Haaveena vauva 2020

@Apustaja mäki oksensin eilen suuhuni röyhtäisyn tuloksena, sitä edellisenä päivänä oli voimakasta närästystä koko päivä. Mä ajattelisin et se kertoo jotain korkeammasta hormonitoiminnasta.

@peanut_butter Nyt ihan rauhassa, tsemppiä! Toivotaan että kaikki menee hyvin

@W.we kauan sulla sit on ollu? Mulla oli maanantaina kauhea määrä, sit loppu seinään illalla. Eilen ja tänään sit taas jonkin verran :ROFLMAO:
 
Anteeksi että omanapailen mutta en tiedä missä muuallakaan näistä asioista puhuisin. Turhauttaa ja itkettää. Taas yksi uusi vauva uutinen lähipiirissä. Ja tottakai heilläkin tärppäsi heti. Koska mä plussaan? Eikä ole ketään kenelle puhua. Miehelle olen yrittänyt puhua mutta hän vastaa aina että kyllä se tulee sitten kun on tullakseen.. Ovulaatiotestejä ostin tähän kiertoon, mutta toiveet ei silti ole kovin korkealla koska ollaan edellisissäkin kierroissa pupuiltu 2-3 päivän välein ilman plussaa, joten vaikka ovulaation tikuttaisin niin onko siitä mitään hyötyä kun seksiä kuitenkin on joka kierrossa ollut.
 
Anteeksi että omanapailen mutta en tiedä missä muuallakaan näistä asioista puhuisin. Turhauttaa ja itkettää. Taas yksi uusi vauva uutinen lähipiirissä. Ja tottakai heilläkin tärppäsi heti. Koska mä plussaan? Eikä ole ketään kenelle puhua. Miehelle olen yrittänyt puhua mutta hän vastaa aina että kyllä se tulee sitten kun on tullakseen.. Ovulaatiotestejä ostin tähän kiertoon, mutta toiveet ei silti ole kovin korkealla koska ollaan edellisissäkin kierroissa pupuiltu 2-3 päivän välein ilman plussaa, joten vaikka ovulaation tikuttaisin niin onko siitä mitään hyötyä kun seksiä kuitenkin on joka kierrossa ollut.
Onhan tää turhauttavaa puuhaa. Itselle on kans ollut tosi kova paikka kun joku muu on päässyt tässä asiassa helpommalla. Mutta tottakai nää pitää purkaa jonnekkin ihan oman mielenterveytensä takia.

Tuntuu että parhainta tulosta tulis kun ei välittäis tulla raskaaksi ollenkaan. Mitä välinpitämättömämpi olis asian suhteen sen parempi. Itsellä kun on vielä näitä esteitä kehossa miksi se ovulaatio ei tapahdu.. kyl se syö
 
Kylläpä tuntuu nyt monella olevan vastoinkäymisiä.
"peanut_butter, toivottavasti selviää että kaikki on hyvin :)

Itsekkin liittynen tänään/huomenna uuteen kiertoon joutuneiden kastiin. Vielä ei ole alkanut mutta tunne on että hetkenä minä hyvänsä.
Hämmentävää kyllä kun tässä kierrossa "oireet" viikko sitten oli kyllä aivan erilaiset kun aiemmin, eli ehkä jotain yrittä tarttua matkaan mutta ei onnistunut:devil:

Tekisi jo mieli luovuttaa, tai edes pyyhkiä kaikki ajatukset pois päästä, toiveissa kun oli alunperin että vauva syntyisi about nyt..

No ei kai auta kun nyt pari päivää miettiä varaako sen gynen jo nyt vai kokeileeko yhden kierron elämänsä ensimmäistä kertaa tikutella ovista niin olisi jotain mitä kertoa..(n)
 
Mä oon ihan kahden vaiheilla tuon oviksen tikuttamisen suhteen. Toisaalta mietin että se olis tosi hyvä tietää ja auttais selvittämään auttaako metformiini ja terot kroppaa toimimaan oikein, vai ei. Mutta sitten jos sitä ovista ens saa kiinni, stressaannun ja ahdistun. Meillä ei ole sitä vuotta vielä täynnä vielä 4kk.

Eikö sitä sanota, että raskaus usein alkaa siinä kohtaa kun tulee huojentava tieto että pääsee lapsettomuusklinikalle? Että sit tulee semmonen helpotus ja sit tärppää saman tien ennen hoitojen alkua. Mä oon osittain jo siellä syksyssä jo valmistautumassa siihen prosessiin. Silti vetelen noita kuureja nyt tämän ajan.

