Haaveena vauva 2020

Mehän ollaan yrityksestä nyt tauolla koska mulla todettiin aika alhainen ferritiini ja hb:kin oli laskussa. Mut kunhan saadaan arvoja kuntoon niin jatketaan ja koitetaan aloittaa koti-inseminaatiot lisäksi jos se ratkaisisi meidän vähäseksisyysongelmaa.

Parisuhteessa kukoistuksen aikaa, käytin karkauspäivänä oikeuttani ja järjestin yllätyskosinnan jonka tulos oli mieleinen. <3
 
Mehän ollaan yrityksestä nyt tauolla koska mulla todettiin aika alhainen ferritiini ja hb:kin oli laskussa. Mut kunhan saadaan arvoja kuntoon niin jatketaan ja koitetaan aloittaa koti-inseminaatiot lisäksi jos se ratkaisisi meidän vähäseksisyysongelmaa.

Parisuhteessa kukoistuksen aikaa, käytin karkauspäivänä oikeuttani ja järjestin yllätyskosinnan jonka tulos oli mieleinen. <3
Olipa vähän omanapailu taas! Mut tän uuden alustan aikana oon lähinnä käynyt satunnaisesti lukemassa. Olen silti myötäelänyt tilanteissanne!
 
  • Rakkaus
Reactions: minttuni
Tähän vois nyt plussanneet informoida mitkä päivät oviksen ympärillä toivat plussauksen? Harmi kun en ite pitäny kirjaa viime kerralla. Ainoastaan @Haavejuttu dpo-1 jäi mieleen, et kait se kertakin riittää
Dpo-1 ja dpo0 edellisessä kierrossa. Ekasta raskaudesta en tiedä, en oo tikuttanut ovista enkä laittanut oikein oireita ylös, ja Flon kalenterin mukaan vastaus olisi dpo-3 ja +2. :LOL: Tokihan se voi ollakin noin ja tuo dpo-3 on riittänyt, mutta enpäs tiedä.

Aloin eilen metsästää ovista kp14 ja eilinen viiva oli kyllä tummempi kuin tänään. Ei kyllä lähelläkään ovisplussaa, mutta silti. Jospa on vain jotain luonnollista vaihtelua ja tällä viikolla tulee sitten se oikea plussa, kun normikierrossa kp18-19 olisi se normaali ovispäivä. Mulla ei ole nyt kuukausiin oikein tullut limoja tai mitään, että ihan noiden tikkujen varassa mennään.
 
@W.we joo, just semmoinen että näkisi mihin siittiöt matkalla ja onko munasolu torvessa :D mistä sitä tietää mitä teknologian kehitys tuo tullessaan xD

@Krippis minä jatkaisin ehkä niillä liuskoilla tikuttamista. Mulla on sellaisia cb:n testejä, joilla tulee vain ympyrä muina päivinä ja sit ovisplussa on hymynaama. Ei ole vilkkuvaa hynynaamaa. Mitähän eroja noissa testeissä on? Pyrin olemaan käymättä vessassa 4h, mutta vettä saatan juoda vähän sinä aikana. Mutta ehkä 2h ennen testiä yritän olla ilman vettä. Ei aina onnistu, sit mietin teenkö koko testiä. Testaan parhaimmillaan kolme kertaa päivässä, koska olen vähän innostunut :'D

@Lina87 pahoittelut negasta, toivottavasti alkaa vuoto pian jos raskaudesta ei ole kyse. Ja hyvä että on apuja sit seuraavaan kiertoon (y)

@Alinna86 minua kiinnostaa myös plussanneilta kuulla, miten tiheästi seksiä ollut ja minä kierron päivinä oviksen aikoihin. Ja aina kiva lukea myös mahdollisia oireita ennen plussaa :)

@Millimetrii tiedän tunteen, mulla pari kertaa ollut sellainen olo, että oon raskaana ja sit ihan tyhmä olo tulee negatesti kädessä :'( ja tässä vuoden yritysaikana ei ole kyllä ollut yhtään normaalinoloista kiertoa, kaikessa aina jotaki outoa muka.

@Ilona Eloisa onnea kihloista ❤

minttuni 29+34/ya 2/19/yk13/1./hoidot alkamassa
 
Oii paljon onnea @Haavejuttu !!

Mä kirjottelin tänne muutamia kertoja silloin kun alettiin yrittämään eli viime syksynä. Sitten jäin taka-alalle ja välillä oon käyny lueskelemassa täällä teijän keskusteluja. Ja siis taka-alalle jäin koska olin jotenkin tosi stressissä kaikkeen vauvoihin ja raskauteen liittyvissä asioissa.

