Haaveena vauva 2020

Pahoittelut uusista kierroista.

Mua harmittaa kun oon 100% varma että meillä ei tässä kierrossa tärpännyt. Rutikuivat paikat on ollu jo pari päivää ja vähän jotain kellertäviä limaklönttejä niinku viime negakierrossakin. Mulla oli oviksen aikaan ja pari päivää sen jälkeen vahva tunne että ois tärpännyt, mutta nyt oon varma että ei ole. Plussakierrossa mulla oli tässä vaiheessa ollut jo pari päivää tosi runsasta valkovuotoa ja tissit oli vähän arat. Ja ne nännit oli kipeät ja pystyt oviksesta asti kun yleensä mulla ei nännit oviksen aikaan käyttäydy niin, ja tämän oviksen aikaan ja jälkeen ne oli muutaman päivän kipät ja kovat niin ehdin elätellä toiveita. Kunnes se arkuus loppui...

Mutta jospa kesäkuu ois meidän kuu. :love:
 
Tein nyt huvikseen ton rfsu:n herkän testin kun flo ennustaa menkkoja kuuden pvän päähän, nyt siis dpo9 ja kp37/42. Niin ja negahan se oli. Jännästi kyl ollut alavatsakipuja/menkkamaisia kipuja nyt kohta viikon verran, ei ennen oo ollu ja en tiä mitä se vois sit tarkottaa.. (n) himojakin ollut normaalia enemmän tän viimiset kaks viikkoa. Täytyy tehä vielä clearbluen testi myöhemmin. Millon te ootte testejä tehnyt? Uskaltaisko toivoa jo jotain näkyviin esim dpo12 vai pitääkö oottaa sinne menkkojen mahdolliseen alkamispäivään saakka? (n)
 
Tein nyt huvikseen ton rfsu:n herkän testin kun flo ennustaa menkkoja kuuden pvän päähän, nyt siis dpo9 ja kp37/42. Niin ja negahan se oli. Jännästi kyl ollut alavatsakipuja/menkkamaisia kipuja nyt kohta viikon verran, ei ennen oo ollu ja en tiä mitä se vois sit tarkottaa.. (n) himojakin ollut normaalia enemmän tän viimiset kaks viikkoa. Täytyy tehä vielä clearbluen testi myöhemmin. Millon te ootte testejä tehnyt? Uskaltaisko toivoa jo jotain näkyviin esim dpo12 vai pitääkö oottaa sinne menkkojen mahdolliseen alkamispäivään saakka? (n)
Se varmaanki riippuu kuinka herkkiä testejä sulla on? Onko niiden alin mitattava määrä se normi 25 vai 10 niinku joissakin herkemmissä?
 
Ootko tsekannu mitä raskauslaskurit sanoo? Mietin tuota sun kiertoa (n) kannattaisiko sit vielä vaan odottaa joitakin päiviä
En oo, mut taidan ootella vaikka to-pe tai jopa viikonlopulle ennen clearbluen tekemistä. (n) kierto mulla on nyt lyhentynyt huomattavasti painon pudotuksen myötä enkä ees välttämättä joka kierrossa ovuloi, nyt ollut ekaa kertaa näitä menkkamaisia jomotteluja, joten haluis uskoa et tää ois se meidän tärppikierto. Toisaalta ei haluais taas sitä pettymystä minkä negatiivinen testi aina aiheuttaa. :unsure: kesäkuussa pääsee tutkimuksiin jos ei sitä ennen tärppää..
 
@Wintersun sulle piti vielä sanoa että ihailen kyllä sun tyyneyttä kaikissa näissä vastoinkäymisissä. Sä oot ihan mielettömän vahva kun jaksat tän kaiken. Ja vielä enemmän ihailen teidän parisuhdetta ja sitä tukea mikä teillä varmasti on toisistanne. Musta tuntuu et meillä koetellaan jo nyt, vaikka yritystä takana vasta näin vähän.
Voimia teille, yrittäkää nyt nauttia kesästä, niin jospa sit heti ekasta tärppäis :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Apustaja
No niin, eilen tupsahti nippu raskaustestejä postilaatikkoon (y) Mut minkälaisen astian mä tarvitsen tuohon, pitääkö olla jokin virallinen kertakäyttökippo niin kuin neuvolassa vai voinko mä tirauttaa pissanäytteeni vaikka hyvin tiskattuun viilipurkkiin tai lapsen pottaan? Mä oon ennen vain pissinyt suoraan tikulle, ei oo näistä liuskatesteistä kokemusta.
 
