Haaveena vauva 2020

Pc:ssä hyvin hyvin haalea viiva. En saa sitä kameraan, mutta täytyy katsoa miltä näyttää kuivuttuaankin edellisiin.

Nyt ei pitäis enää se ovitrelle näkyä (ellen ole joku erityistapaus..)

Mutta siis se ihmetys, rfsu:n herkkä. Tällaista en kyllä näihin ole koskaan saanut. Aina ne viivat on haalistuneet pois. Tuo vaan tummeni vähän.

Huonot kuvat, pahoittelut. Meni yöunet kyllä.. Täytyy hakea noita samoja puikkoja, onhan se huomenna aamulla oltava vähintään samanlainen ellei tuo ole huijausviiva..

Tosi hämyiset kuvat vaikka laitoin kaikki valot päälle..
katso liitettä 9101 katso liitettä 9100

Muoks. Pahoittelut täysin Omanapaisuudesta. Tänään pp7/dpo9
Täältä kaikki tsempit ja plussatuulet :love: näyttää lupaavalta(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
@Helmiina1978 Jotenkin aina ollut se tunne, että marras-joulukuu ei ole hyvä aika. Niin lähellä Joulua, että silloin haluaa keskittyä Jouluun ja stressata niitä lahjoja ja jos siinä ois vielä synttärit, ni loppuis kyl ideat kesken, kun ne loppuu kesken jo joululahjoissakin :ROFLMAO: Ja mitä lapsuudesta muistan, niin luokkakaverit harmitteli myöhäisiä synttäreitään, kun oli kurja odottaa niitä, vaikka jokainen odottaa kuitenkin aina saman aikaa :)
Minun kaikki 3 lasta on syntynyt "huonoon" aikaan, jos synttäreitä ajattelee. Yks hiihtolomalla, yks kesäkuussa ja yks heinäkuussa. Aina ne synttäreiden järjestämiset on ollut tuskaa ainakin kesällä, kun kutsuja ei saa kellekään kesäloman takia ja jos saa, ni kukaan ei pääse :unsure: Mutta olen tässä kyllä oppinut jo hyväksymään asian, että se tärppää sitten kun sen on tarkoitus tärpätä ja ihan sama milloin syntyy, kunhan saisi joskus edes sen pienen syliin.
Niin ja talvella viimeisimmillään raskaana ollessa pelottaa liukkaat kelit.
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92
@Nessu87 haamulta näyttää, onnittelut!
@masu90 olitkos tänään testaamassa?
@Wintersun oi hyvältä näyttää!! Toivottavasti lähtee vahvistumaan.

Mulla ei lapsen syntymäkuukaudella väliä, joskus ajattelin ettei joulukuu olisi kiva lapsen kannalta, noh kotoa löytyy helmi, touko ja joulukuinen :) nyt olisi kiva jos vaikka tulisi heinä-lokakuinen niin saisi vähän tasaisemmin synttäreitä järjestää, vaikka ei oikeasti mitään väliä missä kuussa syntyy :)

Kp10 ja jos sitä vaikka huomenna aloittaisi ovistestailut, liian aikaista sekin, mutta onpahan jotain tekemistä ovista odotellessa.
Täällä myös pieni ruokaremontti alkamassa, normaalipainon rajoissa olen, mutta painoa kertynyt omaan makuun turhan paljon vuoden aikana, jos vaikka olisi suotuisat vaikutuksen raskaaksi tulemiseen muutaman kilon pudotuksella.
 
@Wintersun ihanan lupaavalta näyttää. Pidetään peukkuja!

@Kasikuus mä kans olen ajatellut, etten haluaisi joulukuista, kun niin myöhään synttärit. Paras kaveri on joulukuun lopulla syntynyt ja olihan se tuskaa kaikille odottaa sen 18-vuotis-synttäreitä :D meillä tosiaan kaksi lokakuista ja jos nyt tästä tai seuraavasta kierrosta tärppäis, niin luultavasti tulisi myös lokakuinen. Olis aika kiva, kun vois järjestää sukulaisjuhlat samaan aikaan kaikille. Kesävauvan olisin halunnut, mutta se meni ja toivottavasti ei niin pitkälle tarvii odottaa enää!

