Haaveena vauva 2020

Aika vahva viiva ovistestissä jo KP4. Saa nähdä tuleeko ovis täl kertaa aiemmin :LOL: viimekskin kyl vaihteli viivojen vahvuudet välillä ennenku pärähti kunnon vahva viiva... mut viimeks siis tais KP15 tulla kunnon vahvempi viiva kun kontrolliviiva

@Lastunen nyt on hyvä kun mulla on jo kahet menkat ollu niin ehkä en ennen seuraavia menkkoja nostata niin suuria toiveita kun jo huomannut että nyt on näköjään tissitkin kipeet ennen menkkoja, toisinku vuosia sitten!! :LOL: tai hyvä se nyt on sanoo, kohta oon taas täällä mukamas kaikkine ihmeellisine oireineen :ROFLMAO::ROFLMAO:
 

Attachments

Mä päivitän teidän tiedot tälle päivälle, kun pääsen koneelle illemmalla. Nyt laitan ne eilisen mukaan eiliseen listaan.
 
Ei tullut meille vauvaa vielä tästä kierrosta :unsure: tänään alkoi kunnolla joten mulle voi päivittää kp1 ja ottaa pois piinailijoista. Tänään aamulla en saanut enää edes haamua että mahtoiko olla kemiallinen tai monta viallista testiä:cry: No ei muuta ku nokka kohti uutta kiertoa :ROFLMAO:
 
Vautsi miten monta uutta raskautunutta - ja moni vieläpä ensi yrittämällä! Lämpimästi onnea ja tarrasukkia!:)

@FaBuu olen pahoillani että ei napannut tällä kierrolla! :( Minulla täsmälleen sama tilanne, eli kp1 ja itsensä kokoaminen kohti uutta yritystä :confused:Lähdettiin just vkl reissuun, niin ei onneksi tarvi kotona nysvätä murehtimassa :ROFLMAO:

Kiva kuulla @Nyyyti sinusta, ja @Wintersun taisit myös käydä kertomassa kuulumisia! (y)
 
Täällä ei tänäänkään ovistikussa mitään viivaan merkkaavaa. Kyllä se on kai sitten uskottava, ettei tällä vasemmalla puolella tapahdu mitään niinkuin epäilinkin. Postissa tuli onneksi iso kasa liuskoja (huomenna menee viimeinen edellisestä erästä), niin voin jatkaa oviksen jäljittämistä. Harmillista vaan, että nyt olisi ollut mahdottoman hyvä sauma, kun mies olisi ollut pitkään lomalla. :( No ei tässä voi muuta tehdä, kuin keskittyä uusiin työkuvioihin, nyytin huoneen tapetointiin ja viimeisiin opiskelurutistuksiin.
 
Ihanaa kun niin moni on plussannut, suuret onnittelut! :love: toivottavasti muillakin on pian plussat tikussa. :whistle:

Meillä on tapahtunut yllättäviä käänteitä! Meidän piti alkaa ens kuussa yrittämään, mutta tänään kun tikuttelin ovista tutkimusmielessä niin tokaisin miehelle, että hassua kun kohta on hedelmällisin aika käsillä ja sitä ei vielä hyödynnä. Niin hän tuumas että kyllä hänen mielestä voitais jo jättää ehkäisy pois, kuukausi sinne tai tänne.  :ROFLMAO::love:

Eli meillä yritys alkaakin vissiin tässä kuussa, ovis on todennäköisesti muutaman päivän päästä. Mies on flunssassa niin katotaan jaksaako talletella. Mutta ai vitsit ku alko jännittämään! Liityn sitten kp listoille kun oikeesti ollaan jätetty ehkäsy käyttämättä. :love:
 
Viimeksi muokattu:
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

15.8.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Kolava........................kp 71/28
Naarassusi.................kp 48/33
-Brita-.........................kp 44/31
Tingeli..........................kp 35/34-36
mom_89......................kp 32/32-38
Hellu__.........................kp 29/28
VernaMaria..................kp 28/28-30
nieve30.........................kp 27/28
Karvakorvat..................kp 25/28
Amadecasa..................kp 24/34-55
Haaveilija-31.................kp 22/39
Hipposka.......................kp 21/30
Vauvahaaveilija2396.....kp 20/28-30
Eevee1..........................kp 20/31-98
Poreilevalimu................Kp 19/26
Keltasirkku-...................kp 18/27-32
taikinatonttu..................kp 18/28
W.we.............................kp 18/25
mimmik.........................kp 18/28-32
Vauvameille..................17/28-35
Pilvinentaivas...............kp 16/28-30
Addison.........................kp 14/xx
Minic..............................kp 14/28
Ilonetsijä........................kp 14/28-30
Minttuajabasilikaa.........kp 13/xx
Veevavi.........................kp 12/28-30
Ehka2020......................kp 12/28
Mammakatri..................kp 11/22-41
Helmiina1978...............kp 10/30
Apustaja......................kp 9/30-35
Persikka123.................kp 8/34
Titi-Love........................kp 7/28-30
Nyyyti..................... ...... Kp6/24
EnkeliRinkeli.................kp 6/28
satsuma13....................kp 5/29-31
Mahaotus.....................kp 4/23
Greeneye.......................kp 4/29-34
FaBuu.........................kp 1/28
★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Nieve30.......................dpo 13
Mom_89.....................dpo 12
Karvakorvat................dpo 11
Mimmmuliini................dpo9
Poreilevalimu............. dpo 5
Lastunen.....................dpo 4
Taikinatonttu.............. dpo 3
Vauvameille.................dpo 2
Keltasirkku-................. dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★
 
heippa!

