Haaveena vauva 2020

Mulla on ihan ihme fiilis! Vaikka tosiaan se nega tuli, en ole edes juurikaan alakuloinen. Pikemminkin fiilis on innostunut, ja mulla on vahva tunne, että ensi kierto on meidän kierto! Ai kamalaa jos näin ei ole niin varmaan sitten tulee kunnon tuplasuurena pettymys :giggle: Toki tämäkin olotila voi vielä masennukseksi muuttua, kunhan ne menkat alkaa jo huomenna tai lauantaina. No pitää nauttia tästä pirteydestä niin kauan kuin tätä kestää :geek:

ja vau @Nessu87 !! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: mom_89 ja Wintersun
Onnea plussista!

@W.we voihan! Olipa kyllä törkeä viivanpaikka! Mut muistan sun saaneen myös pc:llä aika selviä?
Mistäköhän se johtuu?
Toivottavasti patti on ihan harmiton! Mulla ainakin loppu kierrossa on ollut rinnoissa "patti" joskus joka sit lähtee pois kun menkat alkaa.
Joku hormonijuttu?

Nyt ainakin varmistettu eilen ja tänään et ovitrelle ei näy testissä. Tänään se viimeinen varopäivä. Nyt sais sit rupee plussaa ilmestymään!
Ai kauhee kuinka jännittävää jänskätä nyt loppuvuosi sun puolesta!! (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
@Nessu87 ohhoh! :love: varovaiset onnittelut.

Ostin kasan testejä. :ninja: eilen siis testasin dpo8 negan. Tietysti aikaista.
Ei oo raskautunut olo, vaikka jotain outoa taas tapahtuu mun hermojen riekaloittamiseksi. :confused:
PMS - oireet varmaan muuttuu joka kierrossa tässä iässä.
 
Nyt avasin oikein tietokoneen, että pystyn kunnolla kirjoittamaan kaikille !

@masu90 miten viivan kanssa kävi ? :)

@Unimaa onko vuoto/tuhru pysynyt poissa tai oletko testaillut? :notworthy::)

@Koodikissa vaihtuiko kierto vai enteilikö mahakivut jotain muuta !?

@mincha toivottavasti teillä on tärpännyt, vaikkei ovista löytynytkään. Ehkä jopa helpompaa jos ei laske dpo:ta vaan saakin positiivisen yllärin :love:

@pikkuhaave tsemppiä! (y) toivottavasti ehditte pupuilla, tai osui aiempaan ajankohtaan peiton heilutuksen kanssa ! ;)

@taikinatonttu pahoittelut uudesta kierrosta. :(:poop: Toivottavasti teidän matka vie lokakuisiin sitten :love:

@Helmiina1978 mulla nyt on tapana saada testiin kuin testiin jotain, paitsi digeihin ! :p:barefoot: pitäisi varmaan mennä verikokeisiin katsomaan onko mun kropassa normaalisti hcG:tä :confused::eek::D
Mitä testejä hommasit ?

@Titi-Love kovasti voimia sinne, ei saisi oma kroppa enää pahentaa oloa noin... :cry:

@Kasikuus mä olen kokeillut varmaan kaikki testit, enkä voi suositella kuin digejä ! :cautious::LOL: Tuliko rfsu:hun edes viivanpaikkaa ? :geek:

@marrrsipaani tsemppiä tähän kiertoon ja piinaan ! :love:(y)

@Mohan toivon todella että muuttuisi teillä vielä plussaksi, mutta viimeistään ensi kierrossa sitten ! :love:


@Wintersun Ihan hirmuiset tsempit plussaan ja kiinnittymisen pysymiseen teille! :love: olette kyllä sen vihdoin ansainneet !!

Muistit joo oikein, PC:t mulla ne pahimmat valeviivan antajat.. o_O
tuota pattia olen kyllä googlaillut ja kaikki tässäkierrossa käyttämäni lääkkeiden kokemus -keskustelut selaillut! toivotaan tosiaan että olisi vain tähän kiertoon liittyvä :notworthy:
 
@W.we Ei hemmetti vie tullut edes sitä viivanpaikkaa :ROFLMAO:
Ei sais vielä heittää kirvestä kaivoon, mut jotenkin sitä vain odottaa menkkoja alkavaksi.
Pieniä oireita ois, ku eilen pääs itku jo pelkästään onnesta, kun miestäni katsoin. Lakritsi karkki tuoksui tosi voimakkaasti nenään eilen. Tänään ravannut pissillä tosi paljon, vaikka en ole juurikaan juonut ja sit toi makuvishy tuoksuu myös tosi voimakkaalle o_O Kai sitä taas tekee itelleen näitä oireita :LOL:

Muoks! Unohdin kirjoittaa, että ite löysin patin rinnasta alkuvuonna ja sain lähetteen mammografiaan. Oli harmiton patti, vaikka olikin puolikkaan kananmunan kokoinen (nytkin samanlainen.) En nyt tarkkaan muista millä nimellä puhu, mutta ennen menkkoja hormonit tekee sen, että se suurenee ja kipeytyy pahasti. Minulla nämä ilmestyi, kun jätti ehkäisyn pois.
 
