Haaveena vauva 2020

Heippa! Tulin vähän fiilistelemään yrityspuuhia ja miettimään, olisiko sitä itse jo valmis toiseen kierrokseen :D meillä siis kohta vuoden ikäinen tyttö ja lievässä harkinnassa, josko aloittaisi yrittämisen uudestaan nyt syksyllä. :love: Edellinen raskaus on kyllä vielä turhan tuoreessa muistissa ja oikeastaan skippaisin sen mielelläni kokonaan ja menisin plussauksesta suoraan synnytykseen, mutta ei se taida ihan niin toimia :LOL: toinen lapsi olisi kuitenkin toiveissa lähivuosina (n)
 
Omaanapaa.. pakko se on kai uskoa. Raskaana tässä kai ollaan? Testattu PC:llä ja dpo ehkä 13-14. Ihan uskomaton olo. Ensimmäistä kertaa...

mikä kp kun testasit? Onnea!! <3




ON: Täällä kp 29/34 menossa ja nännit on ihan sikakipeet. En muista että tällaista olis ennen ollut. Oon tässä kierrossa onnistunut aika hyvin tossa etten testaa liian aikasin ja analysoi oireita. Viime kierrossa olin ihan varma että oon paksuna, joten en halua samaa putoamista enää. Huomasin myös miten "oireet" ei korostu ja vahvistu sillon kun on päättänyt ettei niitä analysoi. Vielä 5 päivää ja voi testata :)

Asun tosiaan Espanjassa ja Suomiloma odottaa ensiviikolla, juuri sinä päivänä kun menkkojen pitäisi alkaa. Ajattelin että testaan samana aamuna kun ollaan lähdössä, niin tietää voiko mökillä kaljotella vai ei :D
 
Viimeksi muokattu:
Aamulla testattu vanhempi viiva ja ehdin jo juhlia kunnes täysin yllättäen aamupäivän vessakäynnillä housuista löyty verta:cry: sen jälkeen alkoikin jäätävät kivut ja hanat aukesi:cry: en voi uskoa tätä:cry::cry::cry: Jo kaksi keskenmenoa ja kaksi kemiallista tässä 9kk aikana. Tässä raskaudessa laskettu aika olisi ajoittunut meidän esikoisen 3v synttäreille:cry:
 
Tein ensimmäistä kertaa ovistestit. Vähitellen viivat tummeni, mutta suoranaisesti ovis plussaa ei tullut. Mut testailut ei ollu mitenkään säännölliset kellon aikojen suhteen. Kiertopäivät 11-13 olivat tummimmat viivat ja limaisimmat päivät. Huomasi selkeästi että limat väheni jo puolessa vuorokaudessa. Nyt pitäis olla kp 18/28. En vielä testaa, muita oireita ei oo ollu kun välillä aika voimakkaat alamahakivut ja lisääntynyt hajuherkkyys sekä palelu ja närästys. On kuitenkin sellainen fiilis, ettei tässä kierrossa tärpänny, vaikka tallettelut oviksen suhteen olikin aika kohdillaan. Mies kertoo aina milloin on lauennut kunnolla (suurehko määrä) sisään. Usein myös itse huomaan kun mies laukeaa .
 
Sori oma, mut eilen surkuttelin sitä mahdollista oviksen puuttumista, tänään ostin raskauskeijun ovisten rinnalle rfsun ovistestit ja kokeilin yhtäaikaa molemmilla ja molempiin lävähti sama tulos: lähes tasavahvuset viivat mut ei vielä ehkä ihan. Siis negatiivinen, mutta pliiiiis eikö se nyt jo kerro että se olis tulossa..?:D
 
Omaanapaa.. pakko se on kai uskoa. Raskaana tässä kai ollaan? Testattu PC:llä ja dpo ehkä 13-14. Ihan uskomaton olo. Ensimmäistä kertaa...
Onnea @kaikai :love::barefoot: ymmärrän tunteitasi! Mä olen kohta viikolla 6 ja en vieläkään usko siihen.
Pääseekö näillä spekseillä johonkin tutkimukseen?
Pahoittelut sinne!u Muistaakseni 3 keskenmenon jälkeen pääsee helpommin, en tiedä sitten miten noiden kanssa menee kun ne voidaan ehkä laskea kemiallisiksi? Kannattaa soittaa ja kysellä, sanoo vaikka että kaikki ovat tapahtuneet sen jälkeen että kuukautiset ovat alkaneet ja testiin on tullut se plussa.:unsure:
 
Sori oma, mut eilen surkuttelin sitä mahdollista oviksen puuttumista, tänään ostin raskauskeijun ovisten rinnalle rfsun ovistestit ja kokeilin yhtäaikaa molemmilla ja molempiin lävähti sama tulos: lähes tasavahvuset viivat mut ei vielä ehkä ihan. Siis negatiivinen, mutta pliiiiis eikö se nyt jo kerro että se olis tulossa..?:D
Mulla ainakin vastaavassa tilanteessa oli merkki lähestyvästä oviksesta. Sain jo jonkinlaisen viivan monta päivää ennen varsinaista ovista, kun testasin sit lopussa digilläkin. Joten kärsivällisyyttä (heh) ja testailua vaan (y)
 
  • Tykkää
Reactions: addison
@mom_89 onpa kyllä kurja tilanne. Voi olla, että joitain verikokeita voitais jo ottaa ja katsoa, että sellaset kaikki on kunnossa.
Ja varmaan ultrata,ettei kyseessä ole joku kohden rakennepoikkeavuus?
Ellet siis itse tiedä, ettei sellanen ole mahdollista (n)
Keskenmenot muutenkin on vähän sellasia,että niihin ei välttämättä ole mitään kunnollista hoito keinoa.
Mutta mäkin ehkä sanoisin, että on kolme km rv 4+0 jälkeen.
En nyt muista,mutta yritättekö ensimmäistä? Että onko edellisiä raskauksia vertailupohjana?

Täällä ei mitään uutta itselle,sillä alun jälkeen aika hiljaista ollut.
Niin intoa piukassa tänne tulin kkm jälkeen, että alan teidän kanssa täällä kuumeilla oikein kunnolla :ROFLMAO:
Ja :poop: kkm on nyt yli 8vk aikaa, eikä kk ole vieläkään alkaneet :mad:
Lääkärin mielestä vielä 3vk voidaan odottaa, ennenkuin asialle tehdään mitään :poop:

Mutta onnea kaikille muille plussanneille, teitä olikin nyt aika monta :love:
 
Hei täältä taustalta! Oon lukenut viestejä kyllä, mutta en oikeen kirjoitellut, koska oon jännännyt sitä, että onko mitään sikiötä.

Eilen oli vihdoin se varhaisultra ja kyllä siellä oli kaveri oikeessa paikassa ja viikkoja 7+0.:love: nyt vähän uskaltaa innostua, mutta ei paljoa. Edelleen olo että ei voi luottaa siihen et on ja pysyy. Se häiritsi, että eilen lääkäri ja hoitaja molemmat antoivat kuvan et nyt te sen vauvan saatte ja mikään ei voi mennä enää pieleen. Vasta kun kysyin et mitä sit jos menee kesken, kertoi et päästään takaisin, mut ivf-hoitoa ei heti ainakaan tehdä.

Nyt vaan kaikki sormet ja varpaat ristissä toivotaan että pysyy matkassa ja huhtikuinen tulee!
 
Hei täältä taustalta! Oon lukenut viestejä kyllä, mutta en oikeen kirjoitellut, koska oon jännännyt sitä, että onko mitään sikiötä.

