Haaveena vauva 2020

@Haavejuttu raskauskeijulta mäkin noita liuskoja oon tilannut jos on sellanen että kokokierron aion testata, ja sitten ne lähipäivät teen jonkun luotettavamman kaveriksi :)

Mulla on ollut sellaista vetistä vuotoa koko kierron:confused: limaalimaalimaa....
Jatkuva kiima päällä ja haluja vaikka muille jakaa :p
Miten niin kevät ?
 
@W.we Mul oli melkein pahempi kuin oviksen aikaan..:whistle: sain öisin orgasmeja. Ja kyl alkoi aika nopeasti siitä oviksesta..ihmettelin että mikä kumma kun oviksen piti olla jo.
Mut toki voi olla ihan kevätkiimaakin :LOL:
 
@W.we mulla myös dpo 3 menossa, jos oikein paikansin kivuista. Tikut ei näyttäny ku kerran haaleen viivan joten se siitä. Laskin perjantain dpo0:ksi kun oviskivut oli pahimmillaan torstai-iltana. Ja siistää jatkuva panetus ei oo kadonnu vieläkään. Tää on ihan hirveetä. Yleensä halut on näin katossa vaan pari päivää ennen ovista ja siitä sit ovikseen asti.
Ovis oli niin kipee, että seksin harrastaminen sattu mahaan tosi helposti, joutu vähän kikkaileen, mutta hyvä asento löyty silloin onneksi kuitenkin.

Viime kierrossa mulla jäi luteaalivauhe vaan 10päiväseksi ja sillon en tuntenu ollenkaan keltarauhasen tuikkimisia/poltteita eli ovis oli varmaan vaan liian laimea. Nyt tosiaan vasta dpo3 menossa ja parina päivänä oon tuntenut jo keltarauhasen poltteluita vaikken oo mitenkään kuulostellu kroppaa vaan tehny kaikkee muuta. Niin selkeitä poltteluita ollu, että huomannu kesken lenkin jne. Jospa se tarkottaisi vahvaa keltarauhasta (uskallan epäillä kuitenkin).
 
Yritin googlettaa mutta en oikein saanut vastausta kysymykseeni (n) Eli osaisikohan joku täällä auttaa? Siirsin kuukautisia nyt e-pillereillä tärkeän tapahtuman takia. Söin pillereitä ti-la (eli kp33 aloitin) ja menkat alkoi torstaina ja loppui lauantaina, sunnuntaina ei siis enää vuotoa. Mitenköhän tämä vaikuttaa ovulaatioon? Monessa paikassa lukee että koska e-pillerit estää ovulaation niin ovulaatio voi tulla heti kun pillerit lopettaa. Mutta söin niitä vain hetken joten mietin miten vaikuttaa ja milloin kannattaa aloittaa ovulaation testailu (n) Ärsyttää jos kierto menee nyt ihan sekaisin :unsure:
 
Voi ei @Wintersun, kyllä teitä nyt koetellaan :(

Kyselisin nyt vielä sellaista että mistä laskea tämä kierto alkaneeksi? Vuotoa oli siis 2.-4.5. ja 5.5. eli eilen ei vuotoa. Pillereitä söin 31.4.-4.5., tarkoituksena oli siirtää menkkoja joka hieman nyt epäonnistui kun vuoto alkoi silti. Ja nyt äsken alkoi taas vuoto. Flo näyttää nyt että on kuudes vuotopäivä vaikka välissä oli yksi vuotamaton päivä. Eli siis onko nyt kp 1 vai kp 6? (n)
 
Täällä pitäsi vuodon alkaa ke tai to. Jos multa olis viikko sitten kysytty että mikä fiilis niin olisin ollut varma plussasta, kamala väsymys (= pari huonosti nukutun yön takia) ja epämääräisiä tuntemuksia alavatsalla.
Uskon että jotain ainakin yritti tapahtumia mutta noi tuntemukset on vähentyneet päivä päivältä joten toiveet ei ole kovin korkealla.

