Haaveena vauva 2020

En tiedä miksi tänne tulen kirjoittamaan, mutta kai sitä jonkinmoista vertaistukea ym. kaipaa :unsure: Se siitä taustailusta tällä hetkellä.
Äsken saunassa makoilin, kun maha ollut tosi kipeä. VIRHE! Sieltä noustessa kauheat repäisykivut ja äkkiä takas maaten ja odotellessa, että kipu helpottaa. Sit paremmalla yrityksellä ylös. Istumaan kun pääsi, ni kahta kauheammat kivut ja kyyneleet valahti poskelle. En tiedä haluanko sittenkään olla raskaana, kun kivut on jo ilman raskautta tällaiset ja mun tapauksessa raskaana ollessa nuo tuollaiset repäisyt on vaarallisia :cry: (toki noi ajatukset muuttuu, KUN uusi kierto alkaa ja kivut jää sitä myötä pois :cautious: sit ollaan niin odottamassa taas et tärppäiskö)
 
@JenniSyys kyllä mäkin nään tossa väriä, eli plussaviivan (y)

@Effis varovaiset plussa-onnittelut:love:

ON: tänään vihdoin tuli se tihku menkkavuoto mitä odottelin. Viimeksi meni samanlailla kun lopetin pillerit ja tärppäsi silloin heti siitä kierrosta, joten josko sittenkin mullakin ois tällä kierrolla sauma.:)
Tosin viimeksi en imettänyt, että se tuonee oman ehkäisyhaasteensa.(n)
 
Voisko ne tehdä jotain tässä tilanteessa? (n) mul ei oo mitään kokemusta. Aattelin pelata upporikasta tai rutiköyhää digillä, ja tässä äskeinen tulos. Vitsi tykkään noista ya:n kasettitesteistä, niissä kyllä kans selkeä muutos eilisiltana verrattuna nähtävissä. Kai uskon, että ehkä siellä jotain on kyydissä ja päivitän tilannetta taka-alalta aika-ajoin etten ihan spämmäis tätä ketjua. Mutta koska tänään on vasta dpo9, niin näissä olosuhteissa suhtaudun jatkoon melkoisella varauksella :confused:
Onnea sinne ja pidän peukkuja jatkoon ! (y)

Itse tässä mietin että kuinkahan luotettavia noi clear bluen early testit on? Tein dpo 8 tienoilla ja negaa näytti. Mut nyt on niin outoja oireita kuten närästystä ja hiivatulehdusoireita jotka googlauksen perusteella joillain on raskausoireita et aloin epäileen et oisko sittenkin toivoo. Kun en oo kummastakaan noista kärsiny yli 10 vuoteen... ja lämmötkin tasasesti koholla. mut ti tienoilla pitäs alkaa menkat joten ootellaan nyt sinne ja katotaan pitääkö testailla uudestaan...
 
Onnea sinne ja pidän peukkuja jatkoon ! (y)

Itse tässä mietin että kuinkahan luotettavia noi clear bluen early testit on? Tein dpo 8 tienoilla ja negaa näytti. Mut nyt on niin outoja oireita kuten närästystä ja hiivatulehdusoireita jotka googlauksen perusteella joillain on raskausoireita et aloin epäileen et oisko sittenkin toivoo. Kun en oo kummastakaan noista kärsiny yli 10 vuoteen... ja lämmötkin tasasesti koholla. mut ti tienoilla pitäs alkaa menkat joten ootellaan nyt sinne ja katotaan pitääkö testailla uudestaan...
Mul on kyl närästys ja hiiva ollu oireina raskaudessa. (y) mut voihan ne taas hämätä :ninja:
 
  • Tykkää
Reactions: Shibali
Voisko ne tehdä jotain tässä tilanteessa? (n) mul ei oo mitään kokemusta. Aattelin pelata upporikasta tai rutiköyhää digillä, ja tässä äskeinen tulos. Vitsi tykkään noista ya:n kasettitesteistä, niissä kyllä kans selkeä muutos eilisiltana verrattuna nähtävissä. Kai uskon, että ehkä siellä jotain on kyydissä ja päivitän tilannetta taka-alalta aika-ajoin etten ihan spämmäis tätä ketjua. Mutta koska tänään on vasta dpo9, niin näissä olosuhteissa suhtaudun jatkoon melkoisella varauksella :confused:
Onnittelut sinne! Hyvin näkyy aikaisilla päivillä! :love:

Tekis täälläkin mieli testata vielä tänään illalla, mutta mies toppuutteli odottamaan aamuun. Kuinka tylsää :confused:
 
Onko sulla Teroluteja käytössä vai riittääkö letrot lyhentämään kiertoa? Meillä on tuolla Raskaus ja Pco ryhmäs kans puhetta, tuu ihmees sinne keskustelemaan kans mulla menee kans kierto 33-66, mutta nyt syön teroluja (kp ->30) ja metuja. En tiedä sit onko metut saanut kiertoa lyhyemmäksi yhtään. Saattaa, olla et ite ainakin aluksi testaan tuolla samalla testillä. One stepit oli käytös kans, mutta ne kului kaikki yhteen kiertoon alkuvuodesta, enkä useampana viikkona saanut niihin mitään
Letrojen kanssa ei ole Teroluteja käytössä. Viime (letro)kierrossa tikutin oviksen kp16 ja kierto oli lopulta 30 päivää. Terolutit oli ennen Letroja mulla käytössä kyllä kolmen kierron ajan, että oltais saatu kiertoa säännöllistettyä.. Mutta heti kun lopetin Terolutien käytön niin kuukautiset jäi pois koko kesäksi.
 
Dpo11 ja tämän aamun testi ei antanut mitään :poop: Eilinen siis joku viivalasien kanssa saatu viivanpaikka viivanpaikalla :(
Menkkoja odotellaan saapuvaksi ylihuomenna. Kyllä olen taas saanut oireita kehiteltyä tässäkin kierrossa. :unsure:

Kyllä on :poop::poop::poop:
 
@Effis Varovaiset onnittelut :love:

@Haavejuttu Toivotaan, että siellä olisi tärppioireita ;)
Kivut ei tosiaan ole missään kierronvaiheessa kivoja, mutta nämä kivut on kyllä jo omaa luokkaansa o_O Illalla sängyssä tiennyt miten olisi ollut, kun kipu oikean puolen munasarjassa (?) oli niin kova, että harkitsin jo päivystykseen lähtemistä. Onneksi löysin loppujen lopuksi hyvän asennon, jossa kipu pikku hiljaa rauhoittui. Mies jo huolissaan, että mikä hätänä :( Töihin ois lähdettävä ja jos kipuja alkaa päivänmittaan tulemaan, ni painelen työterveyteen.

@Lennis Elä vielä heitä kirvestä kaivoon :) Vasta sitten, kun se täti sieltä saapuu :cautious:

Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille ja plussatuulia mahdollisimman paljon :love:
 
Täällä dpo10 eikä selvää vahvistumista havaittavissa viivoissa. Jälleen odotellaan...:unsure:

Mutta jännitän myös taustalla piinailijoiden kans, kertoaahan heti sitten kuulumisia!
 
Viimeksi muokattu:
Pc antoi taas haaluran viivanpaikan.. miksi edes ostan niitä kun ei mulla ole luotettavia... :cautious:
Jos kävisin ostamassa jonkun apteekin ultran ylihuomiseksi, niissä olen vain kerran saanut vale plussan ja sekin roskishaamu

Jos joku haluaa suositella jotain luotettavaa testiä olen avoin :D digit tuntuu olevan ainoita joihin en saa viivanpaikkaa :LOL:
 
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

7.10.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Hipposka.......................kp 47/30
taikinatonttu...................kp 44/28
vauvahaaveilija2396......kp 42/28-30
Pilvinentaivas...............kp 38/28-30
Millimetrii...................... kp 33/28-29
Hope91.........................kp 32/32-37
Mirkkuli26.....................kp 31/22-28
Amadecasa..................kp 31/34-55
Marilainen.....................kp 32/28
Mirella92.......................kp 30/34
Effis..............................kp 29/26-37
Shibali......................... kp 28/23-26
Titi-Love.......................kp 26/28-30
Kasikuus.......................kp 26/28-31
Lennis...........................kp 26/28-34
Haavejuttu....................kp 25/29
Tingeli...........................kp 24/34-36
Daana.......................... kp 24/23
W.we.............................kp 22/25
FaBuu...........................kp 21/28
nieve30.........................kp 21/28
Tiukuliina89.................. kp 21/31
Marrrsipaani..................kp 18/28
Mape19........................ kp 16/25
Lumihiutale_................. kp 15/28
Koodikissa.....................kp 13/24
Veevavi..........................kp 13/26-28
Keltasirkku.................... kp 12/28-32
mimmik..........................kp 12/28-32
Vaniljapulla....................kp 11/30-32
Mahaotus......................kp 9/24-26
nessu87........................kp 9/28
rosemarie......................kp 9/xx
Vauvameille...................kp xx/28-35
Snanniska.....................kp 8/28
HMami..........................kp 7/28
Jjenn.............................kp 7/30-31
Helmiina1978...............kp xx/32
poreilevalimu.................kp 1/25-26