Nyt tulin kuitenkin tänne omanapaileen ja avautumaan, koska niin kakkafiilis!
Siis viimiset neljä kiertoa mulla on ollut lähestulkoon kellontarkat. Ja viimisen varmaan vuoden mulla on rinnat alkaneet kipeytymään DPO 4 eteenpäin ennen menkkoja. Noh tässä kierrossa ei sitten tissit tulleetkaan kipeeksi ku vasta eilen kp 26/27 ja sekös jos jokin on antanu mulle vahvasti sen fiiliksen että nyt on tärpännyt. Oltiin sovittu miehen kaa että teen testin vasta ke jos menkat on myöhässä, mutta enhän mä siihen voinut odottaa ja tein aamulla testin ja jumantsuikka ku tämä neiti tippu taas korkeelta ja kovaa, kun testi oli niin nega kuin olla ja voi.

Siis tiiättekö sen tunteen kun tulee niiiiin tyhmä olo kun oot ollut ihan "varma" että oot raskaana ja siis oikeesti oot jo rakastunut siihen mielikuvaan siitä (olemattomasta) vauvasta siellä mahassa.. Ja sitten oikeesti tuntuu siltä, että sydän särkyy ku teet sen negatestin/menkat alkaa. Meillä siis yritys alkanut 8/19, tiiän ettei olla vielä hullun kauaa yritetty, mutta kamalaa silti aina kun kuukaudesta toiseen menkat alkaa. Anteeksi avautumisesta, oli vaan pakko purkaa sydäntä ja ajatuksia johonkin ja tää nyt on varmin paikka missä on niitä kohtalotovereita jotka painii samojen haasteiden kanssa.

Onko täällä muuten jotkut käyneet vyöhyketerapiassa? Taikka kuulleet, että se ois joillain auttanut tärppiin?
Mä olen nyt käynyt kolme kertaa, mutta mitään ei ole tapahtunut, tosin hurjan rentouttava se hoito aina on. Tiedän yhden, ketä oli yrittänyt lasta yli vuoden verran ja se kierto missä hän kävi ekaa kertaa vyöhyketerapiassa niin tärppi tuli, en sitten tiedä lieneekö sattumaa vai oliko siitä oikeasti jotain apua.
Todellakin tiedän tuon tunteen! Ihan kaikki on valmiiksi mietittynä, esikoiselle kertomisesta muille kertomiseen, raskauden eri vaiheisiin ja missä kohtaa ei enää tarvi salailla ja näkyykö maha jo niissä juhlissa ja sitten loppuraskaus siihen aikaan vuodesta ja syntyy sillon ja sittenhän se on jo tuon ikäinen ja kesällä jo kävelee yms. Koko elämä suunniteltuna! Ja sitten tippuu, kovaa ja korkealta.

Kävin pari kertaa vyöhyketerapiassa viime vuoden puolella, ajattelin että voimistaisi ovulaatiota. Noh, kierrot on vaihdelleet tosi paljon, mutta ainakin ne terapiakierrot oli "normaaleita". Mutta saattoi yhtä hyvin olla sattumaa, mun on kauheen hankala uskoa tuohon vyöhyketerapiaan kun ei ole mitään kunnollisia tutkimustuloksia sen vaikutuksesta. Mutta ihana olo siellä tulee joka tapauksessa, vaikkei muuta vaikuttaiskaan!
 
Mehän ollaan yrityksestä nyt tauolla koska mulla todettiin aika alhainen ferritiini ja hb:kin oli laskussa. Mut kunhan saadaan arvoja kuntoon niin jatketaan ja koitetaan aloittaa koti-inseminaatiot lisäksi jos se ratkaisisi meidän vähäseksisyysongelmaa.