Hei muuten, onko teillä tietoa/kokemuksia näpyistä? Siis mulle on tullut nyt viimeisen viikon aikana otsaan sellasta pientä näppyä, vaaleeta eikä kovin näkyvää mut ei näitä ennen oo ollut. (n) ylipäänsä mulla on ollut aika sellanen hyvä ja näpytön iho, mitä nyt sillon tällöin on finnejä tullut, mut nyt tää on jotenki outoa kun otsaan yhtäkkiä lehahti. voisko liittyä jotenkin siihen, et oiskin raskaana vaikkei se vielä testissä näkynyt? *toiveikas* :love:
 
No niin, eilen tupsahti nippu raskaustestejä postilaatikkoon (y) Mut minkälaisen astian mä tarvitsen tuohon, pitääkö olla jokin virallinen kertakäyttökippo niin kuin neuvolassa vai voinko mä tirauttaa pissanäytteeni vaikka hyvin tiskattuun viilipurkkiin tai lapsen pottaan? Mä oon ennen vain pissinyt suoraan tikulle, ei oo näistä liuskatesteistä kokemusta.
Mä oon käyttänyt ihan kertakäyttömukeja kun en onnistu suoraan tikkuun tähtäämään vaan menee ennemminkin käsille tai ohi. :cautious:
 
Jostain oon lukenut että pitäisi olla muovi- tai lasiastia, syytä tähän en muista, mutta mä oon kyllä ihan pahvikertismukeihinkin kussu välillä ja kyllä ne testit siinäki toimii. :ROFLMAO:
 
Mä käytän töissä muovisia kertiksiä ja kotona mulla on semmonen pieni tupperikippo mistä on joskus kansi hävinnyt. Säilytän sitä vessassa niin ei sekotu keittiössä muihin purnukoihin :LOL:

@tupsahus mulla oli esikoisesta semmosta ihme näppylää koko eka puolisko, otsassa, kaulassa poskissa, rinnassa ja yläselässä. Oli ihan hirveetä:cautious: selkee hormonien hyökkäys
Pidetään peukkuja!
 
Kävin täällä lueskelemassa, isot pahoittelut @Wintersun että hoidot viivästyykin :( Voimia <3

Mulla kaikki meni hyvin tuonne rv 5+2 asti, oireita oli ja testit näytti vahvaa plussaa. Kunnes rv 5+3 alkaen oireet on pikkuhiljaa kadonneet, pahoinvoinnista ei ole tietoakaan. Tänään 5+6. Oon varma että palaan pian tähän ketjuun. Olo on ihan sietämätön tässä epätietoisuudessa, ehdin jo tyhmänä perua lapsettomuuspolin ensikäynninkin, odotan sieltä nyt uudelleen soittoa. Että sellaista.
 
Kävin täällä lueskelemassa, isot pahoittelut @Wintersun että hoidot viivästyykin :( Voimia <3

Mulla kaikki meni hyvin tuonne rv 5+2 asti, oireita oli ja testit näytti vahvaa plussaa. Kunnes rv 5+3 alkaen oireet on pikkuhiljaa kadonneet, pahoinvoinnista ei ole tietoakaan. Tänään 5+6. Oon varma että palaan pian tähän ketjuun. Olo on ihan sietämätön tässä epätietoisuudessa, ehdin jo tyhmänä perua lapsettomuuspolin ensikäynninkin, odotan sieltä nyt uudelleen soittoa. Että sellaista.