@W.we tsemppiä kovasti kaikkeen. Toivotaan että sun hoitosuunnitelmat selviäisi pian. Teidän vuoro on kyllä oltava pian. :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
@Wintersun :love: kyllä siellä viiva selvästi näkyy! kunpa nyt vahvistuisi reippaasti.

@Kasikuus mulla ei ole sellaista kuukautta/aikaa etten haluaisi vauvaa, mutta kyllä toiveissa olisi kesävauva, joka parhaiten sopisi opiskelijan kalenteriin. :D Olimme oikeastaan sopineen yrittämisen aloittamisesta siten että tähdättäisiin vauvaa kesälle 2021, mutta tää kierukan irtoaminen hieman sotki suunnitelmia. Jos nyt niin hassusti kävisi että la tulisi syyskuulle niin se olisi lähes sama asia kuin kesävauva, mutta sen jälkeiset la:t ajoittuu kyllä pahasti keskelle lukukautta. Vaan minkäs teet, nämä hommat kun eivät tunnu olevan omissa käsissä.(n)

@masu90 testiä kehiin! (y) miten voi malttaa... mulla tekisi mieli testata jo nyt vaikka vasta dpo 5, eikä tietenkään mitään näy. :oops:

Nukuin levottomasti viime yönä. Heräsin kolmen aikaan janoon, enkä oikein kunnolla enää sitten nukahtanutkaan. Toistaiseksi ei tänä aamuna ole ollut mitään tuntemuksia. Tuntuu että turvotus ja nippailutkin ovat vähentyneet.
 
@Helmiina1978 Jotenkin aina ollut se tunne, että marras-joulukuu ei ole hyvä aika. Niin lähellä Joulua, että silloin haluaa keskittyä Jouluun ja stressata niitä lahjoja ja jos siinä ois vielä synttärit, ni loppuis kyl ideat kesken, kun ne loppuu kesken jo joululahjoissakin :ROFLMAO: Ja mitä lapsuudesta muistan, niin luokkakaverit harmitteli myöhäisiä synttäreitään, kun oli kurja odottaa niitä, vaikka jokainen odottaa kuitenkin aina saman aikaa :)
Minun kaikki 3 lasta on syntynyt "huonoon" aikaan, jos synttäreitä ajattelee. Yks hiihtolomalla, yks kesäkuussa ja yks heinäkuussa. Aina ne synttäreiden järjestämiset on ollut tuskaa ainakin kesällä, kun kutsuja ei saa kellekään kesäloman takia ja jos saa, ni kukaan ei pääse :unsure: Mutta olen tässä kyllä oppinut jo hyväksymään asian, että se tärppää sitten kun sen on tarkoitus tärpätä ja ihan sama milloin syntyy, kunhan saisi joskus edes sen pienen syliin.
Niin ja talvella viimeisimmillään raskaana ollessa pelottaa liukkaat kelit.
Mul on helmikuiset, heinäkuiset ja toukokuinen. Heinäkuisten synttärit on sujuneet yllättävän hyvin; yleensä kaikki paitsi ehkä yksi päässyt paikalle. Onneksi on WhatsApit ym ja monet asuu ihan lähellä, saa kutsut vietyä käteen. Yks lasten kaveri pitää toukokuun lopulla kaverisynttärit, vaikka virallisesti synttärit on kesä vai heinäkuussa.
Talvella on kyl ehkä aika hirvittävää olla viimeisillään jos on jäistä.
 
@Wintersun ihanan lupaavalta näyttää. Pidetään peukkuja!

@Kasikuus mä kans olen ajatellut, etten haluaisi joulukuista, kun niin myöhään synttärit. Paras kaveri on joulukuun lopulla syntynyt ja olihan se tuskaa kaikille odottaa sen 18-vuotis-synttäreitä :D meillä tosiaan kaksi lokakuista ja jos nyt tästä tai seuraavasta kierrosta tärppäis, niin luultavasti tulisi myös lokakuinen. Olis aika kiva, kun vois järjestää sukulaisjuhlat samaan aikaan kaikille. Kesävauvan olisin halunnut, mutta se meni ja toivottavasti ei niin pitkälle tarvii odottaa enää!

@W.we tsemppiä kovasti kaikkeen. Toivotaan että sun hoitosuunnitelmat selviäisi pian. Teidän vuoro on kyllä oltava pian. :love:
Jos teille oli tuskaa odottaa sen kaverin 18-vuotis synttäreitä, ei se hänellekään varmasti helppoa ollut

T. Synttärit 31.12 :LOL:
Ps. Muistutan kyllä niitä kun ne täyttää 50, että minä olen vasta 49 silloin :sneaky:
 
Jos teille oli tuskaa odottaa sen kaverin 18-vuotis synttäreitä, ei se hänellekään varmasti helppoa ollut

T. Synttärit 31.12 :LOL:
Ps. Muistutan kyllä niitä kun ne täyttää 50, että minä olen vasta 49 silloin :sneaky:
Mulla myös joulukuussa, mutta alkukuusta. Ehtii synttärit unohtua joulun alta.
Mun miehellä 1. 1. Öö.. Se vasta ärsyttävää - ei ehdi joulu kunnolla alta pois, ku pitää jo seuraavaa lahjaa miettiä. Ja sit jos jotain bileitä meinaa järkätä. o_O
 
Mul on helmikuiset, heinäkuiset ja toukokuinen. Heinäkuisten synttärit on sujuneet yllättävän hyvin; yleensä kaikki paitsi ehkä yksi päässyt paikalle. Onneksi on WhatsApit ym ja monet asuu ihan lähellä, saa kutsut vietyä käteen. Yks lasten kaveri pitää toukokuun lopulla kaverisynttärit, vaikka virallisesti synttärit on kesä vai heinäkuussa.
Talvella on kyl ehkä aika hirvittävää olla viimeisillään jos on jäistä.
Meillä jäi kammo kesäkuussa syntyneen tytön kanssa, kun 10 kutsuttiin ja kukaan ei saapunut paikalle, ei edes ilmoittanut, etteivät pääse :unsure: Voi sitä surun määrää. Seuraavana vuonna ennakoitiin ja pidettiin synttärit juuri ennen kesäloman alkua ja varuilta kutsuttiin 13 ja KAIKKI tuli. Ja voi sitä ILON määrää :love: Minulla ei ole juuri kenenkään numeroita, niin silloin on huono laittaa kutsuja. Ja lapsellakin vain muutama numero tallessa. Tänä vuonna pidettiin heinäkuisen synttärit vasta koulujen alkaessa.
 
Jos teille oli tuskaa odottaa sen kaverin 18-vuotis synttäreitä, ei se hänellekään varmasti helppoa ollut

T. Synttärit 31.12 :LOL:
Ps. Muistutan kyllä niitä kun ne täyttää 50, että minä olen vasta 49 silloin :sneaky:
Ootko vielä pahimmoilleen klo 23.59 syntynyt :LOL:
Olen kuullut yhdestä, jolla syntymäpäivä on 31.12 klo 23.59 o_O Minä olisin varmaan pidättänyt sen yhden minuutin väkisinkin :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Minäkin olisin kesävauvan halunnut kahden talvivauvan jälkeen, mutta eipä mekään kuuluta siihen porukkaan joka onnistuu aikatauluttamaan :rolleyes: ja todella todella toivon ettei tarvitsisi sentään 2021 kesävauvaa odottaa.
Noh. Reilu viikko ovikseen niin saa taas jännittää :)
 
vierailija
Moi. Näkeekö kukaan alimmissa mitää viivaa? Siis oon täs hätähousuna testaillu ja kyllä nuo raskauskeijulta ostamat one stepit taas kiukuttelee: https://aijaa.com/BelKgI

Tai sit oli kemiallinen... toki voi olla et oon laskenu dpo:t mite sattuu. Mut miks sit testit näyttää ihan hyvää viivaa eka?
Kuvassa siis mun laskujen mukaa alk. dpo 9.
 
Moi. Näkeekö kukaan alimmissa mitää viivaa? Siis oon täs hätähousuna testaillu ja kyllä nuo raskauskeijulta ostamat one stepit taas kiukuttelee: https://aijaa.com/BelKgI

Tai sit oli kemiallinen... toki voi olla et oon laskenu dpo:t mite sattuu. Mut miks sit testit näyttää ihan hyvää viivaa eka?
Kuvassa siis mun laskujen mukaa alk. dpo 9.
Toi on siis mun viesti, mitta koska aina unohan kirjautua sisään nii tulee vierailija...äääh ...
 
