Haaveena vauva 2020

Hei taas! Mä pidin täältä pientä taukoa, kun otin jotenkin tosi raskaasti taas uuteen kiertoon joutumisen nyt viimeksi. Edellisessä kierrossa join ekaa kertaa greippimehua, tikutin ovista, kirjasin oireita ja heiluteltiin lakanoita niin säntillisesti, että jotenkin uskoin tosi kovasti raskautumiseen sillä kertaa. Mutta nyt ollaan tähän kiertoon lähdetty vähän rennommin ja koitan olla stressaamatta. Jos tämänkin kierron luteaalivaihe jää taas yhtä lyhyeksi niin varaan ajan gynelle.

Luin kaikki viestit ja ajattelin kommentoivani vaikka mihin, mutta enpä enää muista (n) Koitan taas päästä paremmin mukaan juttuihin täällä.

Kivaa uutta viikkoa kaikille! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Ilonetsijä
Moikka!

Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä uuteen kiertoon joutuville.
Oon käyny päivittäin lukemassa täällä tarinat ja nyt yritän tulla itsekin matkaan.

4kierto letroja takana ja viime tiistaina 16.4. tehty inseminaatio. :) Viikko pitäisi odottaa verikokeisii, en vaan tiiä maltanko olla testaamatta ennen sitä.
Minut voisi lisätä listoihin. Kp 18, dpo6
 
  • Tykkää
Reactions: Maikki2019
Onpas täällä taas tapahtunut!

Monta mihin piti vastata mut en tiedä muistanko nyt kaikkia...
Onnea plussista ja voimia vaikeuksien kanssa painiville.

@Nyyyti sulle piti sanoa että pystyn samaistumaan. Mulla kans nyt ollu tikut käytössä ja greippimehut, vadelmanlehtiteet, vitamiinit, rauta yms... Ja nyt kolmas kierto näillä, saa nähdä tuleeko tästäkään mitään. Kyllä on niin pessimistinen asenne iskeytynyt ettei todellakaan uskalla mitään odotuksia nostattaa :LOL:

Greppimehut on vaikuttaneet selkeesti tuntemuksiin vahvistaen niitä ja kosteeta on kyllä isoimman osan kiertoa:oops: nyt nää kolme greippikiertoa oon myös huomannut että just näillä kp13 paikkeilla valkovuoto on vaaleanpunaista. Selkeesti vähän verta seassa. Nopee googletus kertoo kyllä että on normaalia, mut ei oo ikinä ollu ennen näin. Pakko liittyä greippimehuun.

Tallettelut aloitettu ja ovistestin viiva vahvistuu. Vielä ei kyl eilen ollut lähelläkään plussaa. Mut kiva huomata että flunssa ei välttämättä ookkaan vaikuttanut ovulaatioon. Onneks se meni yhtä nopeesti ohi kun oli tullutkin.

Mitä tulee tuohon äitiyden pohdintaan niin kyllä oon samaa mieltä että niin se kuluukin mennä. Ne pohdinnat tulee kaikille ja varmasti just siksi että se on osa sitä kasvamista ja valmistautumista vanhemmuuteen. Odotusaika on etu meille naisille. Meillä on oikeesti se 9kk aikaa oppia tutustumaan siihen pieneen siellä mahassa ja joudutaan kokoajan huomioimaan heti odotusajan alusta asti se vauva. Sitten kun lapsi on sylissä, se tuntuu jo ihan luonnolliselta että vauva asetetaan kaikessa ykköseksi. Meidän puolisoilla ei oo tätä etua ja siks varmasti heillä tulee ne kriisin paikat monesti vasta myöhemmin. Mut odotusaika on tosiaan kasvamista siihen vanhemmuuteen ja kaikki nää pohdinnat ja pahimpien ajattelu on valmistautumista siihen että pystyt huolehtimaan toisesta, täysin avuttomasta ihmisestä.:love:
 
Noni viivahan se siellä :ROFLMAO::love:

Mihin mun lainaus jäi?? Piti lainata @Maikki2019 kuva :D
 
Viimeksi muokattu:
@Maikki2019 ihan selkeä viivahan tuo jo on! :love:

Oma napailua sen verran, olen tässäkin kuussa koittanut tikuttaa ovulaatiota.
Testit olleet negoja koko kuun, kuitenkin nyt kp 20 testi pärähti plussaksi!! Miten näin myöhään tulee? Kuitenkin kierto on se 30 päivää :confused:
No tuli sitten hyödynnettyä (taas vahingossa) ovulaatio, vaikkei ollut tässä kuussa tarkoituskaan :ROFLMAO:

Eli mulle voi päivittää @Purrri ya 4/2019 (y) ja @Wintersun dpo 1
 
Viimeksi muokattu:
@Purrri Minut voi poistaa listalta. En koe enää tätä palstaa ajankohtaiseksi itselleni. Haaveet omasta lapsesta on hävinneet kokonaan tässä kaiken kiireen keskellä. Keskityn nyt töihin, opintoihin, painonpudotukseen ja oman itseni hyvinvointiin. Parisuhdekin on väljentynyt sellaiselle tasolle, ettei meillä juuri ole seksiä mm. yhteisen ajan puuttuessa. Lisäksi tunteeni avopuolisoani kohtaan ovat myös väljentyneet. Huomaan yhä useammin miettiväni eroa. Tällainen ei mielestäni ole millään tavalla hyvä lähtökohta yhteisen lapsen yrittämiselle.