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:



Titi-Love.......................dpo 11
Lenni............................dpo 11
Shibali..........................dpo 11
Effis..............................dpo 10
Haavejuttu....................dpo 9
marrrsipaani................dpo 3

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
oma napa: Tänään dpo 13... lopetin testaamisen dpo 10 eli testasin 8-10. Eipä oo mitään oloja että tekis mieli testata; lämmöt laskeneet ku lehmän häntä ja vuoto alkaa viim keskiviikkona, kuten 14 pv:n luteaalin mukaan kuuluukin. Vois kyl alkaa jo huomenna ni pääsis eteen päin. :cautious:
 
No pitihän sitä hätähousuilla.. :ROFLMAO: En tajua miks ihmeessä edes aina testaan näin aikaisin, koska vaikka tulee joku hailura niin ei siihen voi luottaa. Ihan sama tuleeko sieltä nega vai haamun esiaste niin silti pitää malttaa odottaa ja testata seuraavana päivänä :LOL:
Mutta siis tässäpä dpo 9 aamupissan one step, jotain olen näkevinäni:
IMG_20191007_082749__01.jpg
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Pc antoi taas haaluran viivanpaikan.. miksi edes ostan niitä kun ei mulla ole luotettavia... :cautious:
Jos kävisin ostamassa jonkun apteekin ultran ylihuomiseksi, niissä olen vain kerran saanut vale plussan ja sekin roskishaamu

Jos joku haluaa suositella jotain luotettavaa testiä olen avoin :D digit tuntuu olevan ainoita joihin en saa viivanpaikkaa :LOL:
No mä suosittelen nyt kaikille sitä ya:n kasettia (y) mulle se apteekin ultra ei juuri antanut viivaa vaan harmaan viiva paikan, vaikka cb sano että raskaana. Tykkään predictoreista. Niissä jos jotain näkyy, niin se on aina ollu jotain :geek:

Mikä dpo sulla on menossa?
 
No pitihän sitä hätähousuilla.. :ROFLMAO: En tajua miks ihmeessä edes aina testaan näin aikaisin, koska vaikka tulee joku hailura niin ei siihen voi luottaa. Ihan sama tuleeko sieltä nega vai haamun esiaste niin silti pitää malttaa odottaa ja testata seuraavana päivänä :LOL:
Mutta siis tässäpä dpo 9 aamupissan one step, jotain olen näkevinäni:
katso liitettä 8222
Mulla pc vieläki dpo10 iha älyttömän hailee. Eli siinä vois olla jonkin alku :love:
 
No mä suosittelen nyt kaikille sitä ya:n kasettia (y) mulle se apteekin ultra ei juuri antanut viivaa vaan harmaan viiva paikan, vaikka cb sano että raskaana. Tykkään predictoreista. Niissä jos jotain näkyy, niin se on aina ollu jotain :geek:

Mikä dpo sulla on menossa?
Dpo:sta mulla ei oo tietoa ja tosi epäuskoinen seksin vähäisyyden takia olen raskausodotuksiin, mutta jos tulee pienikin haamu niin se selvitetään kyllä kunnolla vahvistuuko vai ei :D

Mä tykkään kanssa noista ya:n kaseteista, mutta tein niitä hinnan takia ekat kolme vuotta ja tiedän jo mihin se viivan kuuluu tulla, joten näen sen siinä vaikkei mitään olisi :rolleyes: näin ne viivalasit syntyy, kun tietää mitä etsiä :LOL:
 

Yhteistyössä