Varovaiset onnittelut @Nessu87 :love:
@W.we Siis ei voi olla vaan viivan paikka!! :eek::eek: Miten ihmeessä noin selvä haamu ei merkitsekkään mitään, olen pahoillani :(
@Wintersun Toivotaan että haamulainen lähtisi vahvistumaan :love:
@Kasikuus Mietin aluksi samaa että en halua marras-jouluvauvaa, mutta nyt kun yritystä on takana jo 1,5 vuotta, niin ei ole väliä. Mietin aluksi myös etten haluaisi heinä-elokuussa olla viimeisillään raskaana, eli kevät tai syysvauva olisi "paras", mutta tosiaan, ei sillä loppupeleissä ole mitään väliä milloin syntyy, kunhan vaan joskus syntyisi :)
 
Voi @Wintersun minä niin toivon että vahvistuu!! Tosi lupaavaa!! Jännittävää!!!

Mulla ei vielä menkat ole alkanut, mutta toivon että viimeistään su alkaa aikataulujen vuoksi. Ja varmasti alkaakin, kun ovisajankohdalle on melko selkeä aikaväli eikä mun luteaali oli koskaan yli 14pv.

Onko muilla ennen menkkoja kunnon jomottelua munasarjoissa? On tehnyt ihan vaikeaa nukkua, kun niin kovasti jomottelee. En muista oliko ennen letroja ihan tällaisia jomoja. Särkylääkettä en ole ottanut ennen kuin menkat alkaa.
 
Menin sit idioottina kertoo illal miehelle, ja tänään sitä samaa ruskee haalee vuoto alko millä edellinenkin meni kesken. Eiköhän tämäkin sitten kemiallinen oo.. Että semmost tälle päivää no onneks näin aikases. Toi tunne kyl oli vahva ettei tääkään oo meijän vauva enkä tajuu mikssilti menin sanoon miehelle,turhaan joutuu surra asiaa. Rtesti ei oo liioin tummentunu enään
 
Menin sit idioottina kertoo illal miehelle, ja tänään sitä samaa ruskee haalee vuotoalko millä edellinenkin meni kesken. Eiköhän tämäkin sitten kemiallinen oo.. Että semmost tälle päiväö no onneks näin aikases. Toi tunne kyl oli vahva ettei tääkään oo meijän vauva enkä tajuu mikssilti menin sanoon miehelle,turhaan joutuu aurra asiaa. Rtesti ei oo liioin tummentunu enään

Mulla vissii kans kemiallinen.. kts tos ylempänä mun viesti. One stepistä katos viivat. Dpo 7-9 oli punaiset viivat. Nyt ei enää mitää. Huomen pitäs menkkojen alkaa. Ottaa päästä ihan helkutisti.

Mikä sun dpo on nyt?
 
Mä oon täällä lueskellut läpi joulun pyhienkin kaikkien kuulumisia, puhelimella ei jaksa vastailla kaikille, mikä harmittaa kun olisi kiva tsemppailla kaikkia yksilöllisestikin. Mutta kaikille kovasti plussatuulia

Mä ostin tänään ekaa kertaa ikinä ovulaatiotestejä aiemmat Muksut tulleet ekoista yrityksistä, mutta nyt jotenkin pelkää, että kun tässä on 5v edellisestä raskautumisesta, ettei se oliskaan enää yhtä helppoa. Ikää itsellä 28v ja miehellä 39, joten kai se jotenkin jo hedelmällisyydessä näkyy ‍♀ joten yritän mahdollisimman hyvin saada bongattua oviksen, jotta mahdollisuudet olis parhaat mahdolliset. Meiltä löytyykin jo syyskuinen ja lokakuinen, jos jos nyt sattuisi ekasta kierrosta tarttumaan, niin sinne samoille kuukaudelle menisi.
Nyt siis kp3, tuntuu että ikuisuus vielä yrityksen alkuun, mutta nopeastihan tämä viikko oikeasti menee
Mies eilen sanoi illalla sängyssä, että ne viimeks olleet vaunut oli kyllä ihan surkeat, että enää ei semmosia halpiksia osteta, mieluummin hyvät käytetyt. Eli tulkitsen tämän niin, että mieskin on jo asennoitunut siihen, että vauva saa tulla ❤