Eilen oli vihdoin se varhaisultra ja kyllä siellä oli kaveri oikeessa paikassa ja viikkoja 7+0.:love: nyt vähän uskaltaa innostua, mutta ei paljoa. Edelleen olo että ei voi luottaa siihen et on ja pysyy. Se häiritsi, että eilen lääkäri ja hoitaja molemmat antoivat kuvan et nyt te sen vauvan saatte ja mikään ei voi mennä enää pieleen. Vasta kun kysyin et mitä sit jos menee kesken, kertoi et päästään takaisin, mut ivf-hoitoa ei heti ainakaan tehdä.

Nyt vaan kaikki sormet ja varpaat ristissä toivotaan että pysyy matkassa ja huhtikuinen tulee!
Ihanaa että pikkuisella on kaikki hyvin! Tsemppiä odotukseen! :)(y)
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom ja Owlet
Hei mikä kp suunnilleen saatte ovisplussan ja millä kierron pituudella? Vai vaihteleeko paljon?

Siis täällä turhautuminen, koska esim. viime kuussa sain ovisplussan kp 15 vai 16, mutta mun kierto oli normaalia pidempi 31pvää (kuparikierukka poistettiin, niin tän kierron vuoto alkoi myöhemmin ku normisti) ja tuolloin oli selkeet limat ja heti seuraavana päivänä kunnon kipu oikealta puolen. Ja vaikka en oo tikutellut ovista tota ennen, niin aina oon tienny selkeistä oireista koska se suurinpiirtein on.

Ja eiköhän nyt kun tuossa muutama päivä sitten mies tuumas että voitais aloittaa yritys niin en ookkaan enää niin varma ovulaatiostani. :ROFLMAO: nyt oon tikutellut muutaman päivän ihan hailuraa viivaa, nyt on kp14/28-29. Ja nyt pelkään että ovis on mennyt sivusuun, koska tiistaina kp10/28-29 tuli hieman värillistä vuotoa, mutta limat oli hyvin vähäiset ja kipua ei ollut, niin jotenkin en ees aatellu että se ois voinu olla ovista kun oli noin aikasin (n)(n)

Ja siis eihän tässä oikeasti mitään hoppua oo kun ensin piti vasta ens kierrosta alottaa yritys, mutta silti jotenkin tympäsee että oltiinko me oikeesti muutaman päivän myöhässä ovulaatiota tästä yrityksen alottamis päätöksen kanssa :ROFLMAO: ja eilen me siis talleteltiin ekaa kertaa ja voisin tulla kp listalle, vaikka aika mahdoton on tärppiä tulla jos se ovulaatio oikeesti oli jo tiistaina :cautious: eli Millimetrii kp 14/28-29
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
@Owlet onnea (y)

ON: Täällä oli eilen tosi vahvat ovis tuntemukset. Oli niin hedelmällinen olo ettei ole aiemmin sellaista ollutkaan :ROFLMAO: siinä ei muuten paljon miehen väsymystä töiden jälkeen kuunneltu :sneaky::D
Oli pakko vielä testata ovista eilen illalla, mutta ei olleet ihan yhtä vahvat viivat. Tänään aamulla ei enää erottanut testiviivaa kontrollista, joten eiköhän se ovis tänään ole. :) Vaikka eipä tässä kierrossa olisi edes tikkuja tarvinnut :D

Ihanaa viikonloppua ja plussatuulia kaikille (y)
 
@Owlet ihana kuulla, että pienellä on kaikki hyvin. Kovasti hänelle tarrasukkia ja onnea odotukseen :love:

Mä sain eilen mahdottoman hyviä uutisia. Mies onkin seuraavan työlistan täällä kotona eli päästään kenties hyödyntämään vielä sekin ovis, jos kaikki menee kierron suhteen putkeen. :giggle: Tänään ovisliuska täysin blanko, eli se jos ovis oli niin se sijoittui sinne alkoviikolle. Tallettelut tehtiin kuitenkin vain silloin viikonloppuna eli nyt hyvillä mielin seuraavaan kiertoon.
 

Yhteistyössä