Toivotan teille kaikille oikein hyvää kevättä, plussaonnea ja tsemppiä yrittämiseen. Muistakaa vaalia parisuhdettanne, älkää stressatko ja ottakaa rennosti. Kyllä se plussa sieltä tulee, ennemmin tai myöhemmin. Avustettuna tai luomusti. Kiitos!

Vielä haluan sanoa varsinkin sinulle @Wintersun tämän. Olette käyneet puolisosi kanssa pitkän tien kaikkine ylä- ja alamäkineen. Nyt teitä odottaa suuri mahdollisuus. Toivon todellakin sydämeni pohjasta, että se mahdollisuus täyttää haaveenne ja jonain päivänä saatte sen kauan kaivatun lapsen. Tulet aina olemaan ajatuksissani. :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Purrri
Joko sulla on lyhyempi luteaalivaihe, tai sitten tää kierto on pidempi. Luteaalivaihe kun pysyy samana mut ovulaation ajankohta voi vaihdella joka sit vaikuttaa kierron pituuteen. Mulla ovikset on olleet kp 13 - 22 eli aika reipas vaihtelu.
Paljonko luteaalivaihe täytyisi olla, jotta ei ole liian lyhyt? (n)
Miten voikin olla näin pihalla asioista, vaikkei tämäkään itselle enään mitään uutta asiaa ole :whistle::ROFLMAO:

@Sennay oi ei, raskaita aikoja myös siellä :unsure:
Mutta varmasti oikea päätös. Tsemppiä uuteen elämänvaiheeseen!
 
Hei, maailma on niin epäreilu kun jotkut joutuvat käymään läpi raskaita hoitoja ja toiset taas raskautuvat vahingossa vaikka yrittivät sen estää, että haluan kysyä, saako tänne tulla vaikkei vauva (viides!) ollut haaveissa vai tuleeko jollekulle paha mieli? Ainakin otaksun että viidettä pukkaa, sillä kokeneelle äidille tämä aivan tajuton väsymys vaikka kuinka nukkuisi, arat rinnat ja aivan äkkiä viime viikolla vähentynyt maidoneritys (imetin vielä kuopusta, nyt pääsiäispyhinä aloitin vieroituksen) sekä kuvotus, joka sai tänään jo oksentamaankin, kertovat omaa tarinaansa. Aiemminkin raskausoireeni ovat alkaneet yleensä erittäin aikaisin, kauan ennen kuin on voinut testata. Minulla on neljä aivan ihanaa lasta, eikä tulisi mieleeni edes harkita aborttia, jos tuleekin viides. Ei siitäkään huolimatta että jos vauva on tulossa, se kyllä sotkee tulevaisuudensuunnitelmani täysin. Palasin tänä vuonna työelämään ja pää on surissut uraan liittyviä suunnitelmia ja pitkän kotiäitiysputken jälkeen on tuntunut aivan taivaallisen hyvältä päästä taas töihin... Edelliset lapset ovat kahta sarjaa, eka satsi on jo yläasteella, iltatähti -14 sai seurakseen toisen -17 (ja kesken menneitäkin on ollut kaksi eli raskaana olemisesta on tosiaankin kokemusta) ja täytän ihan pian 40 vuotta. Joka tapauksessa jos ja kun olen taas raskaana, toivon vauvalle kaikkea hyvää ja tiedän että hän on oleva yhtä rakas kuin isosisaruksensakin! Kaikki aiemmat lapseni ovat harkittuja ja olen ollut aika avoin hölösuu ystäville ja sukulaisille raskauksistani, mutta nyt jotenkin nolottaa ja haluan vaan olla hipi hiljaa ja katsoa mitä tästä seuraa... Yhtä aikaa haluaisin jutella jonkun kanssa aiheesta, joten palasin vuosien tauon jälkeen nyt tänne.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Tai jos vielä lisään pohdintani ..
Kun voishan sitä jättää tämä päivä välistä ja huomenna sit vasta, kun ovis luultavasti huomenna..
Eilen pupuiltiin, jotta olisko miehen siemenet parempia laadultaan huomenna? Tietoa niiden laadusta ei ole, mutta kauhee flunssa oli kuukauden ajan.
 

Yhteistyössä