Ainii, ja kävin hakemassa myös raskausvitamiinia :D Jos kukaan tietää, että on olemassa pureskeltavaa vitamiineja niin jakakaa tämä tieto Kiitos! :D Ihan tuskaa ollut aina noiden isojen tablettien nieleminen, edellisissä raskauksissa jäänyt vitamiinit hyvin pitkälti ottamatta, kun ei saanut alas. Mutta on tässä kehitystä tullut ja menee jo suht hyvin alas, kun vaan tarpeeks kauan jaksaa juoda :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: marrrsipaani
Mut tiiättekö? Aika iisisti tän otan, just sanoin miehelle että en anna tän lannistaa, tää ei ollu meille ni näin sit se menee... Parempi että meni nyt sitten. Toki mua harmittaa, ois täys negakin ollu parempi. Entiiä jospa sitä jatkos lopettas liian aikasin testaamiset että välttyis tältä? Toinen kemiallinen peräkkäin. Mut eniten vitittaa ku kerkesin miehelle sanoo vaik alkuun mun tarkotus oli tänä aamuna jos testi viiva tummenee
 
Minä ajettelin aiemmin, että en haluaisi loppuvuoden vauvaa. Itse olen syntynyt loppuvuodesta ja lähipiirissä on muitakin, jotka ovat "kärsineet" asiasta. Aikuisena pohdin, että koulun aloitus oli mulle hankalaa. Opin vähän jäljessä asiat ja olisin vielä halunnut olla vain kotona. No myöhemmin ymmärsin, että syyt olivat ehkä muuallakin, kuin muihin verrattuna nuoremmassa iässä. Täysi-ikäisyyden odottaminen oli myös piinallista, mutta hyvin nopeastihan siitä selvisi. Aikuisena asialla ei ole enää mitään merkitystä. Toivon, että saisimme joskus lapsen, syntymäkuukaudella ei ole väliä. Koska vaikeuksia on, emme pidä välikiertoja. Jonkulainen mielikuva on, että hoidot voisivat alkaa ehkä aikaisintaan toukokuussa. Mietityttää, olisiko niin onnekas, että heti tärppäisi ja silloinhan tulisi alkuvuoden lapsi. No katsotaan :love:

@Wintersun toivon viivan vahvistumista :love:

Tältä palstalta saa vertaistukea ja neuvojakin erilaisiin tilanteisiin. Kiitos kaikille :love: Nyt tullut somessa vastaan paljon artikkeleja lapsettomuudesta ja kyyneleet silmissä olen niitä lukenut. En voi kuvitellakaan, että jäisimme lapsettomiksi, mutta toisaalta ei tunnu yhtään siltä, että joskus voisin olla raskaana :unsure: eilen lenkillä mietittiin, millaiset vaunut olis hyvät. Paljon suunniteltu asioita jo muutaman vuoden ajan. Toivottavasti onnistumme vielä jonain päivänä :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Hope91
Näin viime yönä unta (sen mitä nukuttua sai) että @Wintersun sai plussan ja tuossahan se näyttäis olevan. Toivotaan viivan vahvistumista :love:

Kun taas samassa unessa joku sanoi minulle ja @W.we lle, että ei ole teidän aika vielä, teidän vuoronne tulee myöhemmin :cry::( Toivon, että nämä ei ole mitään ennenunia.

Minun tekisi mieli jättää pari kiertoa väliin, kun en millään haluaisi loppuvuonna vauvaa :unsure: Mutta jos näin on tarkoitettu, niin minkäs sille mahtaa :barefoot:
Onko muita, ketkä ajattelee näin "inhottavasti", että ei tietyn ajankohdan vauvaa haluaisi? :unsure:
Täällä yksi, kuka ei halua loppuvuodelle lasta. Jotenkin ajatus siitä, että lapsi tulisi kärsimään jos olisi syntynyt joulukuussa.
 

Yhteistyössä