Ja onnea plussista sekä harmitus negoista ja uusista kierrosta.

Oon täs tehnyt kokeiluja ovistesteillä; ekat tein sunnuntaina vai maanantaina, jolloin raskaustesti (rsfu) näytti vielä haamua eli hcg oli jotain 20-25-30, koska seuraavana päivänä oli 15,8 eikä r-testi enää näyttänyt mitään. Tein 2 testiä; one step ja pregcheck. Selkeästi toinen oli melkein plussa ja toinen haaleampi mutta sekin tummempi kuin tänään tehty. Tänään siis tein 3 ovistestiä. Ovulaatio mulla vasta joskus viikon päästä, jos nyt edellisten mukaan menee. Nythän mitään ei tiedä varmaksi, kun kohdunulkoisesta vasta päästiin.
LAitan vaikka jotain kuvaa niin näette.
 
Viimeksi muokattu:
^jos tuosta nyt jotain voisi sanoa.... Ehkä se hcg näkyy tuossa ovistestissä?
 
@Helmiina1978
en osaa vastata kysymykseesi mutta huuh mikä ero tossa alhaalla oikeella.. Mä oon tänään vast kp14 ja tikutellut ahkeraan mutta tuntuu kovin ailahtelevan, välillä tummenee ja haalistuu ja taas tummenee.. mut sillä ei varmaan oo mitään merkitystä kun negoja aina ovat. ja noilla raskauskeijun liuskoilla oon kans tikutellu. pelottaa ettei koko ovista koskaan tapahdu tai oo koskaan tapahtunutkaan...
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
@mom_89 mites testailut? Onko vahvistunut?
Kiitos kysymästä:love:Tänään dpo 13 aamulla testattu samanlainen haamu. Nää oli siis pregcheck. Huomiseksi aamuksi on rfsu herkkä eli todellakin pitäis siinä jo jotain oikeesti näkyä. Pelottaa jos ei näy. Oispa jo aamu et pääsis testaa:D

Ja hei mikä juttu että sulla hcg 20 ja näkyy vaan haamu, luulin että 25 vahvuisella testillä tulis leffaviiva ja haamu olis tyyliin hcg 5. Mutta tää oli mun oma päätelmä eikä taida mennä noin:LOL:
 
Hei

Päädyin nyt tänne kirjottaa vaikka alkuun meinasin pysytellä vielä hetken erosta vauva haaveiluista Oon siis 27v ja mies 26v. Taustalla siis useamman vuoden projekti miehen suostuttelusta toisen lapsen hankintaan. Esikoinen syntynyt 2014. nyt vihdoin on vihreää valoa näkyvissä loppu vuodelle, kun valmistun koulusta ja sitä myötä pääsen takas työelämään . Tosiaan meillä yritys siis alkais aikaisintaan joulukuussa näillä näkymin.

Tällä hetkellä vielä käytössä kierukka(Mirena) jonka poiston varasin syyskuun loppuun et kerkeis vähän kierto tasantuun yms. Onks kellään kokemuksia kuin nopeasti on tärpännyt poiston jälkeen? Hirveesti ahdistaa kauanko tähän kakkosen tekoon menee kun eka on NS. Harkittu vahinko kun ei käytetty mitään ehkäisyä ja siinäkin meni 3vuotta. Toki silloin ei mitenkään oviksia tms seurailtu mutta kyllä silti pelottaa että jotain vikaa on kun ei silloinkaan helposti tärpännyt. Oon todella kärsimätön ihminen ja nyt vihdoin jos ja kun se lupa yrittämiselle tulee niin haluisin nopeasti tärpin

Mietin kans tota macaa et kuinkahan tehokasta on ja kuinkakohan "aikaisin" kantsii ruveta sitä varsinkin miehelle syöttään
 
