Haaveena vauva 2020

@Helmiina1978 Yllättävän hyvin mennyt! Tänään omien laskujen mukaan rv 6+3. Oireita ollut tissien aristus, mahan turvotus, etova olo jos ruokailuvälit pitenee. Mitään raskaushimoja ei toistaiseksi ole vielä tullut. Tässä ihan välillä unohtaa olevansa raskaana :D Pikkuhiljaa eteenpäin, ultraa odotellessa.. Vielä ei ole ultra-aika tullut.. Ekaan neuvolaankin vielä tovi aikaa :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Owlet
Tein nyt tuollasen Raskauskeijun herkän liuskatestin, ja 2 min kohdalla siihen alkoi piirtymään toista viivaa, mutta ärsyttävän haalea. Tosin vihaan noita testejä, ku ovat niin pieniä ja ohuita. Ja taas päivä pissasta lyhyellä pidätyksellä, mutta halusin testata mieheltä salaa, ja nyt oli sopiva tilaisuus.(haluan yllättää jos tulis selvä positiivinen) Viiva näkyy, mut en tiedä onko vahvempi ku eilinen (n) tosin, pitäs varmaan aamulla herätessä saada tehtyä testi nii olis varmempi. Olisin vaan toivonut että tuo testi olis antanut vähän lisää toivoa, no joo, oli siinä viiva mut niiin hentoinen etten saa sitä tuosta testistä ees kunnolla kuvaan. Olis pitänyt tehdä ees tuo puikkotesti nyt, nii olis helpompi tulkita :D ihan värillinen se viiva toki on, mutta en tiedä o_O teen illemmalla sen puikonkin. Ja käyn ostaa torstaille tai perjantaille varmaan elämäni ensimmäisen digin, jos ei huomenna tai torstaina ala vuoto.

Tosin ymmärrän jos dpo 9 vuoto oli kiinnittymisestä, ja nyt on dpo 13,eli 4 päivää siitä. Kuinkahan nopeaa se kunnon plussa pitäs tulla (n)


Edit. Näköjään katos melkein koko viiva tänne laittaessa kuvasta, ehkä vähän hennon punasta suttua näkyy.
 

Attachments

Viimeksi muokattu:
Onko monet tulleet täällä kerrasta raskaaksi, jos se kertatalletus on vaan osunut ovikseen?
Menee niin hermo tohon mieheen.. Hirvee yhtälö tää että vain oviksen aikaan voi tulla raskaaksi, ja mun miehelle ei saa ehdottaa seksiä, taitaa olla hirveä "turn off" sille.

Ei vaan taida tajuta, että oikeesti on kyse yhdestä päivästä kuussa kun tulee raskaaksi ja seuraavaa saa odottaa 30pv.
En tulis kyllä ikinä raskaaksi jos se ois vaan miehestä kiinni.
Saa nähä miten pitkä tästä yrityksestä tulee ku mies on melko haluton seksiin. :(
Vähän sama homma meillä, tuntuu että mies oikein perääntyy jos itse teen aloitteen mutta ennen tuntui vähän valittelevan kun seksiä on vähän.. :LOL: nytkun oon innokkaampi niin kavahtaa :ROFLMAO: itelläkin mielessä että tajuaako se nyt oikeasti miten raskaaksi tullaan. Meillä on tässä kierrossa harrastettu 2 kertaa seksiä, ennen ovista, mutta saa nähä onko liian ennen ja riittääkö ne. Enkä oo nyt aivan satavarma millon ovis oli... testin mukaan su mutta oireet loppui ennen ovista ja nyt siis kai dpo 2-4....
 
Onko sitä pakko kiusata itseään tekemällä ovistesti näin aikasin kun kierrosta ei mitään käryä. En halunnut uhrata digiä tähän tarkoitukseen vielä, mutta halpis näyttää jotain viivanpaikkaa :cautious:

https://aijaa.com/yNp9He
mulla näytti kans ku kokeilin vähä sillontällön tehä ni joka toinen päivä tolta ja joka toinen täysin negaa:LOL: ei siis ilmeisesti kerro viel paljookaan, korjatkaa jos olen väärässä?
 
Tein nyt tuollasen Raskauskeijun herkän liuskatestin, ja 2 min kohdalla siihen alkoi piirtymään toista viivaa, mutta ärsyttävän haalea. Tosin vihaan noita testejä, ku ovat niin pieniä ja ohuita. Ja taas päivä pissasta lyhyellä pidätyksellä, mutta halusin testata mieheltä salaa, ja nyt oli sopiva tilaisuus.(haluan yllättää jos tulis selvä positiivinen) Viiva näkyy, mut en tiedä onko vahvempi ku eilinen (n) tosin, pitäs varmaan aamulla herätessä saada tehtyä testi nii olis varmempi. Olisin vaan toivonut että tuo testi olis antanut vähän lisää toivoa, no joo, oli siinä viiva mut niiin hentoinen etten saa sitä tuosta testistä ees kunnolla kuvaan. Olis pitänyt tehdä ees tuo puikkotesti nyt, nii olis helpompi tulkita :D ihan värillinen se viiva toki on, mutta en tiedä o_O teen illemmalla sen puikonkin. Ja käyn ostaa torstaille tai perjantaille varmaan elämäni ensimmäisen digin, jos ei huomenna tai torstaina ala vuoto.

Tosin ymmärrän jos dpo 9 vuoto oli kiinnittymisestä, ja nyt on dpo 13,eli 4 päivää siitä. Kuinkahan nopeaa se kunnon plussa pitäs tulla (n)


Edit. Näköjään katos melkein koko viiva tänne laittaessa kuvasta, ehkä vähän hennon punasta suttua näkyy.
Joo ei oikein kuvasta näy mitään :( testaa huomen aamupissistä?
 
  • Tykkää
Reactions: Titi-Love
Onko sitä pakko kiusata itseään tekemällä ovistesti näin aikasin kun kierrosta ei mitään käryä. En halunnut uhrata digiä tähän tarkoitukseen vielä, mutta halpis näyttää jotain viivanpaikkaa :cautious:

https://aijaa.com/yNp9He
Jatka testailua, voi olla että sulle on ovis tulossa! Suht vahvahan tuo toinenki viiva on, mulla näytti tommosta päivä ennenku pamahti selvä ovisplussa :) (liitteenä vielä kuva joka olikin jo täällä) kuvassa ylempi testi selvä positiivinen kun taas alempi samasta pissasta otettu eri merkin testi ei :ROFLMAO::ROFLMAO:
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Lastunen ja addison
Jatka testailua, voi olla että sulle on ovis tulossa! Suht vahvahan tuo toinenki viiva on, mulla näytti tommosta päivä ennenku pamahti selvä ovisplussa :) (liitteenä vielä kuva joka olikin jo täällä) kuvassa ylempi testi selvä positiivinen kun taas alempi samasta pissasta otettu eri merkin testi ei :ROFLMAO::ROFLMAO:
No täytyypä huomenna kokeilla sit uudestaan, kiitti vertaistuesta (y):giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: Mahaotus
Kiitos @addison ja @Mahaotus vertaistuesta! :p
Ehkä vähän turhan äkkiä turhauduin. Tänään vähän puhuttiin asiasta, niin mies vaan just selitti, että on vaan niin kovat suorituspaineet, kun ei halua että petyn jos en tulekkaan raskaaksi. Koitin rauhotella, ettei siinä tallettelussa voi oikeen epäonnistua, et pitäs vaan samaan tapaan rakastella kun ennenkin. Sori jos tuli TMI :LOL:

Ja ehkä oon ollu ite liian Hurja-Hilda, kun miehellä oli niin kovat puheet alkukuusta, et nyt aletaan tosi toimiin tms., niin petyin kun puheet olikin vähän suuremmat kun teot. :D
 
Omanapailen. Olen tuolta countdown to pregnancy -sivulta katsonut että dpo 10 jopa 66% saa haalean positiivisen tuloksen raskaustestiin. Harmitti eilen ja tänään testatessa kun ei sitä viivaa tullutkaan, tai no jotain olevinaan näin mutta en sitä viivaksi kyllä laske. Mutta löysikin tuolta samaiselta sivulta kuvia raskaustesteistä ja dpo 10 testeissä haamut on kyllä hyvin hyvin vaaleita joten vähän hassua että siellä lukee että 66% saa positiivisen kun moni tulkitsee niin haalean haamun esiasteen negatiiviseksi :LOL: Eli toivoa on vielä (y)

Edit/ https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test-gallery/?s=1&brandid=0&dpo=13 Tässä vielä linkki sinne mistä niitä kuvia voi selata. Linkissä dpo 13 ja tosi hailuja. Jotenkin olen ajatellut että dpo 10 näkyisi ihan selvä haamu.
 
Viimeksi muokattu:
Vielä vähän omanapailua, tein vielä nyt illasta tuollasen Raskauskeijun liuskan, koska en niistä tykkää, mutta niitä on kaapissa niin paljon, kun tuli kaupan päällisenä. Noista kahdesta ekasta ei näy oikein viivaa, näkyy luonnossa, mut alin on tuorein. Siihenkin tuli tuo viiva parissa minuutissa. Tuossa kohtaa on n. 10 min testin teosta. On kuitenkin oudon tumma. Onhan se selvästi tummunut siitä päivällisestä. Mut en jostain syystä uskalla luottaa näihin :/
Huomiselle on pregcheck, mut muistaisin et se on vähän epäherkempi ku nää tosi herkäto_O
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: mom_89
Omanapailen. Olen tuolta countdown to pregnancy -sivulta katsonut että dpo 10 jopa 66% saa haalean positiivisen tuloksen raskaustestiin. Harmitti eilen ja tänään testatessa kun ei sitä viivaa tullutkaan, tai no jotain olevinaan näin mutta en sitä viivaksi kyllä laske. Mutta löysikin tuolta samaiselta sivulta kuvia raskaustesteistä ja dpo 10 testeissä haamut on kyllä hyvin hyvin vaaleita joten vähän hassua että siellä lukee että 66% saa positiivisen kun moni tulkitsee niin haalean haamun esiasteen negatiiviseksi :LOL: Eli toivoa on vielä (y)
Pakko sanoa tähän että mulla tuli se mahdollisesti kiinnittymisvuoto vasta dpo 9 ja dpo 11 sain puhtaan negan, mut dpo 12 hyvin haaluraa viivaa joka on nyt dpo 13 melkein samanlainen. Että riippuu varmasti kiinnittymisen ajankohdastakin koska alkaa näkyä testissä :) toivoa on niin kauan kuin ei oo menkkoja ;) (ja joskus niidenkin jälkeen)
Mä täs tuskailen kans, kun en jostain syystä luota noihin raskauskeijun testeihin o_O (n)
 
Kiitos @addison ja @Mahaotus vertaistuesta! :p
Ehkä vähän turhan äkkiä turhauduin. Tänään vähän puhuttiin asiasta, niin mies vaan just selitti, että on vaan niin kovat suorituspaineet, kun ei halua että petyn jos en tulekkaan raskaaksi. Koitin rauhotella, ettei siinä tallettelussa voi oikeen epäonnistua, et pitäs vaan samaan tapaan rakastella kun ennenkin. Sori jos tuli TMI :LOL:

Ja ehkä oon ollu ite liian Hurja-Hilda, kun miehellä oli niin kovat puheet alkukuusta, et nyt aletaan tosi toimiin tms., niin petyin kun puheet olikin vähän suuremmat kun teot. :D
Ymmärrän kyllä tuskastumisen, mä olin oikeesti jo peloissani ettei edes tässä kierrossa saada yritetyks mut miehen aloitteesta kuitenki KP12 ja KP13 talleteltiin vaikka noihin päiviin asti oli ihan etäinen! :D jostain luin että naisen ovulaatio vetää miehiä tietämättä puoleensa, mahtaakohan johtua tästä :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

En puhu miehellä mitään millon on ovulaatio eikä muutenkaan puhuta lapsenteosta kuin välillä ku en just halua että häntä alkaa ahdistaa, taitaa hänelläki olla suorituspaineita :LOL: teen kaikki ovis ja raskaustestitki salaa ja kerron hänelle sit jos/kun positiivinen raskaustesti napsahtaa...
 
Mul on ihan sellanen olo et huomen alkaa menkat.. jos ei ala ni sit testaan pe vielä raskaustestin mut tuskinpa sinne päästään ku koko aja sellanen olo et koht alkaa (n)

Mul itella sillo aikanaa näyttä precheck tummempaa viivaa ku onestep ja onestepin piti olla herkempi testi et jotenki tuntuu et voiks niihikä ihan luottaa vaik kui lupaavat et ovat herkempiä.. :censored:
 
Täällä on kans sellainen olo, että tästä kierrosta ei plussaa tuu. Oireita on taas enempi, vatsa ja rinnat turvoksissa, vatsa kipuilee ja on huono olo aamulla tai jos ei syö. Ilmeisesti myös mieliala vähä vaihtelee. Eilen katselin netistä vaunuja ja tänään lapsettomuushoitoja ja valmistauduin tulevaan syksyyn ja talveen.
 
Onko monet tulleet täällä kerrasta raskaaksi, jos se kertatalletus on vaan osunut ovikseen?
Menee niin hermo tohon mieheen.. Hirvee yhtälö tää että vain oviksen aikaan voi tulla raskaaksi, ja mun miehelle ei saa ehdottaa seksiä, taitaa olla hirveä "turn off" sille.

Ei vaan taida tajuta, että oikeesti on kyse yhdestä päivästä kuussa kun tulee raskaaksi ja seuraavaa saa odottaa 30pv.
En tulis kyllä ikinä raskaaksi jos se ois vaan miehestä kiinni.
Saa nähä miten pitkä tästä yrityksestä tulee ku mies on melko haluton seksiin. :(
Meillä esikoinen tärppäsi niin, että oisko ollu seksiä joku kolme kertaa siinä kuussa ja lähin vissiin melkeen viikko ennen oletettua ovulaatiota. Tiedä sitten oliko ovis aiemmin vai miehen siittiöt kestäviä. :)
 
Älkää pliis pitäkö mua ihan hulluna kun testailen keskellä yötä hetken mielijohteesta vaikka piti yrittää malttaa.. :whistle:
Näkeekö muut tässä jotain vai onko mulla törkeet viivalasit päässä? :geek: https://aijaa.com/XQbBGt
Tän yövuorolaisen silmät ainakin näkee haamun ja musta tuntuu että harvoin nään näissä missään mitään! Nyt vaan peukut pystyyn, että vahvistuu! Jään jännityksellä odottamaan :geek:(y):whistle:

Ja täällä meikä on ahkerasti päivittäin lukenut kaikki viestit, hullusti onnea plussanneille ja pahoittelut negoista sekä menkoista. :love: Ja hurjasti plussapölyjä kaikille! Me aletaan todennäköisesti touhuilemaan vauvaa syyskuun alkupuolella, ei oo varmaan ikinä kyllä kuukaudet menny näin hitaasti:sleep::love:
 
Toivottavasti muilla plussanneilla viivat vahvistuu (y):love:

Itse odottelen vuotoa alkavaksi. Testi lähentelee negaa.. (piti huomenna vasta testata, muttaaaa..) ja oireetkin hävinneet tyystin. Vatsassa vähän tuntuu menkkamaiselta säryltä.. Tuleekohan tästä nyt super kipeä ja runsas vuoto (n)

Onko muilla kierto tämmösen jälkeen millanen? Onkohan mahiksia heti uudelleen..
Laitan kuvan vielä tämän aamuisesta testistä.
 

Attachments

Jatka testailua, voi olla että sulle on ovis tulossa! Suht vahvahan tuo toinenki viiva on, mulla näytti tommosta päivä ennenku pamahti selvä ovisplussa :) (liitteenä vielä kuva joka olikin jo täällä) kuvassa ylempi testi selvä positiivinen kun taas alempi samasta pissasta otettu eri merkin testi ei :ROFLMAO::ROFLMAO:
Tein tänään aamulla uudestaan ja samanlaista viivaa näytti, mut digi negaa. Eilisestä illasta alkanut menkkatyyliset kivut, mut en oikeen oo varma onko sitä vai ovista, kun oviskipuja aikaisemminkin ollut selkeesti havaittavissa. Ja jostain syystä oli liukastetta omasta takaa ja kauheet halut, niin hommailtiin eilen :ROFLMAO: ei kuitenkaan ollut sellaista venyvää niinkun oviksessa normaalisti, et kaipa ne menkat sieltä on tulossa (y)
 
Omanapailen. Olen tuolta countdown to pregnancy -sivulta katsonut että dpo 10 jopa 66% saa haalean positiivisen tuloksen raskaustestiin. Harmitti eilen ja tänään testatessa kun ei sitä viivaa tullutkaan, tai no jotain olevinaan näin mutta en sitä viivaksi kyllä laske. Mutta löysikin tuolta samaiselta sivulta kuvia raskaustesteistä ja dpo 10 testeissä haamut on kyllä hyvin hyvin vaaleita joten vähän hassua että siellä lukee että 66% saa positiivisen kun moni tulkitsee niin haalean haamun esiasteen negatiiviseksi :LOL: Eli toivoa on vielä (y)

Edit/ https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test-gallery/?s=1&brandid=0&dpo=13 Tässä vielä linkki sinne mistä niitä kuvia voi selata. Linkissä dpo 13 ja tosi hailuja. Jotenkin olen ajatellut että dpo 10 näkyisi ihan selvä haamu.
Mä oon kanssa ihan ”koukussa” tohon nettisivuun. :D Ja oon monesti miettiny just tota et miten ne saa niin aikasilla dpo:lla noin isot positiivinen prosentit. Mut toisaalta ku suurin osa käyttää sitä 1st responsea niin siihen näköjään tulee aika selkeät viivat kun vertaa noihin muihin testeihin mitä siellä oli. o_O:LOL:

Edit// tein aamulla hetken mielijohteesta Raskauskeijun One Stepin ja siis tsiisas mikä viivanpaikka siihen tuli!! :poop::devil::mad:

https://aijaa.com/VezTEP
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä