Haaveena vauva 2020

@Ananas90 millä dpo:lla sun reippailu/pesänrakennusvietti alkoi? olen eilen ja tänään ollut supertehokas siivooja. Yhtään ei tänäänkään työpäivän jälkeen laiskottanut vaan suoraan hommiin. Nyt on jo hyvä valeoirekin, vois jatkua vaikka joka kierto sama homma

Mulla on nyt tähän kiertoon vähän jo liian suuret odotukset, kun oli niin hyvät ovislimat, ajoitukset osu nappiin talletusten suhteen ja vielä foolihappokin ollut kaverina. Ei malttaisi odottaa viikonloppuun mutta pelottaa että pettymys tulee
Heti oviksen jälkeen, mutta poikkeuksellisesti jatkui pari viikkoa! Dpo 7-9 olin energisimmilläni ja dpo 9 sain plussan
Sormet ristissä toivon että sulla meinais kans plussaa ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: W.we ja Kasikuus
Piti muuten kysyä, että onko kellään ollut sellaista kipua, että sattuu ensin jomman kumman puolen munasarjan kohdalle ja sit vetää niin kuin suonta peräsuoleen? Jos sen noin voi kuvailla.
Eilen illalla tuntu vasemmalla puolen oletettavasti munasarjan kohdalla jämäkkä kipu, joka säteili kovasti kai peräsuoleen Kesti max. 5sek ajan. Oikein älähdin sillon, ku sattu niin kovasti ja mies käänty kysyy, et mikä toi oli. "Ei mikään, mä vaan tunsin jotain "
No mun ovis kipu on aika ton tyylinen joskin ehkä en niin selkeesti koe että kipuilis peräsuoleen mutta on vähän samankaltainen kun suoliperäiset kipuilut mulla muuten Joskus kaveri kuvaili omaansa kans puukolla peräsuoleen kipuna :ROFLMAO:
 
@Lilmi89 Tsemppiä ketoiluun! Muistan ton päänsäryn, ei kiva. Ite alotan VHH jos ei nyt täs kierros tärppää.
Omaa napaa.
Aamulämpö 37.3
Tänään löydän jatkuvasti itseni ystävämme googlesta, luen kiinnittymisestä plussaan, myöhäinen ovulaatio juttuja, huoh. Itsehän olin sen tuntevinaan viime pe. Ja lukemani perusteella vois näyttää plussaa vasta (!!) Viikon päästä, voihan piina! Mut kylhän mie huomen taas testaan. :LOL:
 
Kiitoksia ihanat <3
Alan tosin taas olemaan likimain paniikissa. Pc ei mun mielestä tänään kovin vahvistunut, ja RFSUn herkkä oli sekin haalea. Kaikki mahdollisuudet tuulimunasta keskenmenoon ja kemiallisesta kohdunulkoiseen vilahtelee vaan mielessä. Luottaisitteko tuohon RFSU:hun? Montaa mieltä siitä ollaan. Väriä sinne kyllä kertyy, että jotain tapahtuu.
Tuossa kuvassa ylhäällä eilinen, alla tämänaamuinen.
Ja tässä RFSUn herkkä
 
sitä piti viä kysyä että koskas sitä punaviiniä kannattaa ruveta lipittään? Heti oviksen jälkeen ja joka päiväkö? :D kun tässä yritän ottaa tän kierron rennosti niin mietin et voisin tehostaa rentoutta punaviinillä, kun tuossa semmonen joululahjapullo löytyis :p
 
  • Tykkää
Reactions: marrrsipaani
Kiitoksia ihanat <3
Alan tosin taas olemaan likimain paniikissa. Pc ei mun mielestä tänään kovin vahvistunut, ja RFSUn herkkä oli sekin haalea. Kaikki mahdollisuudet tuulimunasta keskenmenoon ja kemiallisesta kohdunulkoiseen vilahtelee vaan mielessä. Luottaisitteko tuohon RFSU:hun? Montaa mieltä siitä ollaan. Väriä sinne kyllä kertyy, että jotain tapahtuu.
Tuossa kuvassa ylhäällä eilinen, alla tämänaamuinen.
Ja tässä RFSUn herkkä
Minustahan tuo näyttää kyl vahvemmalta.
Eikös se hcg tuplaantunut 1,5vrk välein et huomisen testii vois vast verrata, ehkä ero näkyis siin sit selkeämmin? Tsempit piinaan, toivotaan vahvistumista❤
 
@Hypsy En oo testannut, koska jostain syystä on niiiiin rauhallinen olo, että ei tee edes mieli testata

Ihana sinä, romaani jatkuu ja se toivottavasti jatkuu sinne 9kk päähän
Vitsi sulla on rautaiset hermot! :oops::LOL:Mä lievitän testaamisen tuskaa "testailemalla miten Pregnyl häviää elimistöstä". :LOL: Vielä pientä haamua näkyy rtestissä.

Toivottavasti jatkuiskin. Molemmilla. :love:

Häviääkö muillakin hymiöt kesken kirjoittamisen?! :mad:
 
  • Rakkaus
Reactions: Kasikuus
Vitsi sulla on rautaiset hermot! Mä lievitän testaamisen tuskaa "testailemalla miten Pregnyl häviää elimistöstä". Vielä pientä haamua näkyy rtestissä.

Toivottavasti jatkuiskin. Molemmilla.

Häviääkö muillakin hymiöt kesken kirjoittamisen?!
Ei mulla kyllä koskaan aiemmin oo ollut näin rautaiset hermot :ROFLMAO: Jospa sulla alkaa se piakkoin tummumaan uudestaan :love:

Ja häviää kyllä. Ne pitää lisätä näköjään vasta jälkikäteen, jos haluaa et ne jää näkyviin :mad:
 
Minut saa poistaa listalta! Viiva vahvistunut tässä päivä päivältä, ja tänään clearblue viikkonäytölle lävähti 1-2 viikkoa. ❤ Ihan epätodellinen olo.. Jossain vaiheessa oli jo ihan semmonen tunne, että varmaan menee aikaa että saahaa plussa testiin. Heinäkuussa siis päätettiin että lapsi saa tulla.. Mies oli ihan ihmeissään kans että tulikin näin "nopeasti". Pitäs varmaan liittyä tonne lokakuisiin Toivottavasti kaikki nyt menis hyvin ❤
plussatuulia ja tsemppiä kaikille! ❤
 
Apua mitä tälle palstalle on tapahtunut? Enkä mäkään saanu hymiötä jäämään :'D

Hirveästi tullut myös tekstiä viime käynnin jälkeen. Meillä oli eilen "ivf ensikäynti" joka muuttuikin inssin yritysten jatkamiseksi. Plääh:/ Toisaalta tuli kyllä ihan toiveikas olo inssinkin avulla raskautta, mutta olin jo valmistunut rankempiin hoitoihin.

Tosiaan lääkäri oli sitä mieltä, että kannattaisi yrittää vielä inssillä, kun viime kerralla oli jo yritystä, mutta meni kesken varhain. Totesi vain että eihän tässä vielä kannata kiirehtiä, kun ei ikä paina. Itse oon ajatellut että painaa! No siis 27 oon, mutta kun tässä jo kohta 3 vuotta yritetty, niin oon jo kyllästynyt odottamaan. :/ Tosin Tällä hetkellä rahapussillekkin suopeampi muoto tuo inssi, kun mies ollut jo pidempään sairaslomalla.
 

Yhteistyössä