Sain onneksi tänään terkkarin kiinni ja sain jatko-ohjeet teroihin :unsure:
 
Onko kellään kokemusta tai enemmän tietoa gelee royalista? Tuli googlettaessa vastaan tällainen tuote, ja mietin jos kävisin paikallisesta luontaistuotekaupasta kysymässä että löytyykö heidän valikoimasta. Ilmeisesti sisältää monia vitamiineja ja mm foolihappoa. En vielä vaan löytänyt tietoa että missä vaiheessa kiertoa tuon syönti pitäisi aloittaa? Että olisiko ihan turha nyt kp 8 aloittaa (n) Aion kyllä tässä kierrossa kokeilla kaikki poppaskonstit, jos ei ovulaatiotikut ja poppaskonstit auta niin soittelen perhesuunnitteluneuvolaan kun uusi kierto alkaa, koska tilanne alkaa oikeasti ahdistaa että mikä on vikana jos en raskaudu :unsure:
 
@peanut_butter voin vaan kuvitella sun tunteita, mutta mäkin oon kuullu että oireet saattaa yhtäkkiä vaan vaimentua ja tulla sitten takas. Toivottavasti kaikki on hyvin! Tsemppiä!:love:
@Haavejuttu mä sain kans taas kuulla vauvauutisia, ja alko turhauttaa, ja mun mies vastailee ihan samallalailla, että ei ole niin kova kiire ja on aikaa, ja tulee kun tulee, mutta herää kysymys että miksei se tuu, missä vika.. onneksi on tämä ryhmä niin voi ajatuksia purkaa:)
Mä aattelin tänään kyl ostaa aamuks jonkuu testin, ei oo vieläkään menkkakiukkua tullut, vähän tänään juilinu hiljaa mahassa, mutta ei vuotoa näy. Aamulla tuli valkkaria tosi paljon (mutta mulla yleensä ennen menkkoja tuleekin eka sitä ja sit vast vuoto). Ja huvikseen kokeilin kn ni oli kovana ja aika ylhäällä. Silti mulla tosi pessimistinen olo, mut silti tosi tyynio_O tein ovistestinkin alle tunnin pidätyksestä, tuli selkee toinen viiva mut ei yhtä vahvaa kun kontrolli. Plus ihan hirvee jano koko ajan:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: mimmik ja Apustaja
@KukkaSosuli pari päivää ennen ovista alkoi limat ja nyt koko viikon ollut niin märkä että pitää kesken päivän alushousut vaihtaa !? :eek::oops:

@Haavejuttu tänne juuri saa tulla avautumaan:love: mun lähipiirissä on synnytetty jo toiset ja meillä kolme ja puoli vuotta yritystä takana ja aina se kirpaisee, joten avaudu vain, jos saat vähän kevennettyä sydäntä !
Itse syön hunajamuodossa tuota gelee royalia ympäri kierron teen kanssa 1-2 lusikallista päivässä :)
 
Ymmärrän kyllä täysin kipeät tunteet, jotka herää kun oma suurin haave ei meinaa toteutua, mutta ympärillä vauvauutisia tulee joka suunnalta:cry:. Toivon että teidän jokaisen haave toteutuu vuonna 2020❤!

Minä hölmö menin testaamaan tänään dpo 7. Negaahan se tietenkin näytti... luulen, että kuulostelen kroppaa erityisen tarkasti ja kehittelen tässä vielä jonkun valeraskauden itselleni. Mutta tuntuu että rinnat on tavallista paljon kipeämmät. Toisaalta valkovuoto ei ole lisääntynyt mikä kyllä yleensä tapahtuu jos raskaus on alkanut. Tilasin raskauskeijulta tänään iltapäivällä 2 clearbluen digiä. Paras olisi jos malttaisi odottaa testausta su aamuun, mutta itseni tuntien en pysty kuitenkaan..
 
Meinasin illalla tulla jo sanomaa et tuhru alko, mut sit tein aamulla testin ku ei näkyny enempää vuotoa. Näätteks tässä mitään, vai onks viivanpaikka, apteekin oma testi:rolleyes:
https://aijaa.com/Wywe2X toisaalta tänään jo dpo 13-14 ja noin haaleeta tulee..
Ei näytä viivanpaikalta vaan haalealta plussalta mielestäni (y)! Ylihuomenna voisi tulla vahvempi viiva (hcg tuplautuu n. joka toinen päivä). Varovaisesti onnittelen:love:

Muoks. Minä tein hätähousuna dpo 7 apteekin oman eli tuon saman testin ja siihen ei kyllä tullut viivanpaikkaa, vaan tulos oli selkeä nega. Senkin puolesta uskon vahvasti että sulla on haalea plussa:love:
 
Toivottavasti ei enää alkaisi vuotaa, @Wintersun! Hyvä että miehen kanssa keskustelette tilanteesta ettekä yritä yksin pärjätä teidän tilanteessa. ❤

Mä oon testannut jo kahtena aamuna, vaikka tiedän että on aivan liian aikaista :ROFLMAO:. Ovistestitkin on lähes blancoja niin eihän nyt raskaustestitkään mitään tässä vaiheessa voi näyttää. Mutta mä oon tämmönen himotestaaja. Halpistestejä on vielä ainakin 4 jäljellä loppukiertoa varten.