Ekassa raskaudessa en edes osannut odotella oireita kun tärppäsi ekasta, joten en muista siitä muuta kun että tein testin koska oli kokonaisvaltaisesti epämääräinen olo :D
 
  • Tykkää
Reactions: mimmik ja orgona
Onnea @Siniheinä ! ❤

Voi ei @Wintersun, oon tosi pahoillani :( Juuri kun kaiken piti olla hyvin että saatte aloitettua hoidot! Johtuuko tuo kielto siis siitä että siitä viime leepistä on liian vähän aikaa?

ON: Kärsimättömän luonteeni vuoksi nää oviksen jälkeiset päivät on kyllä ihan todella piinapäiviä. Oireita kuvittelee ja kehittelee jo ovisplussasta lähtien, ja sitten kun mitään oikeita oireita ei tietenkään vielä tässä dpo 4-5 ole, niin oon jo heittänyt pyyhkeen kehään että ei tässä mitään toiveita enää ole kun ei ole oireitakaan. :ROFLMAO: Marraskuisessa tärppikierrossa mun eka oikea oire oli varmaan se dpo 4-5 alkanut valkovuoto. Ja yks oli toki se että oviksesta lähtien oli nännit pystyssä ja kipeät, nyt oli muutaman päivän samaa ja ehdin jo innostua, mutta nyt on pari päivää ollut nännit pehmenemään päin eikä enää ole kovin arat. Mutta pitää vaan nyt yrittää rauhoittaa mieli ja odotella sinne testauspäiviin asti. Tässä voi käydä miten vain.
 
Voi ei, todella epäreilua, ihan hirveästi jaksamisia @Wintersun :cry::cry: oon tosi pahoillani kyllä teidän puolesta:(

Onnea ja tarrasukkia @Siniheinä :love:

Kyllä tää on piinailua, eilen taas muutaman kerran vihlas tisseihin tosi kovasti, mut tänään ei taas yhtään mitään oiretta mihinkään suuntaan. Tuntuu et mun vetinen vuotokin loppunut, ja normi kuivuus ennen menkkoja tullut, mikä mulla tulee päivä-kaks aikasemmin. Ja vasenta reittä vihloo, mutta se on varmaan vaan jumissa:LOL: Mieli tekis kyl testata että oisko ollu ees kiinnittymis yritystä jos sais jotain toista viivaa näkyviin, mutta toisaalta en vaan halua nähdä sitä yhtä viivaa:( menkat pitäis alkaa ke tai to.
 
  • Tykkää
Reactions: Siniheinä
Mut vois sit lisätä takas listalle, kp 6/33. Katsotaan miten käy mutta mennään nyt tolla kp 6 :LOL: Huomenna ajattelin jo ruveta testaamaan kun ei mitään hajua milloin se ovulaatio voisi olla varsinkin nyt kun tuli sekotettua kiertoa muutamalla e-pillerillä.
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
Voimia @Wintersun ja paljon jaksamisia. :unsure: Tosi kurja kuulla, että hoidot siirtyy :unsure:

Itsellä nyt dpo 9 ja huomenna ajattelin testata. Ei mitään oireita, ei edes ennen menkkoja alkavaa tissikipua. Väsymystä on, mutta ehkä vain kevätväsymystä. Nyt on ollut pari päivää etova ja heikko olo, voisiko se olla jotain (n) Jotenkin taas yrittää valmistautua negaan, mutta toivoisin silti kovin plussaa :love: Kunpa tämä etova olo olisikin raskausoire. (n)
 
Onnittelut plussasta @Siniheinä :X3: ja voimia @Wintersun

@Irene_4 mullakin oli muutama päivä sitten todella etova olo, vaikka yleensä on harvoin sellaista. Se olikin yksi syy miksi olin aivan varma, että nyt olis tärpännyt. Tänään kuitenkin aamulla pientä vuotoa ja testiin nega :cry:

Ihmettelen kuitenkin etten kärsi vielä sen kummemmista kivuista, ja vuoto todella minimaalista sekä muistuttaa enemmän loppuvaihetta. (n) Onko kellään ollut vastaavaa ja silti plussannut myöhemmin? Mulla myös epäsäännöllinen kierto, mutta ei ole ikinä mennyt näin myöhään että alkais kunnolla.
 

Yhteistyössä