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

16.8.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Kolava........................kp 72/28
Naarassusi.................kp 49/33
-Brita-.........................kp 45/31
Hellu__.........................kp 30/28
VernaMaria..................kp 29/28-30
nieve30.........................kp 28/28
Karvakorvat..................kp 26/28
Amadecasa..................kp 25/34-55
Haaveilija-31.................kp 23/39
Hipposka.......................kp 22/30
Vauvahaaveilija2396.....kp 21/28-30
Eevee1..........................kp 21/31-98
Poreilevalimu................Kp 20/26
Keltasirkku-...................kp 19/27-32
taikinatonttu..................kp 19/28
W.we.............................kp 19/25
mimmik.........................kp 19/28-32
Vauvameille..................kp 18/28-35
Pilvinentaivas...............kp 17/28-30
Addison.........................kp 15/xx
Minic..............................kp 15/28
Ilonetsijä........................kp 15/28-30
Minttuajabasilikaa.........kp 14/xx
Veevavi.........................kp 13/28-30
Ehka2020......................kp 13/28
Mammakatri..................kp 12/22-41
Helmiina1978...............kp 11/30
Apustaja......................kp 10/30-35
Persikka123.................kp 9/34
Titi-Love.......................kp 8/28-30
Nyyyti...........................Kp 7/24
EnkeliRinkeli.................kp 7/28
satsuma13....................kp 6/29-31
Mahaotus.....................kp 5/23
Greeneye.......................kp 5/29-34
FaBuu.........................kp 2/28
Tingeli..........................kp1/34-36
★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Nieve30.......................dpo 14
Karvakorvat................dpo 12
Mimmmuliini................dpo 10
Poreilevalimu............. dpo 6
Lastunen.....................dpo 5
Taikinatonttu.............. dpo 4
Vauvameille.................dpo 3
Keltasirkku-................. dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
@mom_89 En mä tiedä noista testejen viivoista... Ehkä se tarkoittaa et jos on 25 niin reagoi sitten varmasti siihen 25, mut ei ole tasavahvat viivat. Kun mul oli HCG 366, testi näytti siltikin puolta vahvuutta ja vasta lähemmäs HCG 1000 oli melkein tasavahvat. Kyllähän raskaudessakin sen hormoonin pitäs kaksinkertaistua joka toinen päivä eli jos vaikka DPO10 on just 15 niin ei näy, mut sit DPO12 onkin sit jo 30 niin näkyy haamu -> DPO14 60 ja sit näkyy taas vahvempi. Ja tosellisuudessa HCG kai nousee vähän enemmän kuin toi mun esimerkki. Ja tietenkin riippuu ihmisestä ja testistä. PC:ssä oli koko ajan vahvemmat viivat mut ne loppui kaikista kaupoista viime viikolla enkä päässyt enää vertaamaan, mitä ne olis näyttänyt ku HCG oli n.20 ja 15. harmi. :D
voin jonkun vertailun noista R-testeistä laittaa.



Yleensä pääsin uittamaan tikut samaan aikaan suht saman aikaa rakosta olleesta pissasta aamulla.
18.7. HCG 360
24.7. 1100
31.7. 1100
En tiedä mitä noissa muissa oli, mut ei nuo testit nyt ihan aina loogisesti näyttäneet. Liekö kuun asennolla merkitystä.




Tässä 3 eri testiä 29.7. Hcg ei mitattu....



Ja tässä tosiaan Hcg mitattu 5.8. 100+ ja 12.8. Jolloin se 15,8.
 
Viimeksi muokattu:
@Helmiina1978 juu testit esim Pc on 25 herkkyydellä. Haalu tulee jopa hcg 17. Tasavahvat tosiaan vasta kun hcg on joku tonnin kiepeitä (y) vahvistumisella voi toki katsella suuntia mutta absoluutttinen hcg mittari testi ei oo
LH tikut taas reagoi HCGen siten et ne antaa suht tummaa viivaa kun raskaustestissä on vasta haamu ja ns ”ovisplussa” tulee jo aika nopeesti ja raskaustikku on sit semmonen selkeämpi pinkki viiva. LH tikku etsii ns LH piikkiä eli kun määrä ylittää sen herkkyyden (esim 25) pamahtaa tumma viiva. Eli tikku on ”rakennettu” hieman toisin kuin raskaustestit ja siks viiva on tumma samantien (olkoonkin että se siis tossa reagoi hcgn eikä LHn mutta ne on molekyyleiltään lähes identtisiä jonka takia ovistikku reagoi raskaushormoniin).
 
Mihinköhän mun ovulaatio+ hävisi:unsure: Keskiviikkona oli selvästi viiva tummenemaan päin, mutta ei vielä tarpeeksi tumma. Ajattelin, että torstaina tulee +, mutta ei. Eilen ihan hailurat viivat, kun testasin aamulla ja iltapäivällä(n) Mulla ei yleensä tummene "turhaan" vaan plussa on silloin tulossa, eli en nyt usko, että enää tummenisi. Seksiä oli su-ti-to. Nippailuja tunsin ainakin ke ja to. Kp14/28 olisi lauantaina, eli ainakin pari päivää ajoissa ovis olisi ollut.

Mun oli pakko ottaa keskiviikkona ennen nukkumaanmenoa yksi kolmiolääke niskajumeihin, kun en pystynyt olemaan missään asennossa enkä olis saanut nukuttua. Siinä on panadolia ja jotain lihasrelaksanttia. Mietin, että pelästyttikö se ovulaation pois:(
 

Yhteistyössä