Parisuhteessa kukoistuksen aikaa, käytin karkauspäivänä oikeuttani ja järjestin yllätyskosinnan jonka tulos oli mieleinen. <3
Onnea kihlauksesta, millon häät? <3
 
@Lilmi89 Meillä ehkäisy jätetty pois 2/19 ja kunnolla tikuttaminen ja tiedostettu yrittäminen kunnolla aloitettu 11/19. Nyt yk5 siis. Tähän asti meni oikein kivasti ja ajattelin, että mukavaa kun mies on niin mukana tässä ja seksi ei ole ongelma, vaikka meillä ei muuten ihan hirveesti harrastella seksiä. Seksipakeista sain ihan hirveät traumat jotenkin ja meni ihan usko koko juttuun. Nyt ovuloimattomuus tai todella myöhäinen ovulaatio vaan vetää mieltä enemmän alas. Noh, kyllä tämä tästä taas

@minttuni Joo, siis jos on monta sivua lukematta niin tää palsta ei edes näytä millä sivulla oon. Tuossa noi siniset laatikot näkyy, missä sivujen numerot, mutta en saa selvää millä sivulla olen. ARGH! Tsemppiä myös sinne! <3

Tänä aamuna tein nyt yhdeksännen vilkkuvan hymiön testin ja ai että kun meinas testi lentää seinään kun se siinä vilkkuen virnisti mulle. Täytynee tilata noita lisää taas ja tehdä taas kaikkensa, että se ovulaatio tulisi ens kiertoon. Mulla olisi vielä noita raskauskeijun halpoja liuskoja, joten pitäisköhän mun vielä jatkaa tikuttamista niillä jos ovulaatio todella olis vaikka vaan myöhässä? Kauan ootte juomatta/pissaamatta ennen semmoisen tekemistä? Riittääköhän 2h? CB on hyvä kun se tehdään heti aamupissasta.
Mulla taas oli noissa vilkkuvanaamaisissa ihan eri juttu, ei tullut kertaakaan vilkkuvaa, suoraan vaan se pysyvä hymynaama. Ja oli siis niitä, missä ois pitänyt ensin tulla se vilkkuva. Kauhee shokki ja paineet että pitää sit samana iltana ehtiä sekstaileen, kun olin aatellut niistä "tyhjistä ympyröistä" että vielä ei oo kiirettä ja mennyt tyytyväisenä ajoissa nukkumaan. Kaks kertaa oli tuo, että suoriltaan se pysyvä naama. Nyt en oo testejä tehnytkään, mutta ihan ehdottosti tykkään noista digitesteistä ovulaation metsästyksessä. Toivottavasti teillä onnistais pitkään vilkkuvasta naamasta huolimatta!
 
  • Tykkää
Reactions: Krippis
Ja mää haluisin kans semmoisen seurannan, että mikä tilanne tuolla on! Missä mitkäkin solut viilettää ja ehtikö ne ajoissa :D Ehkä jopa sellainen selostaja kertomaan, että "sieltä kurvaa ensimmäinen siittiö kohti juuuuuri irronnutta munasolua, taitaa olla oikein superkiitäjä tämä yksilö! Mutta mitä ihmettä, toinenkin siittiö on juuri saavuttamassa kohteen, tästä tuleekin jännittävä taisto..." :p
 
Mulla taas oli noissa vilkkuvanaamaisissa ihan eri juttu, ei tullut kertaakaan vilkkuvaa, suoraan vaan se pysyvä hymynaama. Ja oli siis niitä, missä ois pitänyt ensin tulla se vilkkuva. Kauhee shokki ja paineet että pitää sit samana iltana ehtiä sekstaileen, kun olin aatellut niistä "tyhjistä ympyröistä" että vielä ei oo kiirettä ja mennyt tyytyväisenä ajoissa nukkumaan. Kaks kertaa oli tuo, että suoriltaan se pysyvä naama. Nyt en oo testejä tehnytkään, mutta ihan ehdottosti tykkään noista digitesteistä ovulaation metsästyksessä. Toivottavasti teillä onnistais pitkään vilkkuvasta naamasta huolimatta!
Onkohan mulla sittenkin näitä, hitto en kyllä oo aatellu että pitäskö käyä joku vilkkuva naama siinä joinan päivinä ennen pysyvää naamaa. Pitää lukea ne ohjeet uudestaan. Mitähän se sit tarkoittaa, että tulee suoraan pysyvä hymynaama. Katsokaa, heti iskee epätoivo. Aika herkillä taidan olla :D
 
Todellakin tiedän tuon tunteen! Ihan kaikki on valmiiksi mietittynä, esikoiselle kertomisesta muille kertomiseen, raskauden eri vaiheisiin ja missä kohtaa ei enää tarvi salailla ja näkyykö maha jo niissä juhlissa ja sitten loppuraskaus siihen aikaan vuodesta ja syntyy sillon ja sittenhän se on jo tuon ikäinen ja kesällä jo kävelee yms. Koko elämä suunniteltuna! Ja sitten tippuu, kovaa ja korkealta.

