset uusille ja vanhoille :wave:
 
Kiitti Sinderella.
Neljä negaa oon jo testannut, joten menkkoja vissiin odotellessa.

Olo on kyllä välillä niin raskautunut, ku vaan voi olla. Tällä hetkellä tekis mieli mennä oksentamaan ja sitten nukkumaan. :|
 
Täällä kp 29/27

Väsyttäny ja viluttanu oviksesta saakka, ovisplussan sain kp 15-16, Clomit tässä kierrossa.

Ainoa vaan mikä häiritsee ja miksi en oo testiä tehny. Kp 27 alkoi tuhru. Ei tuu siteeseen saakka eikä joka vessakäynnillä.
Taidan vaan odotella joitakin päiviä, et jatkuuko tai loppuuko tuhru vai alkaako menkat kunnolla.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä