Haaveena vauva 2020

Kontrollikäynti ohi. Kohdussa ei muuta nähtävissä kuin nestettä /verta. Hcg tänään jotain 100+, joten hyvin laskenut. En oikeastaan oo itse ollut kauhuissani ollenkaan. Mahtoikohan perjantain nuori lääkäri järkyttyä ja jäädä saikulle... Tänään tämä ultrannut mies lääkäri vaan totesi, että tuo lääkäri oli kovin järkyttynyt ollut.
Mä katson jo tulevaisuuteen ja mietin joko voi valmistautua seuraavaan ovikseen. :sneaky:
24.8. tulee kuukausi solusalpaajasta, joten sitä ennen ei saa raskautua. Entä jos ovis on siitä parin päivän päästä? o_O voihan olla että kierto on aivan sekaisin pitkään, mutta pitää ajatella positiivisesti.
Voisko jo aloittaa greippimehut ja royal geleet jne?
Folaatti on nyt tosi tärkeä ja olenkin sitä ottanut, vaikka periaatteessa pitäs odottaa että hcg laskee.
 
@Wintersun Voi ei, toivottavasti hoidot ei siirtyisi! Teillä on kyllä todella rankka matka ollut, olisi jo teidän aika <3

@Helmiina1978 Ihana kuulla että hcg on laskenut noin hyvin ja olet positiivisin mielin katse eteenpäin! (y)

Täällä dpo 10 enkä testannut vielä. Illalla muistin että ainiin aamulla voisi testata, mutta illallakin ajattelin että mitäs sitä hoppuilemaan kun tuskin testissä mitään vielä näkyisi. Joten maltoin mieleni, jospa malttaisin vielä huomennakin ja testaisin dpo 12 :rolleyes: Eilen oli taas repäisykipuja alamahalla esim tuolilta ylös noustessa. Vv on runsasta ja voidemaista. Ja aivastuttanut lähes päivittäin jostain dpo 3 alkaen (n)
 
Tietääkö kukaan kuinka nopeaa raskaushormonia alkaa erittymään? Jos dpo 9 tullut kiinnittymisvuotoon sopivaa vuotoa, ja dpo 11 tuli selvä nega. Luin kyllä jostain keskustelusta, että 2-3 päivää kiinnittymisestä alkais. Mun piti testata vasta tänään dpo 12 mutta eilen salaa mieheltä pääsin testaamaan :D nii oliha se pakko käyttää hyväkseen se tilaisuus. Olis ollu kiva yllättää ku tuli kotiin, mut pysyinkin hiljaa, ku oli nega.


Mun alamaha on nyt syystä x ihan kivikova, olematta kuitenkaan kipeä. Ihan outo.
 
Viimeksi muokattu:
Voisko siinä olla haamulainen :love: päivä pissasta parin tunnin pidätyksellä.
Viiva ilmestyi 3 minuutissa kuva otettu n. 5min kohdalla. Purin testin, ja se viiva pysyi, eli ei oo varjo. Viivanpaikkaa en oo ite näihin testeihin ainakaa saanut. Vähän silti pelottaa kemiallisen mahdollisuus. :( tai jos viallinen testi. Tosin eiköhän viim. Ke-to selviä jos ei menkkoja kuulu.
 

Attachments

Voisko siinä olla haamulainen :love: päivä pissasta parin tunnin pidätyksellä.
Viiva ilmestyi 3 minuutissa kuva otettu n. 5min kohdalla. Purin testin, ja se viiva pysyi, eli ei oo varjo. Viivanpaikkaa en oo ite näihin testeihin ainakaa saanut. Vähän silti pelottaa kemiallisen mahdollisuus. :( tai jos viallinen testi. Tosin eiköhän viim. Ke-to selviä jos ei menkkoja kuulu.
Mä nään ehkä haamun! :love:
 
Hei, hei! Onko täällä tuttuja? Tällainen testi tuli tänään tehtyä, luonnonvalossa näyttää siltä että haamujen esihaamu siellä olisi, huomenna alkaisi kuukautiset viimeistään siis. Näettekö tässä jotain vai olenko viivalasit päässä katellut tätä?
 

Attachments

@StellaMom Mä oonkin miettinyt mitä sulle kuuluu kun en oo nähnyt sun kirjoittelevan pitkään aikaan. Mä ainakin näen tossa heikon haamun! Toivottavasti lähtee vahvistumaan:love: Mitä sulle kuuluu muutoin?

Tää keskustelupalsta on aivan sairaan hyvä paikka kun ei oikein kellekkään voi (halua) puhua vauvahaaveista ja silti tuntuu, että pakko päästä lukemaan muiden samankaltaisessa tilanteessa olevien fiiliksiä ja tuntemuksia ja jännitystä piinapäivistä ja testailuista.

En tiedä muista, mutta mä alan ajautua niin hulluuteen tässä vauvakuumeessa, että päivät vaan matelee ja googlettelen oireita ja kuuntelen just sitä Irene Naakan "hullu kuin äidiksi tullut" kirjaa sekä sitä Hey Baby bodcastiä, kiitos suosituksista muuten! Joten tuntuu, että oma pää on täynnä ajatuksia vaan vauvasta ja raskaudesta yms yms. Olen löytänyt itseni jälleen kerran googlettamasta mahdollisen tärpin aiheuttamaa laskettua aikaa jopa... Me ei edes varsinaisesti olla alettu yrittää vielä, koska odottelen sitä, että mieskin olisi valmis. Ehkäisy on tosin aika hataraa ja miehen vastuulla, ja mahdollisesta vahingosta on puhuttu, että jos sellainen käy, niin sitten saa tulla. Joten olen nyt useamman kierron toivonut enemmän kuin mitään, että se "vahinko" tosiaan kävisi. Tuntuu, kuin mä jo ikään kuin yrittäisin, ja mies ei :unsure: Eikä se tärppi tosiaan kovin todennäköiseltä tunnu, kun mies välttelee sisääntulemista aina oviksen aikaan ja sitten loppukuun aina menkkoihin asti. Tosin en tiedä milloin mä ovuloin, kun en tikuta, mutta meillä mennään ilman mitään ehkäisyä johonkin kp 9:iin asti, joten periaatteessa olisi mahdollisuus raskautua, jos ovis olisi ajoissa ja miehen siittiöt kestäviä. Joten nytkin siis jännäilen, että mahtaakohan menkat alkaa, tosin ne olisi vasta reilun viikon päästä odotettavissa. Oonko ihan sekaisin?:censored: Toivottavasti pian mäkin näkisin vihreää valoa varsinaisen yrityksen alkamiseksi, sillä muuten mulla voi olla pitkät ja raskaat ajat edessä, kun joutuu vaan odottamaan ja odottamaan. Ja sitähän mä nyt jo teen...
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
@Mahaotus kyllä se joillain voi samanakin päivänä olla. Ootko lämpöjä mittaillut? Ne on varmat silloin ku aika ja olosuhteet samat kun mittaa. Mulla on monesti näyttänyt plussaa samana päivänä keskipäivällä kun illalla ovis. Mut on myös näyttänyt plussaa edellisenä päivänäkin.
En oo mittaillut lämpöjä! Nyt lämpö 36.9 kun normaalisti 36.3 suunnilleen. Mutta onko se niin että pitää aamulämpöjä jotenkin mittailla? :)
 
@StellaMom Mä oonkin miettinyt mitä sulle kuuluu kun en oo nähnyt sun kirjoittelevan pitkään aikaan. Mä ainakin näen tossa heikon haamun! Toivottavasti lähtee vahvistumaan:love: Mitä sulle kuuluu muutoin?

Tää keskustelupalsta on aivan sairaan hyvä paikka kun ei oikein kellekkään voi (halua) puhua vauvahaaveista ja silti tuntuu, että pakko päästä lukemaan muiden samankaltaisessa tilanteessa olevien fiiliksiä ja tuntemuksia ja jännitystä piinapäivistä ja testailuista.

En tiedä muista, mutta mä alan ajautua niin hulluuteen tässä vauvakuumeessa, että päivät vaan matelee ja googlettelen oireita ja kuuntelen just sitä Irene Naakan "hullu kuin äidiksi tullut" kirjaa sekä sitä Hey Baby bodcastiä, kiitos suosituksista muuten! Joten tuntuu, että oma pää on täynnä ajatuksia vaan vauvasta ja raskaudesta yms yms. Olen löytänyt itseni jälleen kerran googlettamasta mahdollisen tärpin aiheuttamaa laskettua aikaa jopa... Me ei edes varsinaisesti olla alettu yrittää vielä, koska odottelen sitä, että mieskin olisi valmis. Ehkäisy on tosin aika hataraa ja miehen vastuulla, ja mahdollisesta vahingosta on puhuttu, että jos sellainen käy, niin sitten saa tulla. Joten olen nyt useamman kierron toivonut enemmän kuin mitään, että se "vahinko" tosiaan kävisi. Tuntuu, kuin mä jo ikään kuin yrittäisin, ja mies ei :unsure: Eikä se tärppi tosiaan kovin todennäköiseltä tunnu, kun mies välttelee sisääntulemista aina oviksen aikaan ja sitten loppukuun aina menkkoihin asti. Tosin en tiedä milloin mä ovuloin, kun en tikuta, mutta meillä mennään ilman mitään ehkäisyä johonkin kp 9:iin asti, joten periaatteessa olisi mahdollisuus raskautua, jos ovis olisi ajoissa ja miehen siittiöt kestäviä. Joten nytkin siis jännäilen, että mahtaakohan menkat alkaa, tosin ne olisi vasta reilun viikon päästä odotettavissa. Oonko ihan sekaisin?:censored: Toivottavasti pian mäkin näkisin vihreää valoa varsinaisen yrityksen alkamiseksi, sillä muuten mulla voi olla pitkät ja raskaat ajat edessä, kun joutuu vaan odottamaan ja odottamaan. Ja sitähän mä nyt jo teen...
Toi odottelu että toinen on valmis on tosi raskasta! Mä kuumeilin ite joku 5 vuotta ennenkuin päästiin nyt yrittämään. Ja kun itse on ollut jo niin kauan valmis niin pelkää että entä jos noi vuodet on ollut liian pitkä aika odottaa eikä enää saada pientä. Tsemppiä sulle odotteluun ja toivotaan että mies pian näyttää vihreää valoa (y):)
 
Toi odottelu että toinen on valmis on tosi raskasta! Mä kuumeilin ite joku 5 vuotta ennenkuin päästiin nyt yrittämään. Ja kun itse on ollut jo niin kauan valmis niin pelkää että entä jos noi vuodet on ollut liian pitkä aika odottaa eikä enää saada pientä. Tsemppiä sulle odotteluun ja toivotaan että mies pian näyttää vihreää valoa (y):)
Kiitos paljon! Tsemppiä sullekin, toivottavasti tärppää pian!:love:
 
@Mahaotus ei niitä nyt pakko oo mitata, mutta aamuisin samaan aikaan, jos haluaa. Mulla on kans ennen ovista 36,3 ja jälkeen 36,8/9. ja mulla selkeästi dippaa alas just ennen ovista 0,2-0,3 ja siitä sitten pompsahtaa puol astetta ylös ja pikku hiljaa hivuttautuu tonne lähelle 37. Mut nyt kuumina kesäöinä ei aina saanut nukuttua kunnolla aamuyöllä, joten lämpö oli normaalia korkeampi. sitten tuli tää KU, ja alkoi lämmöt sahaamaan ylös alas ja muutenkin tuli ne hirmuhelteet. lopetin mittaamisen. vois taas kohta aloittaa, kun alkaa olla viileämpää ja tasaista arkea sekä tietysti tää KU alkaa olla taputeltu.
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE
@Helmiina1978 tosi ihana asenne sulla, vitsi sun kaltasia pitäs olla enempi ja itekki koitan pyrkiä samaan vaihtelevin tuloksin:DRaukka lääkäri varmaan pelännyt kauhusta vapisten et mitä tulema pitää.[/QUOTE]

^en nyt ihan osannut tota omaa kommenttia tuolta poimia...

no, mulla on tässä jo 5 lasta ja nuorin on ihana luomuihme, josta olen kiitollinen joka päivä. Harmittaahan se, että kävi niin kuin kävi, eikä tiedä käykö enää toista luomuihmettä, joka menee loppuun asti.
 
  • Tykkää
Reactions: mom_89
Onnea plussista! Jännittävää!

ON: Soitin tänää lapsettomuusklinikalle, ja saatiin lähetteet hiv ja hepatiittilabroihin. Ne pitää olla käyty ennen ensimmäistä inssiä. Jännittää! Luget saan kierron alkuun avuksi päiville 3, 5 ja 7. Nyt tosin kun kalenteria katson, todennäköisesti tuossa kierrossa osuu ovis juuri sellaiselle viikolle, jolla pakko olla eri paikkakunnalla Että voi olla että siirtyy syyskuun loppuun/lokakuun alkuun ensimmäinen inssi. Toki toiveena olisi että tässä kierrossa tärppäisi luomuna. Nyt on jo vippaskonstit käytössä, eli mulla greippimehu ja vadelmanlehtitee ja miehellä lykopeeni + muut vitamiinit.

Moni täällä sanoo, että ei halua seksistä pakkopullaa, ja jos ei oviksen aikaan huvita niin puuhailut jää. Meidän on ollut kyllä pakko välillä pakkopullailla, ja onneks mies on ollut täysillä mukana. Meillä ei seksiä normaalisti ole niin usein, että siihen pystyisi luottamaan, joten jos lapsi halutaan niin pakko ajoittaa oikeaan aikaan.
 
Omaa napaa. Pitihän se hätähousuilla :X3: Äsken parin tunnin pissasta tehty one stepin 10 ja 25 herkkyiset. 25 herkkyinen vitivalkoinen mutta 10 herkkyisessä näkyy ehkä jotain :whistle: Tässä kuvat juuri dipattua ja sitten kuivana (n) Äh, miksi pitikään taas testata liian aikaisin kun sitten rupeaa tiirailemaan viivalaseilla testejä :geek: Miksei ikinä malta odottaa vaikka siihen dpo 12 :LOL:

IMG_20190805_213544__01.jpg IMG_20190805_215619__02__01__01.jpg
 
Omaa napaa. Pitihän se hätähousuilla :X3: Äsken parin tunnin pissasta tehty one stepin 10 ja 25 herkkyiset. 25 herkkyinen vitivalkoinen mutta 10 herkkyisessä näkyy ehkä jotain :whistle: Tässä kuvat juuri dipattua ja sitten kuivana (n) Äh, miksi pitikään taas testata liian aikaisin kun sitten rupeaa tiirailemaan viivalaseilla testejä :geek: Miksei ikinä malta odottaa vaikka siihen dpo 12 :LOL:

katso liitettä 7515 katso liitettä 7516
Mikä kp ja dpo sulla on?
 
Kukkuluuruu toverit!
Vieläkös täällä näkyy tuttuja:)
Haaveiltiin siis vauvaa vuodelle 2018, ja silloin joulukuussa meille sitten syntyi pieni poika, jätkä on nyt kohta 8kk. Päräytettiin tossa viime kuussa naimisiin ja nyt saa toinen lapsi tulla jos on tullakseen (esikoinen sai alkunsa vuoden yrittämisen jälkeen yk10).

Mulla on juhannuksena viimeksi ollut menkat, ja oman kiertoni mukaan ois pitäny vuotaa tossa 20.7 alkaen (ovis olot oli ollu 3.7, mutta ei ollut testit käytössä kun virallisesti ei viel yritetty). Käväsin viime torstaina lääkärissä, ultrattiin että onko kaikki hyvin kun 14.7 alkaen on päivittäin kuitenkin ollut menkkamaiset kivut mutta ei vuotoa. Viime maanantaina tunnustelin taas olojani ja päätin ajankuluks tehä ovistestin joka olikin lähes plussa. Talleteltiin varmuuden vuoksi. Eli nyt saattais olla dpo6-7 jos ovikseen ois luottamista. Eilen alko aivan jäätävä palelu ja kitalaki tuntu siltä kun ois menny vettä nenään, jälkimmäinen oire enteilee mulla kurkkukipua. Mutta kurkkukipu ei saapunu, ainoastaan aivastelen sairaasti ja nokka koittaa mennä tukkoon koko ajan:confused:
Isäntäkin vaan totes ”etkös sä sillonkin tullu kipeeks ku poikaa aloit odottaan” :D

Eli ei mitään suuria toiveita viel, enemmin odotan että alkais vuoto niin pääsis oikeasti yrittään ja piinaileen. Ilmottelen itseni listalle sitten kun virallinen yrittäminen pääsee vauhtiin:LOL:

Hirveen kauaks en jaksanu viestiketjua selata, mutta onnea plussista, pahoittelut negoista ja tsemppiä kaikille myötä ja vastamäkeen(y)
 

Yhteistyössä