Haaveena vauva 2020

@Millimetrii Mun kierto vaihteli aika paljon, vasta tämän vuoden puolella se tasoittui sellaiseen 27 päivään, eli luteaalivaiheeni oli 13 päivää about, eli kp 14. Mutta silloin kun viime vuoden puolella testailin, sain jopa kp 18 ovisplussaa. Eli kyllä voi vaihdella. Viime kierrossa ovis saattoi olla jo kp 11-12 enkä sitten saanut siitä kiinni. Mutta plussahan pärähti sitten kun oltiin heilutettu peittoa oikeaan aikaan silti.

Mulla tosiaan oli aika samanlainen testi dpo 12. Dpo 14 sain digillä jo 1-2 vko raskaana. Että odottele rauhassa ja tee uusi testi.
@Mary91 Mun ainoat "harmahtavat viivanpaikat" ovat vahvistuneet punertaviksi viivoiksi eli mulla ei ole kokemusta asiasta ainakaan. Mutta kemialliset voivat ehkä näkyä tuolla tavalla..
Voi kiitos paljon vastauksesta! Kylläpä siinä on sullakin ollu huolella heittoja! En tiiä mikä mulla nyt on tässä homman nimi, että onko ovis nyt tulossa vielä vai oliko se jo sillon kp 10. Haaleetaa viivaa saan koko ajan tikkuun, mutta limat on kadoksissa. No ei auta ku ootella:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Voi kiitos paljon vastauksesta! Kylläpä siinä on sullakin ollu huolella heittoja! En tiiä mikä mulla nyt on tässä homman nimi, että onko ovis nyt tulossa vielä vai oliko se jo sillon kp 10. Haaleetaa viivaa saan koko ajan tikkuun, mutta limat on kadoksissa. No ei auta ku ootella:whistle:
Joo on kyllä ollut heittoa, välillä tosi tarkka kierto meni ihan sekaisin. Olin reili 3 v kuparikierukan kanssa ja se kyllä piti hyvin tasaisena vaikka vuotoa oli runsaammin ja kivuliaampi. En olisi ajatellut että plussa olisi jo kp11, mutta kun ohjeessa sanottiin että ovistestailut kannattaa aloittaa jokunen päivä aikaisemmin ainakin, niin satuin huomaamaan että nyt kyllä oli jotain meneillään. Mäkin luulin että limojen perusteella pystyn sanomaan milloin, mutta tässä kierrossa ei kyllä ollut kovin isoa eroa. Samalla oli toki hellepäiviä ja hikoili vaossa kuin vaossa muutenkin :D
 
@Purrri niinpäs ne onkin siellä. (y)


@nieve30 @Karvakorvat voi ei!!! :unsure: pahoittelut.



Oma napa. Tein ihan vaan huvikseni ovistestit nyt vasta illalla 19.30. Mitään oireita ei ole ja kp13 menossa. Yleensä ovis kp16. Eipä niihin oikein mitään tullut. Ehkä pitää kuitenkin testata silloin, kun ohjeissa sanotaan. VAikka tuskin mitään plussaa tänään ois tullut.
 
@nieve30 mäkin tulin aikoinaan raskaaksi eksäni kanssa niin että käytettiin kondomia ja seksiä oli ehkä kerran viikossa ja noina aikoina kun raskauduin niin hyvä jos sitäkään... oltiin vasta tavattukin. Päädyin aborttiin sillon. saapa nähdä kauan nyt kestää kun oikeasti haluaa. :cry: vaiko ikinä...
 
@Hellu__ Onnittelut, kyllä tuo plussalta näyttää!

Onnea myös muille plussanneille, plussia näyttää tippuneen nyt viime päivinä useita! (y).. Ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. :unsure:

Itse odottelen kuumeisesti, että pääsis testailemaan ens viikon lopulla. :)
 
Heippa! Tulin vähän fiilistelemään yrityspuuhia ja miettimään, olisiko sitä itse jo valmis toiseen kierrokseen :D meillä siis kohta vuoden ikäinen tyttö ja lievässä harkinnassa, josko aloittaisi yrittämisen uudestaan nyt syksyllä. :love: Edellinen raskaus on kyllä vielä turhan tuoreessa muistissa ja oikeastaan skippaisin sen mielelläni kokonaan ja menisin plussauksesta suoraan synnytykseen, mutta ei se taida ihan niin toimia :LOL: toinen lapsi olisi kuitenkin toiveissa lähivuosina (n)
Moikka, muistankin sut esikoisesta haaveilijat-keskustelusta  :) Taisin plussata ihan vähän sun jälkeen :D
 
Hei, kysymys teille.

Edelliset kuukautiset alkoi 30.7. Ovulaatio oli kiertopäivien 12 tienoilla, eli tänään 19.8 olisi kp 21, dpo 7.
Minulla oli ovulaation aikaan etovaa oloa ja pahoinvointia nelisen tuntia, oli myös lieviä menkkamaisia kouristuksia.
Nyt ollut kolmena päivänä vaihtelevasti mutta säännöllisesti välillä voimakkaampiakin menkkakouristuksia. Kipuarvio 0-10= n. 2-3.