Viimeksi muokattu:
Onnea @Nessu87 ! Ja pahoittelut negoista sellaisia kohdanneille!

@W.we onko isokin se patti? Mulla on monesti loppukierrosta sellaisia patin tapaisia, mutta sulavat pois kierron vaihtuessa. Toivottavasti on vaaratonta sulla!

Ajattelin huomenna tehdä testin pois pyörimästä. Joulun syömiset ja aikataulut kyllä iloisesti peittää kaikki oirekuvitelmat, tai sitten niitä ei oikeasti vaan oo.
 
Oi onnea @Nessu87 :love: toivottavasti viiva vahvistuu ja kaikki menee hyvin :love:

Voi ei @W.we :( sekä toi viivanpaikka että patti :( toivottavasti olis tosiaan vaan tähän kiertoon liittyvä tai muuten harmiton patti. Mä ite löysin patin muutama vuosi sitten vasemmasta rinnasta ja olin ihan paniikissa, oli kyllä pitkät päivät ootella sit ultraäänen ja koepalan tuloksia. Että osaan samaistua tuohon huoleen. Luojan kiitos oli vaan harmiton sidekudoskasvain. Sitä ei ees leikattu vaan on edelleen mulla eikä oo siitä mihkään muuttunu. Sitä ei ees seurata mitenkään kun ei kuulemma oo tarvetta. toivottavasti säkin saat pian tutkittua asian ja patti on harmiton (y)

Voi ei @Titi-Love :( sais nyt jo viimein loppua noi sun vastoinkäymiset. Voimia sinne <3

Tsemppiä ja plussatuulia kovasti kaikille piinailijoille! :love:
 
Oi onnea @Nessu87 :love: toivottavasti viiva vahvistuu ja kaikki menee hyvin :love:

Voi ei @W.we :( sekä toi viivanpaikka että patti :( toivottavasti olis tosiaan vaan tähän kiertoon liittyvä tai muuten harmiton patti. Mä ite löysin patin muutama vuosi sitten vasemmasta rinnasta ja olin ihan paniikissa, oli kyllä pitkät päivät ootella sit ultraäänen ja koepalan tuloksia. Että osaan samaistua tuohon huoleen. Luojan kiitos oli vaan harmiton sidekudoskasvain. Sitä ei ees leikattu vaan on edelleen mulla eikä oo siitä mihkään muuttunu. Sitä ei ees seurata mitenkään kun ei kuulemma oo tarvetta. toivittavasti säkin saat pian tutkittua asian ja patti on harmiton (y)

Voi ei @Titi-Love :( sais nyt jo viimein loppua noi sun vastoinkäymiset. Voimia sinne <3

Tsemppiä ja plussatuulia kovasti kaikille piinailijoille! :love:
Ihanan lohduttavaa kuulla ! :love:
Yritänkin uskotella tässä itselleni että kyseessä on joku hormonibuustiini liittyvä juttu. Kiitos kun sait vähän rauhoitettua minua <3

Ei nuo viivanpaikat enää yllätä, enemmän harmittaa että joudutaan siirtymään taloudellisista syistä julkiselle, kun pidämme niin paljon Felicitaksen porukasta..
 
Ihanan lohduttavaa kuulla ! :love:
Yritänkin uskotella tässä itselleni että kyseessä on joku hormonibuustiini liittyvä juttu. Kiitos kun sait vähän rauhoitettua minua <3

Ei nuo viivanpaikat enää yllätä, enemmän harmittaa että joudutaan siirtymään taloudellisista syistä julkiselle, kun pidämme niin paljon Felicitaksen porukasta..
Tosiaan erilaiset hyvälaatuiset patit on paljon yleisempiä kuin mitkään vakavat ja juurikin hormonaaliset muutokset voi ilmeisesti aiheuttaa kaikenlaisia muutoksia. Joten hyvin voisi liittyä tuohon hormonibuustiinkiin. <3

No voi, on kyllä kurjaa jos joudutte nyt sit luopuun hyvästä porukasta :unsure: toivottavasti kunnalliseltakin saatte hyvää hoitoa ja mukavat hoitajat :love:
 
Ihanan lohduttavaa kuulla ! :love:
Yritänkin uskotella tässä itselleni että kyseessä on joku hormonibuustiini liittyvä juttu. Kiitos kun sait vähän rauhoitettua minua <3