Kävin pari kertaa vyöhyketerapiassa viime vuoden puolella, ajattelin että voimistaisi ovulaatiota. Noh, kierrot on vaihdelleet tosi paljon, mutta ainakin ne terapiakierrot oli "normaaleita". Mutta saattoi yhtä hyvin olla sattumaa, mun on kauheen hankala uskoa tuohon vyöhyketerapiaan kun ei ole mitään kunnollisia tutkimustuloksia sen vaikutuksesta. Mutta ihana olo siellä tulee joka tapauksessa, vaikkei muuta vaikuttaiskaan!
Voi että on kyllä turhauttavaa ja surullista :( meilläkin ollut pitkään kaikki valmiina ja harmittaa että mies halusi odottaa kunnes on varmasti valmis ja nyt sitten jo toinen yritysvuosi alkanut. Toki ei voi mennyttä muuttaa, toki toisin olisimme toimineet jos olisimme arvanneet ongelmia olevan.

Olen menossa muista syistä kokeilemaan vyöhyketerapiaa, mutta olen myös kuullut joidenkin onnistuneen aloitettuaan vyöhyketerapian :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Millimetrii
VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

2.3.2020

Nimi Kiertopäivä

Nerthus..........................kp 61/28
linneah........................... kp 58/26
Nenskuli........................kp 43/28-33
Koodikissa......................kp 41/24
Vauvameille....................kp 41/28-35
Minttara.............................kp 41/26
Mandariinilohko..............kp 40/xx
taikinatonttu....................kp 38/28
Mirella92......................... kp 37/29
niinaj91.............................kp 36/26-28
Persikka123....................kp 34/32
Amadecasa....................kp 33/34-55
Tupsahus.........................kp 32/x
Shibali................................kp 31/23-28
Janet88............................kp 31/28-38
pehmis26........................kp 28/27-29
Lina87...............................kp 28/28
Masu90............................kp 27/27-30
Napsunen......................kp 25/35
minttuni...........................kp 25/23-32
Marrrsipaani..................kp 25/28
Zennuli.............................kp 25/26-28
BonBon88......................kp 25/30-32
Riama................................kp 23/28-29
lolu......................................kp 22/28
Piipaa93..........................kp 20/25-27
Keltasirkku-....................kp 18/28-32
Hipposka.........................kp 18/30
Lilmi89..............................kp 17/29
Jjenn..................................kp 17/30-31
W.we..................................kp 16/25
Nieve30...........................kp 16/29
Krippis..............................kp 15/22-24
Korallikala.....................kp 15/32-36
Magnolia89.....................kp 12/26
Helmiii............................kp 12/29-43
Alinna86.........................kp 10/28
Töppönen_..................kp 9/26-28
Futurmama......................kp 9/29-34
Vesinokkaeläin.............kp 8/28
Kasikuus..........................kp 8/27-28
Mmohini.........................kp 7/32-42
Snanniska.......................kp 7/28
Brunet82........................kp 5/26-28
Vaniljapulla.....................kp 2/30
Hypsy..............................kp 2/36
Ilona Eloisa....................kp 1/28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Nerthus..............................dpo 46
Ninnunannu...................dpo 37
Mandariinilohko............dpo 26
Tupsahus..........................dpo 15
Pehmis26..........................dpo 15
Lina87.................................dpo 12
Zennuli................................dpo 11
Marrrsipaani......................dpo 11
Janet88...............................dpo 11
Minttuni................................dpo 9
BonBon88..........................dpo 8
Riama...................................dpo 7
Piipaa93................................dpo 6
w. we......................................dpo 4
Lilmi89..................................dpo 3
Magnolia89.........................dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
@Millimetrii Tiedän tuon tunteen! Monet kerrat on itku päässyt kun on ollut oireita (ainakin olevinaan) ja niin varma olo tärpistä ja sitten tuleekin nega ja menkat. Joka kuukausi olen laskenut milloin olisi laskettu aika ja viime kierrossakin mietin että aprillipäivänä paljastaisin raskauden kun olisi ollut juuri se rv 12 sillon :LOL:

O kaikille onnitteluista, eiköhän mut voi poistaa kp ja dpo listalta ja siirtää plussanneisiin ❤ Lähden pikkuhiljaa kurkkimaan marraskuisiin.
 
Viimeksi muokattu:
Onnea @Haavejuttu !

