Haaveena vauva 2020

Ai vitsi miten jännää! :love::love:

Miten te saatte miehen aina heiluttelemaan peittoja, mulla oletettava ovis lähestyy ja mies on aivan jäässä, ei ala nyt millekkään kun on kipeänä :cautious: Noh ei voi mitään jos menee ohi ei toista voi vissiin pakottaa :poop:
Luulis ettei tää vauvakuumeilu oo niin pahaa kun on jo yksi pieni lapsi mutta ei tämä eroa mitenkään viime kerran höperyydestä, nyt tulee kieltämättä mietittyä enemmän että koska lapsen olisi hyvä tulla jne, mutta kunhan tulee se terve lapsi! <3
Meillä mies on jotenkin niin täysiä mukana tässä, hänellä on varmaan kovempi vauvakuume, että ei ole kertaakaan sanonut ettei jaksa. Ja siis me ei todellakaan olla normaalisti mitään seksihirmuja, vaan ollaan puhuttu että ei miehelläkään aina paneta/haluta. Hän on joka kerta kyllä valmis hommiin. Ja nyt ollaan vielä alettu pitämään siittiöistä myös ”väliajalla” huolta, eli siemensyöksy pitäis saada 2-5 pv välein, että pysyyy tavara kunnossa. Hän syö vitamiineja ja pähkinöitä, joista olen lukenut, että vaikuttaisi siemennesteeseen. Kaikkensa kyllä tekee omalta osaltaan, että onnistuttaisiin. Meillä tosin ei ole vielä lapsia ollenkaan, joten kuume siksikin hänellä varmasti kova.
 
  • Tykkää
Reactions: Nessu87
Me ollaan menty oviksen aikaan koti-inseminaatiolla. Jos siis ei paini maistu tai aikataulut ei täsmää. Me ollaan yritetty suhteellisen kauan, niin ei haluta heittää yhtäkään kiertoa hukkaan :D(y)
Mua kiinnostaa tää koti-inssi, googlailin yhtenä päivänä. Saako kysyä, miten toteutatte sen? Meilläkään ei mies aina jaksa, mut toisaalta käsipelillä vois tehdä päivittäin :whistle:
 
Mies tossa illalla alko juttelee, et todennäköisyydet raskautumiseen ei ole enää meidän puolella. Kuulemma prosentit tippuu huimasti, kun mä oon jo yli 30 ja hän yli 40, plus tietty hänen syksyllä syömä trexan - kuuri vaikuttaa hedelmällisyyteen o_O että pitiki hänen nyt laskea mun fiilistä
 
Mua kiinnostaa tää koti-inssi, googlailin yhtenä päivänä. Saako kysyä, miten toteutatte sen? Meilläkään ei mies aina jaksa, mut toisaalta käsipelillä vois tehdä päivittäin :whistle:
Aikalailla noin se menee, et mies käsipelillä hoitaa tavaran purkkiin (minä joudun yleensä käymään kaupassa tai lenkillä, koska ei halua että olen kotona :D tai jos mennään ristiin töihin niin muki odottaa pöydällä kun mies laittaa kenkiä jalkaan lähteäkseen töihin ja voin suoraan siirtyä omaan puoliskooni)
Käytettiin ensin muovisia kertakäyttömukeja, mutta siirryttiin posliiniseen kun luin että olisi siittiöystävällisempi :)
Apteekista olen ostanut ruiskuja joilla sitten tavaran laitan minne se kuuluu :ROFLMAO: ja tottakai jalat ylös sen puolituntia tyyny pepun alla ja muutama muu poppaskonsti siihen perään :LOL::LOL:

Ei olla varmaan puoleenvuoteen nyt käytetty, mutta yhdessä vaiheessa taisi olla puolivuotta oviksen aikaan pelkästään näitä, kun suorituspaineita oli aika reilusti, mutta halu yrittää (y)
 
  • Tykkää
Reactions: mom_89
@Wintersun mietin aamulla, että pitääpä tulla katsomaan, onko ilmestynyt uusia kuvia :geek: jänniä aikoja :love:

Mulla ollut ongelmaa saada ovista tikutettua. Lääkäri suositteli digitestien käyttöä. En ole saanut tilattua, olen vähän epävarma mistä tilaisin ja kuinka paljon. Pari kiertoa on pysynyt maltillisen mittaisena ja olen bongannut ovulaatioon viittaavat kivut, oireet ja mm. aamulämmön laskemisen. Nyt vois olla ovulaatio aikataulun mukaan lähellä. Eilen tuntui kipuja, jotka vois viitata ovulaatioon. Nyt sit bongasin vähäistä verenvuotoa ja oon ihan innoissani, tapahtukohan mulla ovulaatio :LOL: ihan höperö olo :ROFLMAO: mitenkäs sitä ovulaation tapahtumista pystyikään tutkimaan? Nyt vasta kerran ultrattu ja ei näkynyt ovulaatiota. En osannut silloin kysyä kaikkea, pitää kysyä sitten kun jatkuu taas tutkimukset. :alien: vaikka sitä raskautta toivoo joka kierrossa, realistinen on ja ymmärtää, että ei se taida luomuna onnistua. Silti olen innoissani, jos vaikka saisi tietää, että ovulaatio tapahtuu :LOL:
Jos mittasit lämmön laskun niin ovulaation jälkeen lämpö nousee 0,3-0,5c. Toki pitää mitata samaan aikaan, samasta paikasta.
Muuten kai ei oikein tiedä onko ovis tapahtunut.
 
Hyvää joulua kaikille! Oon aina välillä käynyt katsomassa kuulumisianne. Wintersunin tilannetta oon jännittänyt myös, ja lupaavalta näyttää:love: Itse otin kuvia noista haaleista testeistä ikkunan lähellä, eri suuntiin käännellen, että löytyi semmonen valo missä haamut näkyivät parhaiten :D Toivotaan parasta! Plussaonnea myös muille yrittäjille ja piinailijoille ja onnittelut raskautuneille. Toivottavasti ensi vuosi on teidän vuosi, jos ette tämän vuoden puolella ehdi plussata!
 
Mä nyt yritin ottaa vielä uuden kuvan paremmassa valossa.. Ja rajasin aika radikaalisti kuvaa..
Tuntuu et tää vielä huonontaa laadun. Mut enää en laita tästä samasta testistä kuvaa tän jälkeen. Alempi edelleen tän aamuinen katso liitettä 9113

Muoks. Vielä kuva eilisestä herkästä tänään

katso liitettä 9114
Minö näen tuossa kyllä nyt haamun! Eikä oo ees täysillä näytön kirkkaus (y) jatkan peukkujen pitämistä :cool:
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
Mulle rantauti kauhee flunssa ja talletukset ollu nyt aika harvakseen mutta toivotaan parasta. Meillä oli neljännen lapsen la 20.12 mutta syntyi jo 27.11. Muuten Meillä kaks syyskuun lasta, yks maaliskuinen, sit toi marraskuinen ja heinäkuinen. Itse olen kanssa syyskuussa syntynyt ja mies tammikuun lopulla.
 
@Wintersun ja @Unimaa tsemppiä viivojen vahvistumiseen, lupaavalta näyttää:love::love:

Mulle saa varmaan päivittää huomiselle kp2/28. Eilen alkoi kivut ja tullu niukkaa vuotoa, sama vielä tänään, mutta luulen tämän päivän vaihtuvan kp1. Oon varmaa ekaa kertaa "innoissani" ku menkat alkaa:ROFLMAO: jää tuo ns. turha välikierto taakse, koska meillä ei ollu mahdollisuutta raskautua ja nyt pääsee taas yrittämään. Yllättävän rennolla mielellä oon tällä hetkellä, mutta se varmaan taas muuttuu hetkessä:eek: Innoissani suuntaan kohti ensi vuotta, jolloin hartain toiveeni on plussa testissä ja lopulta syliin asti tuleva vauva:love:

Tuosta lapsen syntymän ajankohdasta, oon aina ajatellu, että haluaisin alkuvuoden vauvan, mutta nyt oikeestaa kun pelottaa saako koskaan äitiyttä kokea (vielä oman pään sisällä olevaa "turhaa" pelkoa), niin ihan sama missä kuussa se syntyis. Eipä sillä ole merkitystä kunhan tulisi:love:

EDIT: Ei ne menkat vielä alkanu kunnolla, luulen et menee huomiselle eli huomiselle saa päivittää kp1/28

Kiinnostaa muuten tietää, onko teillä terolutia käyttävillä menkat ollu ns. normaalit? nää alkaa tosi kummallisesti kyllä nyt(n)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Unimaa
@Wintersun No nyt näkyy haamulainen paremmin :love: Toivotaan vahvistumista.