Oon koko tämän viikon menny aikasin nukkumaan ku oon ollu niin väsyny (klo 22 aikaan oon simahtanut ja oon mennyt sänkyyn jo yhdeksän maissa kun yleensä kukun valveilla pidempään), mut eilen nukahdin jo kahdeksan aikaan. Töissä on ollu hulinaa koko viikon niin voi johtua siitä. Maha on pari päivää ollut vähän eri tavalla kipeä. Mutta valkovuodon koostumus ja ihan kivuttomat tissit enteilee kuitenkin sitä että ei meillä oo nyt tärpännyt. Ihan ok fiiliksillä kuitenki ainakin tänään mennään.
 
  • Tykkää
Reactions: Ilonetsijä
Taitaa tää kierto nyt heittää härän pyllyä niiden muutaman e-pillerin takia. Tiputtelee edelleen, pakko olla pikkuhousunsuoja tai jopa side :unsure: Koskaan ennen ei oo jäänyt tiputtelemaan menkkojen jälkeen tällä tavalla :poop:
 
@Hemppanen mun mielestä näyttää myös haalealle plussalle (y)

Vähän omia kuulumisia.. Letroja syönyt tammikuusta asti ja kierto ollu nyt aika pitkälti 26-27 ja ovis sattunut kp12 aika tarkalleen, nyt ovista metsästänyt tiistaista asti ja nyt menossa kp10 ja clearblue testit vaan näyttää negaa.. Ei siis mitää värähdystä mihinkää suuntaan.. :( On kumminkin se testi mikä näyttää 4 tärppi päivää.. Vko.loppu tulossa.. jospa ovis olis vaan myöhässä ja inssiin päästäs vaikka maanantaina.. tai sitten en vaan ovuloi tässä kierrossa :eek:
 
Huutelen täältä sivusta. Mä tein aikanaa kaavinnan jälkeen testit Pcllä ja ultralla. Aika samanvahvuset pinkit viivat tuli ku mitä teidän noissa kuvissa (siis aika samanvahvuset oli muute ylipäätään ne molempien testien viivat). Hcg oli silloin n.20 verressä. Eli PC on tavallaan herkkyyttään herkempi (y)
 
Kopsaan toisesta ketjusta tän mun tekstin tännekin :)
Lääkärissä käytya se pisti lähetteen lapsettomuuspuolelle tutkimuksiin ja miehelle spermatestiin. Mitään lääkkeitä ei määränny, mutta epäili, että mun kierrossa jotain pientä ongelmaa on ja se ois helppo korjata lääkkeillä. Uskoo meidän mahdollisuuksiin luomunakin. Aika tulee joskus sinne lapsettomuuspuolelle ja lähetteet lisä labroihin myös. Mieltä rauhottava käynti kyllä vaikkei mitään sen ihmeempää tapahtunukkaa :)
 
Kiva kuulla @Päppyrä se on hyvä kun saa tilannetta eteenpäin, vaikka pienin askelin. :)

Pahoittelut uusista kierrosta, tsempit siis uuteen yritykseen (y)

@Wintersun mä niin toivon teille hyvää, se on huippu juttu, et voitte miehen kans jutella:love:

Omaa: Mulla tuli nyt "ohimennen" otettu klamydia ja tippuri kokeiden tulokset. eri asian kanssa kun olin lääkärissä pari viikkoa sitten. Nii olivat negat (y) Mulla on aika innokas tk lääkäri:ROFLMAO: mikä on siis hyvä juttu, hän aina hoitaa monia asioita ja vaikka ei kuuluis sen hetken käyntiin lapsi asiat, niin silti hommat hoituu. Mies tulee huomenna kotiin ja sit jutellaan yksityiselle menosta, että koska varaan aikaa mun tutkimuksiin. Odotan innolla:LOL:

Kävin eilen akupunktiossa:) homma lähti siitä, kun tuli netissä vastaan joku kirjoitus aiheesta ( ylipäätään akupunktion hyödyistä) ja rupesin kiinnostumaan voisko se myös auttaa lapsettomuuteen. Soitin paikkakuntani hierojalle, kun tiesin että hän tekee myös muita hoitoja. Hän sanoi että on saanut hyviä tuloksia näissä akupunktio hoidoissa ja sain ajan nopeesti. Tosiaan kävin eilen ja ens viikolla vielä yhden kerran. Joskos ois apua (y)
tiedän että saattaa jakaa mielipiteitä, mut näin meillä;)

Hyvää kevät päivää kaikki:)
 

Yhteistyössä