Listalle on mulle livahtanut yksi kiertopäivä liikaa eli vasta kp 8 menossa. Menkat on loppu ja tallettelut aloitettu. Mies on tässä vaiheessa vielä innoissaan, kun meillä stressi, kiire ja unen vähyys vaikuttaa ekana mulla haluihin. Taapero, kiireinen työ ja talon rakentaminen on varmistaneet sen, että noita kaikkia on varmasti ollut ja miehen on joutunut tyytymään vähempään. Nyt sen mielestä pitää sit varmistella vähintään joka toinen päivä, vaikka ovulaatio oletettavasti vielä kaukana :LOL:
 
  • Haha
Reactions: Riama
Ei onnistunut multa haaste ☺ eilen tein pregchekillä illasta ja joo joku viivan paikka laitoin ton km:n piikkiin kun vasta Pe tuli nega testiin. No nyt sit aamusta tuli jo selkeämpi haamulainen toki tän aamunen testi 20herkkyyttä ja eilen 25. Pessimistisesti edelleen syytän tota km:n jälkeisiä hormooni jämiä mutta silti hassua et viiva lähtenyt uudestaan vahvistuun... Tänään siis vasta dpo11 mutta tosta km johtaneesta sain paljon selkeämpää viivaa jo näillä dpo:llä et sekin kyl vie uskoa. Tänään kans tuli semmonen ihme vatsa kramppi aamusta mikä viimeksi tuli tammikuussa dpo9 jolloin sit ekan plussan tein ja silloin aattelin et ois joku kiinnittymiseen liittyvä homma kun sit seuraavana päivänä tuli tuhrua.

28v/ ya11/19/km2/20/yk3/2.
 
@amadecasa joo siis juurikin noin, kaikki valmiiksi mietittynä ja vatsakin on ollut varsinkin iltaisin nyt mulla niin turvoksissa, että oon sitäkin oikeen silitellyt ja fiilistellyt varmana tärpistä. :D Mutta lohdullista kun muut käy samankaltasia fiiliksiä läpi. Mäkin olin vähän skeptinen vyöhyketerapian suhteen ja oon vieläkin, mutta mikään ei oo niin rentouttavaa kuin se, niin sillä oon sitten jatkanut käymistä kun siitä saa niin hyvän ja rauhallisen olon vaikka ei nyt muuta tehoa oiskaan.

@Haavejuttu joo siis meitsi tänään pillitti sitten aamun vessan lattialla, aina se vaan kolahtaa ja kovaa. No mutta ei auta kuin jatkaa eteenpäin ja toivoa parasta. :) Mäkin tässä kierrossa mietin, että jos tärppää niin vois sopivasti äitien päivänä kertoa isovanhemmille. :) Ja siis vitsit jos ois nyt tärpännyt niin laskin, että la ois sama kuin sulla! Mutta tsemppiä odotukseen, ihanaa kun porukalla tulee tärppejä, luo kummasti uskoa tähän touhuun. :D
 
  • Rakkaus
Reactions: Lilmi89
Plussaan johtaneet tallettelut ja enteilevät oireet kiinnosti, niin tutkinpa tuossa omia -18 syksyn tärppijuttuja, tuolloin yk 4. Ovulaation kieppeillä hommailtiin dpo-1, dpo0 ja dpo1. Uskon, että meillä auttoi seksin vähentäminen, eli esim. viikko putkeen vaihtui tässä kierrossa joka toiseksi tai joka kolmanneksi päiväksi (paitsi tuo oviksen aikaan useammin). Ehkä mies ehti paremmin palautua ja sitä myötä oli myös parempi latinki? :whistle:

Aiemmin kirjoittelin, että normikierrosta poikkeava merkki oli lähinnä kiinnittymisvuoto. Hieman vaaleanpunaista vuotoa jäi pyyhkiessä paperiin. Ajankohdan kun tarkistin, niin näköjään dpo8. Dpo 7 olinkin näköjään maininnut myös möykyn tunteesta mahassa ja nivusten särystä. Dpo9 raskaustesti nega, dpo12 ensimmäiset haamuviivat, siitä sitten lähti tasaisesti viivat vahvistuun ja rv 39+6 pitkän käynnistyksen ja synnytyksen myötä saatiin syliin ihana tyttönen ❤

Muuta en muista enkä ole kirjottanut ylös, mut tässäpä edes nämä :)
 
@amadecasa joo siis juurikin noin, kaikki valmiiksi mietittynä ja vatsakin on ollut varsinkin iltaisin nyt mulla niin turvoksissa, että oon sitäkin oikeen silitellyt ja fiilistellyt varmana tärpistä. Mutta lohdullista kun muut käy samankaltasia fiiliksiä läpi. Mäkin olin vähän skeptinen vyöhyketerapian suhteen ja oon vieläkin, mutta mikään ei oo niin rentouttavaa kuin se, niin sillä oon sitten jatkanut käymistä kun siitä saa niin hyvän ja rauhallisen olon vaikka ei nyt muuta tehoa oiskaan.

