Haaveena vauva 2020

Onko teillä nivuskipu/-jomotus ollut oire oviksesta/raskaudesta? Itsellä ny pari tuntia jomottanut oikeaa nivusta. Ei mitään hajua koska ovis on. Kierukka poistettu siis viime oe.
Mulla on nivuskipua oikealla puolella ollut useassa kierrossa tässä yritysaikana. Oviksen aikoihin ei ole tainnut olla. Toisaalta olen oviksen tikkuihin saanut vasta kaksi kertaa ja joitain ovuloimattomia kiertoja ollut yritysaikana.
 
Mäkin käyn joka päivä lukee noit plussanneitten ryhmiä...vielä mekin päästään sinne, pakko vaan uskoo ja toivoo
Eikö sulla oo vain hetki keskenmenosta? se voi sotkee oviksen ja muutenkin kierrot nimim. kokemusta on
On joo, ja ihan turhia hätäile sikäli että normikierrossa ei näillä päivillä vielä ovista ole, eli kaikki on mahdollista. Mutta minkäs sitä ajatuksilleen voi. :rolleyes: Viikonloppu meni hyvin asiaa ajattelematta, pitää pyrkiä siihen samaan touhukkaaseen mielentilaan taas, niin ei ehdi pohtia asiaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Mulla on nyt menossa se ensimmäinen hoitokierto Pergoveris hormonipistoksilla eli ovulaation induktio ilman inseminaatiota, tarkoituksena kasvattaa useampi munarakkula, kun AMH-arvoni oli niin matala (0,78).

Tänään on kp12, piikitykset aloitin kp2 ja aamulla kävin seurantaultrassa, jossa todettiin ovulaation juuri tapahtuneen. Ovistestissä olikin eilen aamulla hymiö. Kaksi munarakkulaa oli puhjennut eli mahdollisuus kaksosraskauteen on olemassa. Talletuksia on ollut dpo -4, dpo -2 ja dpo -1. Nyt sain ohjeeksi huomisesta alkaen syödä Terolut keltarauhasvalmistetta aamuin illoin kahden viikon ajan, jonka jälkeen teen raskaustestin.

Aiemmin mainitsinkin, että oma kierto mulla on aina ollut säännöllinen, ovulaatio tapahtuu, keltarauhashormonitaso nousee itsestään riittävästi, mutta raskaus ei ole koskaan alkanut (ya 5/18). Munatorvien aukiolotutkimus tehtiin viime kierrossa ja ne olivat auki, joten nyt jännätään tuottaako tulosta tämä ”tehostettu” kierto:love:
Jännittävää, toivon todellakin että onnistuu ❤ kiitos kun jaat kokemuksiasi. Voi auttaa monia hoitoihin päätyviä, kun tietää muidenkin käyvän samoja asioita läpi ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Magnolia89
Heippa! Täällä uusi vauvahaaveilija ilmoittautuu! Viime syksystä lähtien olen palstaa seuraillut ja nyt kaikista lupauksistani huolimatta heittäydyn joukkoon mukaan. Oon myötäelänyt täällä kaikkien tilanteita ja jännäilyt testailua ja harmitellut negoja.

Mulla ikää 31v, mies samanikäinen ja esikoinen meillä haaveissa. Koko ikäni lähes oon minipillereitä syönyt, yhtä taukoa lukuunottamatta, kun halusin tietää, miten se oma kroppa toimii. Nyt pillerit lopetettu viime vuoden syyskuussa ja oma kierto lähti pyörimään marraskuussa varsin säännöllisenä. Ensimmäinen yrityskierto on nyt meneillään ja lähinnä tän tuskastuttavan piinailun ajamana oli pakko hakea vertaistukea ovista en oo tikutellut, Flon ja omien fiilisten mukaan menty. Kierto ollut 30-32, Flo ennusti ovista 23.pvälle mut jos kierto ton 30 nyt, niin veikkailisin itse ovista siihen tai 21.pvälle. Talleteltu on nyt molempia päiviä ajatellen dpo - 1. Nyt sitten siis dpo 10 tai 8 meneillään ja oireilua on kaikennäköistä, mistä vaikea mitään päätellä ja sehän tässä on kyllä niiiin tuskastuttavaa. Oon luvannut olla testaamatta ennen ku menkkojen pitäis alkaa mut kovasti kuumottelis jo to tai pe testailla. Mies on aivan varma jo heti ekan kierron tärpistä, mut itse jotenkin pakittelen ajatusta, että heti tärppäisi :unsure:
Tervetuloa, haluatko kiertopäivälistalle? :) Tai etusivun haaveilijalistalle? Etusivulta näkyy tarvittavat tiedot.
 