ON: mua alkaa jo nyppii tää heikko olo :unsure: Oisko jo viides päivä. Ekat 3pvä oli heikkoa oloa satunnaisesti ja pistin sen liian syömisen piikkiin jouluna :D Eilen alkoi neljäs päivä huonon olon kanssa, joka kesti KOKO päivän menemättä missään vaiheessa ohi. Tänään huono olo alkoi aika pian heräämisen jälkeen. Päänsärky tuli myös tänään riesaksi :censored:
Voisko ne menkat jo alkaa (ma pitäis hanat aueta) ni menis tää olo pois :cry:
 
@Kasikuus täällä kans on nyt huonoa oloa. Maha ei tykkää kumartelusta yms. Pitänee jättää aamukahvit pois taas kunnes menkat alkaa. Enää siis yhdeksän päivää, jee! :notworthy:

Mulla on kyl sellainen toive, että esikoinen olisi tyttö, ettei testosteroni nousis poikalapsen takia kun se vaikeuttaisi seuraavaa raskautumista :unsure:
Täällä ollaan kans flunssassa kumpikin, muttei onneksi niin pahasti oletetun ovulaatioon aikaan, että saatiin talletetut kohdennettua.
 
@Wintersun haalea viiva näkyy tän päiväsessä pc! Varovaiset onnittelut :)

@Unimaa kyllä tuo jo selkeä plussa on! Onnea!

Kp11 ja ovistestissä oli eilen pelkkä kontrolli viiva, tänään jo melko tummaa viivaa tulee, huomenna jatkuukin testailu erimerkkisillä testeillä. Toiveissa olisi jos saisi oviksen muutaman päivän aiemmin tulemaan, niin ei olisi niin pitkä aika aina seuraavaa kiertoa odotellessa :D
 
@Wintersun mahtavaa!! !  :love::love::love:la syyskuussa?

meikäl ei sen pikku ruskehtavan vuodon jälkeen oo tullu mitään vuotoja . Lämmöt noussut ja niiden kuuluis laskea koska, menkat kuulus huomenna alkaa, hitomoinen kylmä vähä välii ja muutenkin kumma olo. R testejä ei oo jälellä mut testaillu ovistikkuihin vahvoja viivoja... Täs mietin pistänkö ukon kauppaan ku lähikaupas yks tuttu vuorossa, ni en viittis ite ostaa... :LOL:
 
Onnea wintersun!

En vielä ymmärrä noita kp ja dpo juttuja niin missä vaiheessa olisi hyvä alkaa testailemaan? Menkat alkoi 22.12 ja kesti vain 3pvä ja sen merkkasin floun ja sen mukaan ovis olisi 3.1 (n)
Kuinka pitkä kierto sulla keskimäärin on? Jos ovulaatiota haluat testata niin keskimäärin varmaan suositellaan testauksen aloitusta kp 9 tai 10 alkaen. Tuo 3.1. olisi sinulla kp 13.

Raskaustestin kanssa on sitten jokseenkin makuasia, milloin aloittaa testauksen. Mitään ei testissä voi näkyä noin viikkoon ovulaation jälkeen, koska alkion kiinnittymiseen kohtuun kuluu 5-7 päivää hedelmöitymisestä (dpo 5-7). Vasta kiinnittymisen jälkeen alkavat raskaushormonitasot nousta. Toisilla nousee nopeasti ja toisilla hitaammin, mutta kaikilla pitäisi jo raskausviikolla 5 (n. 3 viikkoa ovulaatiosta) näkyä jotain raskaustestissä.
 

Yhteistyössä