@Haavejuttu joo siis meitsi tänään pillitti sitten aamun vessan lattialla, aina se vaan kolahtaa ja kovaa. No mutta ei auta kuin jatkaa eteenpäin ja toivoa parasta. Mäkin tässä kierrossa mietin, että jos tärppää niin vois sopivasti äitien päivänä kertoa isovanhemmille. Ja siis vitsit jos ois nyt tärpännyt niin laskin, että la ois sama kuin sulla! Mutta tsemppiä odotukseen, ihanaa kun porukalla tulee tärppejä, luo kummasti uskoa tähän touhuun.
Jep, mulla turvotusta välillä ihan muutenkin aika reippaasti, niin sit kun se välillä osuu siihen piinapäiviin niin hyvä etten oo äitiyshousuja kaivamassa jo valmiiksi kaapista... Sillon kun tää toisen yritys oli just vasta alkanut, oli lähellä etten jossain kierrossa jo maininnut yhdelle työkaverillekin, että en mää varmaan siihen juttuun (joku projekti melkein vuoden päästä) osallistu. Onneksi pidin turpani kiinni, ja kuinkas vaan osallistuin juurikin siihen projektiin. Tällä menolla osallistun vielä seuraavallakin kerralla.
 
@Krippis minä jatkaisin ehkä niillä liuskoilla tikuttamista. Mulla on sellaisia cb:n testejä, joilla tulee vain ympyrä muina päivinä ja sit ovisplussa on hymynaama. Ei ole vilkkuvaa hynynaamaa. Mitähän eroja noissa testeissä on? Pyrin olemaan käymättä vessassa 4h, mutta vettä saatan juoda vähän sinä aikana. Mutta ehkä 2h ennen testiä yritän olla ilman vettä. Ei aina onnistu, sit mietin teenkö koko testiä. Testaan parhaimmillaan kolme kertaa päivässä, koska olen vähän innostunut :'D
Niitä on kahdenlaisia! :) Tuo vilkkuva mittaa kahta hormoonia, estrogeeniä ja LH:ta. Toinen testi mittaa van LH:ta, eli ei vilkuttele vaan menee "suoraan asiaan" :D Eli sulla saattaa olla noita pelkkää LH:ta mittaavia? Sellaisia pinkkejä? :)
 
Aloin vielä pohtimaan tuota omaa tilannetta, eli kun lauantaina oli selkeät ovislimat ja nipistelytkin hyvin täsmäs, ja oli seksitöntä ollut yli viikon ja la illan pikasilla mentiin. Niin olihan mulla tosiaan esikoisestakin niin, että oltiin reissussa ja siellä huomasin selkeet limat ja illalla kotiin päästyä hommailtiin vasta. En kyllä muista loppuko ne limat sillon sit jo, vai miten kävi. Mut heti nousi toiveet, alanpa tässä suunnittelemaan synnytystä marraskuulle :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Lilmi89
Niitä on kahdenlaisia! Tuo vilkkuva mittaa kahta hormoonia, estrogeeniä ja LH:ta. Toinen testi mittaa van LH:ta, eli ei vilkuttele vaan menee "suoraan asiaan" Eli sulla saattaa olla noita pelkkää LH:ta mittaavia? Sellaisia pinkkejä?
Okei, vaaleanpunaisia/pinkkejä on tosiaan ne mun :D hitto luulin jo, että jotaki outoa tuossakin. Alkaa niin epäilemään, kun ennen luuli että kaikki toimii ja kaikki lapsettomuustutkimuksissa ilmi tulleet asiat ovat tulleet vähän yllätyksenä. Nyt kun mietin, niin olenhan kuullut myös kahta homonia mittaavista testeistä. Ehkä seuraavalla kerralla tilaan niitä toisia. Onkohan hintaeroa, pitää tutkia. Ja mikä etu on noissa sinisissä, kertoo parhaiden päivien lähestymisestä? Pinkit kerralla sit pamauttaa asian tiedoksi? :D
 
  • Tykkää
Reactions: Krippis

Yhteistyössä