Voisiko nämä oireet viitata hedelmöittymiseen ja kiinittymiseen? Olo ollut myös vaihtelevasti kuvottava, närästystä hieman lisääntyvässä määrin, lämpö kainalosta mitattuna useampana päivänä n. 37'c ja hieman yli. Lisäksi hajuherkkyys lisääntynyt, esim. Naapurin tupakointi ja siitä sisälle tulevat hajut. Myös käsidesi on ollut oikein nenään pistävää, mitä ei koskaan aikaisemmin töissä ole ollut (srl). Eilen tein testin, vaikka tiedän että liian aikaisin, one stepillä (kun lähikaupassa ei muita) viivanpaikka heijastuu jossain tietyssä valokulmassa, eli negatiivinen.

Mikä olisi paras keino helpottaa oloa? On jotenkin sellainen fiilis, et voisinkohan olla raskaana.
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Tuohon edelliseen lisäten siis kierto ollut aika täsmällisesti 28 pv, eli seuraavat kuukautiset pitäisi alkaa 27.8 tiistaina.

11/18 sain alkuraskauden km viikoilla 3+5 (useiden r-testien tuplaviivat todella vahvat), jonka jälkeen kierto oli 26-27 pv 8 kk ajan, kunnes se palautui entiseen normaaliin 28 pv kiertoon.
 
@KirJoh89 toivotaan että oireesi tarkoittaa Sitä (y)
Mut monet meistä voi vakuuttaa, että kaikenlaiset oireet voivat vaihdella, ja tuntua niiiin raskaanaolevalta, että huhhuh. Parempi olla kuvittelematta mitään ennen kuin näkee 2 viivaa. Oon kyl itsekin aikanaan tuntenut kiinnittymisen ja r-oireet alkaneet aika ajoissa, mut sit on ollu niitäkin kiertoja että olisin voinut laittaa pääni pantille, että raskaana ollaan. Toisin kävi.
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

19.8.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Naarassusi.................kp 52/33
-Brita-.........................kp 49/31
Hellu__.........................kp 33/28
VernaMaria..................kp 32/28-30
Amadecasa..................kp 28/34-55
Haaveilija-31.................kp 26/38
Hipposka.......................kp 25/30
Vauvahaaveilija2396.....kp 24/28-30
Eevee1..........................kp 24/31-98
Poreilevalimu................Kp 23/26
Keltasirkku-...................kp 22/27-32
taikinatonttu..................kp 22/28
W.we.............................kp 22/25
mimmik.........................kp 22/28-32
Vauvameille..................kp 21/28-35
Pilvinentaivas...............kp 20/28-30
Addison.........................kp 18/xx
Minic..............................kp 18/28
Ilonetsijä........................kp 18/28-30
Minttuajabasilikaa.........kp 17/xx
Millimetrii...................... kp 16/28-29
Veevavi.........................kp 16/28-30
Ehka2020......................kp 16/28
Mammakatri..................kp 15/22-41
Helmiina1978...............kp 14/30
Apustaja......................kp 13/30-35
Persikka123.................kp 12/34
Titi-Love.......................kp 11/28-30
Nyyyti...........................Kp 10/24
EnkeliRinkeli.................kp 10/28
satsuma13....................kp 9/29-31
Mahaotus.....................kp 8/23
Greeneye.......................kp 8/29-34
FaBuu.........................kp 5/28
Tingeli..........................kp 4/34-36
nieve30.........................kp 2/28
Karvakorvat..................kp 2/28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Mimmmuliini................dpo 13
Poreilevalimu............. dpo 9
Lastunen.....................dpo 8
Taikinatonttu.............. dpo 7
Vauvameille.................dpo 6
Keltasirkku-................. dpo 4
veevavi........................dpo 2
Haaveilija-31...............dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
@KirJoh89 Täällä samaten dpo 7 ja "oiretuntemukset" iski siltä seisomalta kun seiskan pintaan silmäni avasin :whistle: Toive elää, että kiinnittyminen ois vaikka tapahtunut, koska vuosisadan yököttävin olo ja kovaäänisin nälkä iski heti kun pystyyn nousin ja hetken päästä tuntui pari itselleni uutta repäisyä vatsassa.

Noh, kuulostaa varmaan ihan höhlätouhulta, ehkä mul on ruuansulatusongelmia :ROFLMAO:.. Mut eihän sitä koskaan tiiä ;)
 
Paljon onnea kaikille plussanneille! Teitä olikin nyt monta! ❤

En ole kuullut, että luteaalivaiheessa pitäisi välttää orgasmeja. Onko jollain muulla asiasta tietoa?

Mulla on ollu ovulaatioissa aika paljon vaihtelua. Aikaisimmat ovat olleet kp 16 ja myöhäisimmät kp 23 tienoilla.

Täällä taitaa olla ovulaatio tuloillaan. Kananmunalimoja oli jo lauantaina, ja himot ovat olleet korkealla. Harmillisesti talletuksia ei olla saatu aloitettua, kun mies on ollut kipeänä. Nyt tuntuu, että itse olen saamassa saman flunssan. Ovistestit toivottavasti pääsen tänään hakemaan postista, että pääsen kattomaan vieläkö kuitenkin ehdittäisiin tähän kiertoon mukaan. Tilasin myös Conceive plus-liukkaria testiin ja miehelle foolihappoa. Tähän kiertoon mulla ei tällä hetkellä oo juurikaan mitään raskautumistoiveita. Mun pitäisi päästä sinne gynelle että saisin varmuuden kohtutulehdukseen liittyen, kun mahakivut alkaneet vaivata koko ajan enemmän. Toissayönä oli pitkästä aikaa tosi kipeä mahakramppi ja ylipäätään kohdussa on melkein koko ajan outo olo ja kipuilua. Yhdyntäkipuja ei kuitenkaan ole ollut, joka oli viime kohtutulehduksessa se suurin oire.
 
ihana yllätys tosiaan @Hellu__ !! :love:

@W.we voisko tänään jo olla vahvempi? ;) mun mielestä toi on kyl plussa sun testissä. (y)

noista orgasmeista luteaalivaiheessa... Ei tee mieli edes harrastaa seksiä, joten ei hätää sen puoleen. :X3: on niin kovat oviskivut ja turvonneet munikset ettei pysty edes ajattelemaan; ehkä just sit loppukierrossa, muutama päivä ennen menkkoja helpottaa ja tulee olo, et vois harrastaakin. Ja sit parissa raskaudessa on oireena ollut hirveet seksihimot varmaan just kiinnittymisen jälkeen. :whistle: niitä siinä sit ihmetellyt, et mikä on ku himottaa vaikka ovis meni jo.
 
Mulla on tämän päivän listaan 19.8 vahingossa merkattu dpo 10 vaikka se on vasta dpo9 niin sen vois korjata.(y)
Ja malttamattomana tein cbdigin missä ei tarvii edes viivalaseilla pohdiskella onko vai ei. Miinushan siihen pärähti. Ehkä ny odottelen menkkoja(toivoen ettei alkais) mut fiilikset on niin menkkamaiset etten odota muuta lopputulosta kuin monsuuneita. :poop:

Onnea plussanneille!:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Miten vaikeaa onkaan odottaa neljä päivää, onko myöhässä vai ei vaan haluaisi testata :eek:
Vinkkejä miten saan hillittyä itseäni:LOL: ?
Keksi paljon tekemistä, sellaista että et ole kotona oikeastaan! Sitten ei ole testien lähellä ja se himo ehkä unohtuu hetkeksi :)
Hei, kysymys teille.

Edelliset kuukautiset alkoi 30.7. Ovulaatio oli kiertopäivien 12 tienoilla, eli tänään 19.8 olisi kp 21, dpo 7.
Minulla oli ovulaation aikaan etovaa oloa ja pahoinvointia nelisen tuntia, oli myös lieviä menkkamaisia kouristuksia.
Nyt ollut kolmena päivänä vaihtelevasti mutta säännöllisesti välillä voimakkaampiakin menkkakouristuksia. Kipuarvio 0-10= n. 2-3.

Voisiko nämä oireet viitata hedelmöittymiseen ja kiinittymiseen? Olo ollut myös vaihtelevasti kuvottava, närästystä hieman lisääntyvässä määrin, lämpö kainalosta mitattuna useampana päivänä n. 37'c ja hieman yli. Lisäksi hajuherkkyys lisääntynyt, esim. Naapurin tupakointi ja siitä sisälle tulevat hajut. Myös käsidesi on ollut oikein nenään pistävää, mitä ei koskaan aikaisemmin töissä ole ollut (srl). Eilen tein testin, vaikka tiedän että liian aikaisin, one stepillä (kun lähikaupassa ei muita) viivanpaikka heijastuu jossain tietyssä valokulmassa, eli negatiivinen.

Mikä olisi paras keino helpottaa oloa? On jotenkin sellainen fiilis, et voisinkohan olla raskaana.
Kyllä se selviää kohta varmasti! Mulla ekat kunnon oireet alkoivat ehkä dpo 10. Dpo 12 oli haamu, dpo 14 punersi jo ja dpo 17 oli vahva punainen viiva. Lisäksi digi sanoi raskaana dpo 14 myös. Mä en huomioinut niitä koska luulin että oli ovuloimaton kierto. Dpo 12-13 oli kipuja ihan kuin menkat alkaisivat mutta ei vuotoa tullut. Ja kai siinä oli se tunne myös, että nyt ollaan. Vaikea selittää, myöhemmin alkoi kunnon närästys ja pömpötys.
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89

Yhteistyössä