Ei nuo viivanpaikat enää yllätä, enemmän harmittaa että joudutaan siirtymään taloudellisista syistä julkiselle, kun pidämme niin paljon Felicitaksen porukasta..
Minäkin yritän lohduttaa sen verran, että meillä on sattunut myös julkisella puolella niin ihanaa porukkaa! Viime inssin jälkeen sanoinkin, että vitsit miten ihania ihmisiä täällä on töissä, ette he tekevät osaltaan vaikeasta asiasta niin paljon helpompaa! Toivotaan että teillekin sattuu julkisella ihania ihmisiä, ehkä tämä ala on kutsumus ala :love:
 
@Nessu87 Onnea! :love:

@Titi-Love kunpa pian normalisoituisi kroppa, niin ei koko ajan ole olot muistuttamassa asiasta. :unsure:

@W.we tsemppiä patti-tutkimuksiinkin, eipä oli ylimääräistä jännitystä välttämättä kaivannut, vaikka muuta ajattelimista siitä tietty saakin.

Meidän joulu meni aivan mukavasti, vaikkakaan talletukset eivät aivan optimaalisesti onnistuneet. Perjantaina oli hyvä sessio, ovis testi tummui lauantai iltana ja oli sunnuntai aamuna vahvempi kuin ikinä mulla. Silti ei päästy kunnolla puuhailemaan vasta kuin maanantaina päiväuniaikaan, mutta silloin aamulla oli jo lämmöt nousseet eli varmaan myöhästyttiin.

Tänään on siis dpo4 (voi laittaa listalle) ja oon ollu tänään aivan järkyttävän väsynyt. Nukuin jo 2h päiväunet, mikä on poikkeuksellista mulle ja nyt jo taas ihan kuitti. Mutta voinhan olla aivan hyvin väsynyt joulusta ja kaikesta muustakin. Mulla on myös paleltanut eilen ja tänään, mutta näitä paleluja taitaa kyl tulla joka kierrossa. Tää on nyt sitten taas tätä että ylitulkitsee kehoonsa jatkuvasti... (n) Pääh, mitä piinailua.

Tsemppiä meille kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
@W.we mulla kans oli aikaisemmissa kierroissa tuota, että rintaan tuli joku patti joka sitten suli pois. Toivotaan, että sulla on samanlaisesta kyse!

Täällä eletään kp19 ja aivan kauhea vauvakuume on valloillaan siis positiivisessa mielessä. En muista koska mulla olisi tällaista ollut, kun yrityksen pitkittyminen on tuonut enempi negatiivista tunnetta pintaan. Mutta nyt on niin positiivinen ja iloinen olo, malttamaton jne. Sit pari päivää sitten oli mieliala niin herkistynyt ja lapsettomuus painoi mieltä. Lisäksi mulla on ollut kipua munasolujen kohdalla ja alavatsassa nyt useamman päivän verran. Olis kiva tietää mitä tässä kropassa taas tapahtuu :giggle:
 
Minäkin tulin lukemaan joulun ajan kuulumisia, ja harmikseni ei niitä jouluplussia nyt ollut juurikaan tullut, paitsi @Nessu87, mahtavaa :love: Toivottavasti viiva jatkaa vahvistumista.

Kaikille muille tsemppiä ja voimia kaikkiin tilanteisiin ❤ Täällä oli nyt niin paljon kirjoituksia et en muista kenelle kaikille piti kommentoida. Toivottavasti me kaikki loput saadaan plussat sitten ensi vuonna, ja vielä toki tämän hetken piinailijat ehtii saada plussat tämän vuoden puolella, toivotaan niin :) Täällä on ihanan tsemppaava meininki, jaetaan jatkossakin niin ilot ja kuin surut ❤
 
  • Tykkää
Reactions: höpsykkä ja Jjenn
Varovaiset onnittelut @Nessu87 :love: ymmärrän kyllä varovaiset fiilikset vielä tässä vaiheessa, mutta toivon, että viiva tällä kertaa jatkaa vahvistumista! Ainakin nyt vahvistumista oli jo näkyvissä:)

@Wintersun todella jännittävä tilanne sulla! Milloin sulla on testauspäivä?

@W.we voi hitsi vielä joku pattikin lisäksi:unsure: mutta jospa se tosiaan olisi vain hormonaalista. Mullakin oli joskus pieni herneenkokoinen patti mutta se oli onneksi vain joku nesterakkula. Mutta kyllä ne vaan aina säikäyttää tosi kovasti!
Tänään ei tuhrua..saatan aamulla testata, jos saan kerättyä tarpeeks rohkeutta. Ne edelliskiertojen haamut ei vaan oikein edistä luottamusta siihen, että saisin vielä testiin kunnon viivan vaikka oireitakin on:(
 
Plääh, mulla varmaan taas uus kierto huomenna, tänään tiputteli todella pieniä määriä verta. Mies just otti taas puheeks et mun pitäis lääkäriin mennä ja niin kyllä täytys. Ärsyttää kun muutto sotki lapsettomuushoito kuviot.
 