Mut oireettomuus sinänsä ei oo vielä mitään. Ei mullakaan ollut mitään oireita kun vasta joskus 10+ viikoilla ja nekin just tommosia näppylät/linea negra/ närästys... Eli ei edes mitään mainitsemisen arvoista.
Toivotaan parasta! Ootko käynyt esim verikokeessa et voisi nähdä vastaako hormonit viikkoja?
 
Kävin täällä lueskelemassa, isot pahoittelut @Wintersun että hoidot viivästyykin :( Voimia <3

Mulla kaikki meni hyvin tuonne rv 5+2 asti, oireita oli ja testit näytti vahvaa plussaa. Kunnes rv 5+3 alkaen oireet on pikkuhiljaa kadonneet, pahoinvoinnista ei ole tietoakaan. Tänään 5+6. Oon varma että palaan pian tähän ketjuun. Olo on ihan sietämätön tässä epätietoisuudessa, ehdin jo tyhmänä perua lapsettomuuspolin ensikäynninkin, odotan sieltä nyt uudelleen soittoa. Että sellaista.
Voimia epätietoisuuden keskelle Peanut_butter :(
Teidän taustalla todella ymmärrettävää, että toivottomuus iskee helposti kun oireet vähenee. Toivotaan, että siitä huolimatta kaikki on hyvin:love:
Eikös pahoinvointi iske yleisemmin 6-7viikoilla, joten vielä olis senkin puolesta aikaa ja kaikillahan pahoinvointia ei edes tule :) Toki jos sinulla on ollut jo pahoinvointia niin ymmärrän, että huoli herää kun se katoaa. Oletko varhaisultraa miettinyt? Pianhan voisit sinne jo mennä :) 6+viikoilla näkyisi ainaki, että onko siellä mitään ja oikeassa paikassa.

On:Dpo5 ja aika matelee. Ikinä ennen ei oo näin piiiiitkiiiltä tuntunu nää piinapäivät. Viime kierrossahan en päässyt kunnolla edes piinaileen ku menkat alko dpo11 aamulla eli luteaalivaihe jäi vain 10päiväseksi. Toki kerkisin siinä parit testit uittaan kuitenkin :D Huomenna lääkäri vihdoin.
Tässä kierrossa en kyllä testaa ennen kuin dpo 11 aikaisintaan, tai ehkä dpo12 jos pääsen sinne asti edes. Keltarauhasen jomotteluita ja poltteluita olen tuntenut nyt ja viime kierrossa en tuntenut ollenkaan. Luulen, että oli huono ovis silloin ainakin. Saa nähdä mitä nyt. Tissit on arat, mutta ihmeen vähän kuitenkin. Yleensä tässävaiheessa ne on jo tosi kipeet, sinänsä ei haittaa ettei ole niin kipeät kun yleensä, koska mitään se ei oo tarkottanu aiemminkaan. Yritän olla toiveikas, että josko nyt ja silti myös yritän olla olematta liian toiveikas:D Menkat on aina pettymys vaikka niitä odottaisi pessimistinä onnistumista kohtaan.
 
@Minic ja @Päppyrä En oo nyt vielä käynyt verikokeissa, ja varhaisultran oon varannut ens viikon tiistaille kun on 6+5. Ei tässä muuten oiskaan mitään paniikkia, mutta kun mulla oli ihan selkeää pahoinvointia ja närästystä, jota ei enää ole. Myös rintojen arkuus on helpottanut. Harvoin tää oireiden väheneminen on hyvä merkki..

Odotan tosiaan soittoa lapsettomuuspolilta, toivoisin että pääsisin sitä kautta ultraan tai verikokeeseen.
 
Voi että @peanut_butter :( Kunpa kaikki olisi hyvin!

Mä oksensin tänään aamulla hampaita pestessä. Selailin flo'ta, niin on mulla ollut negakierroissakin yleensä näihin aikoihin pahoinvointia ja yökkimistä, mutta en ole aiemmin oksentanut. Johtuuko tämä pahoinvointikin keltarauhasesta?
 

Yhteistyössä