Pc:ssä hyvin hyvin haalea viiva. En saa sitä kameraan, mutta täytyy katsoa miltä näyttää kuivuttuaankin edellisiin.

Nyt ei pitäis enää se ovitrelle näkyä (ellen ole joku erityistapaus..)

Mutta siis se ihmetys, rfsu:n herkkä. Tällaista en kyllä näihin ole koskaan saanut. Aina ne viivat on haalistuneet pois. Tuo vaan tummeni vähän.

Huonot kuvat, pahoittelut. Meni yöunet kyllä.. Täytyy hakea noita samoja puikkoja, onhan se huomenna aamulla oltava vähintään samanlainen ellei tuo ole huijausviiva..

Tosi hämyiset kuvat vaikka laitoin kaikki valot päälle..
katso liitettä 9101 katso liitettä 9100

Muoks. Pahoittelut täysin Omanapaisuudesta. Tänään pp7/dpo9
Lupaavalta kyllä näyttää :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
Näin viime yönä unta (sen mitä nukuttua sai) että @Wintersun sai plussan ja tuossahan se näyttäis olevan. Toivotaan viivan vahvistumista :love:

Kun taas samassa unessa joku sanoi minulle ja @W.we lle, että ei ole teidän aika vielä, teidän vuoronne tulee myöhemmin :cry::( Toivon, että nämä ei ole mitään ennenunia.

Minun tekisi mieli jättää pari kiertoa väliin, kun en millään haluaisi loppuvuonna vauvaa :unsure: Mutta jos näin on tarkoitettu, niin minkäs sille mahtaa :barefoot:
Onko muita, ketkä ajattelee näin "inhottavasti", että ei tietyn ajankohdan vauvaa haluaisi? :unsure:
 
VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

27.12.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Mape19......................... kp 107/25
Vauvameille....................kp xx/28-35
vauvahaaveilija2396......kp 55/28-30
HMami............................kp 53/28
Elllla...............................kp 52/30
Amadecasa....................kp 46/34-55
Tingeli............................kp 40/34-36
Masu90..........................kp 38/27-30
Nenskuli..........................kp 38/ ?
Unimaa...........................kp 31/27
nessu87..........................kp 29/30
tupsahus.........................kp 29/30
Hipposka........................kp 28/30
Babyfever1.....................kp 28/xx
Mirella92........................kp 27/34
Helmiina1978.................kp 26/29
Kasikuus........................kp 25/28-31
Koodikissa......................kp 25/24
Karvakorvat....................kp 20/28
linneah........................... kp 19/26
Haavejuttu......................kp 18/29
Pikkuhaave....................kp 18/32
Jjenn..............................kp 18/30-31
Marrrsipaani...................kp 17/27-28
Tiukuliina89................... kp 15/31
Mustikka89.....................kp 12/25
hemuliina90....................kp 12/28
mimmi92.........................kp 10/30
Hypsy..............................kp 10/28-30
Pampula3........................kp 10/22-27
Keltasirkku..................... kp 10/28-32
Lilmi89............................kp 8/28-30
Ananas90.......................kp 5/25-28
Snanniska.......................kp 3/28
taikinatonttu....................kp 3/28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Vauvameille...................dpo 17
Nessu87........................dpo 12
Wintersun......................pp 7
linneah..........................dpo 7
Höpsykkä......................dpo 5
Karvakorvat...................dpo 5
Marrrsipaani..................dpo 3

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
ihanaa @Wintersun :love: Onko mitään tuntemuksia?

Tein myös RSFU:n herkän, mut siihen ei tullut yhtään mitään.
Ostin siis eilen PC:n ja RSFU:n paketit ja ton herkän. EIpä tartte muita tuhlata. Uusi kierto pitäs alkaa jo vanhan vuoden kunniaksi, vaikka 14 pv:n luteaalilla menis vasta 1.1.. Saapi nähdä kumpana alkaa.
En tiedä, onko tässä mitään tehtävissä raskautumisen suhteen; paitsi raskaat hoidot. Niihin ei kyllä enää haluaisi lähteä. No, jospa tammi-helmikuu olis sitten meidän kuu.
 
Mikä on syy? En tuomitse, mutta kiinnostaa. Oon myös joskus ajatellut samoja asioita. Viimeksi, kun tätä kuopusta yritettiin, sanoin miehelle kesällä että jos ei nyt tärppää alkusyksystä niin sitten pidetään tauko tai annetaan olla koko juttu. Mitä lie sitten ajattelikaan. Ehkä joku juttu, etten halunnut olla viimeisilläni kesällä. Sepä kesä olikin sitten kylmä ja sateinen. blääh.
Nyt on ihan sama, kun vaan tärppäisi.
 

Yhteistyössä