@Korallikala @Alinna86 minulla on päiviä, joilloin vauvahaave on jatkuvasti mielessä. Luen keskusteluja, blogeja, artikkeleita ja tapaan lähes päivittäin raskaana olevia, raskaudesta haaveilevia tai perheellisiä ihmisiä. Tuntuu, että kaikki muistuttaa siitä, mitä meillä ei ole. Kaupassa tai kirpparilla kun näen jotain vauvatuotteita, katson niitä surumielisenä. Ruokapöytämme päässä on tyhjä paikka, siinä olen jo vuosia kuvitellut lapsemme opettelemassa ruokailua. Tämä on rankkaa, mutta toisaalta en osaa sammuttaakaan näitä ajatuksia. Toive on niin suuri ❤
 
VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

3.3.2020

Nimi Kiertopäivä

Nerthus..........................kp 62/28
linneah........................... kp 59/26
Nenskuli........................kp 44/28-33
Koodikissa......................kp 42/24
Vauvameille....................kp 42/28-35
Minttara.............................kp 42/26
Mandariinilohko..............kp 41/xx
taikinatonttu....................kp 39/28
Mirella92......................... kp 38/29
niinaj91.............................kp 37/26-28
Amadecasa....................kp 34/34-55
Tupsahus.........................kp 33/x
Janet88............................kp 32/28-38
Lina87...............................kp 29/28
Masu90............................kp 28/27-30
Napsunen......................kp 26/35
minttuni...........................kp 26/23-32
Marrrsipaani..................kp 26/28
Zennuli.............................kp 26/26-28
BonBon88......................kp 26/30-32
Riama................................kp 24/28-29
lolu......................................kp 23/28
Piipaa93..........................kp 21/25-27
Keltasirkku-....................kp 19/28-32
Hipposka.........................kp 19/30
Lilmi89..............................kp 18/29
Jjenn..................................kp 18/30-31
W.we..................................kp 17/25
Nieve30...........................kp 17/29
Krippis..............................kp 16/22-24
Korallikala.....................kp 16/32-36
Magnolia89.....................kp 13/26
Helmiii............................kp 13/29-43
Alinna86.........................kp 11/28
Töppönen_..................kp 10/26-28
Futurmama......................kp 10/29-34
Vesinokkaeläin.............kp 9/28
Kasikuus..........................kp 9/27-28
Mmohini.........................kp 8/32-42
Snanniska.......................kp 8/28
Brunet82........................kp 6/26-28
Persikka123....................kp 4/32
Vaniljapulla.....................kp 3/30
Hypsy..............................kp 3/36
Ilona Eloisa....................kp 2/28
pehmis26........................kp 2/27-29
Shibali................................kp 1/23-28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Nerthus..............................dpo 47
Ninnunannu...................dpo 38
Mandariinilohko............dpo 27
Tupsahus..........................dpo 16
Lina87.................................dpo 13
Zennuli................................dpo 12
Marrrsipaani......................dpo 12
Janet88...............................dpo 12
Minttuni................................dpo 10
BonBon88..........................dpo 9
Riama...................................dpo 8
Piipaa93................................dpo 7
Napsunen.............................dpo 6
w. we......................................dpo 5
Lilmi89..................................dpo 4
Magnolia89.........................dpo 1
Keltasirkku-.........................dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:

Onnistuukohan nyt tää kuvan lisääminen. Jos yritän painaa tuota kuvaketta, joka näyttää linkin lisäämiseltä, niin ei tapahdu mitään.

Viime kierrossa dpo 10 oli aamulämpö 36.5 kun se edeltävät päivät oli ollut 36.7. Vuoto alkoi seuraavana päivänä ja aamulämpö 36.6. Eli viime kierrossa ei laskenut ennen vuotoa mitenkään selkeästi, mutta laski kuitenkin. Tänään dpo 10 36.9. No eipä tämäkään välttämättä vielä mitään kerro, mutta täytyy myöntää toivon heräävän.

minttuni 29+34/ya 2/19/yk13/1./hoidot alkamassa
 

Onnistuukohan nyt tää kuvan lisääminen. Jos yritän painaa tuota kuvaketta, joka näyttää linkin lisäämiseltä, niin ei tapahdu mitään.

Viime kierrossa dpo 10 oli aamulämpö 36.5 kun se edeltävät päivät oli ollut 36.7. Vuoto alkoi seuraavana päivänä ja aamulämpö 36.6. Eli viime kierrossa ei laskenut ennen vuotoa mitenkään selkeästi, mutta laski kuitenkin. Tänään dpo 10 36.9. No eipä tämäkään välttämättä vielä mitään kerro, mutta täytyy myöntää toivon heräävän.

minttuni 29+34/ya 2/19/yk13/1./hoidot alkamassa
Onnistui(y):giggle:
Hyvältä näyttäis, tuossahan näkyis olevan mahdollisesti kiinnittymisdippikin :love:
Nyt kaikki peukut ja varpaat pystyyn et olis tosi kyseessä ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: minttuni
Nyt tuli kyllä niin vahva plussa pregcheckin ovistikkuun että kai se olis piinalistalle tultava! Eli mut voi laittaa piinailemaan huomisesta dpo 0.

Yritän suhtautua positiivisesti kuten mieheni ja sanon välillä itselleni, että nyt tehdään meille vauva tästä kierrosta.

Keltasirkku 28+38/YK11/ya 5/19/1 lapsi
Esikoisesta päätin että nyt meille tulee vauva syliin asti ja siitä kierrosta se tulikin. Enää ei niin usein kyllä viihdy sylissä :)
 
oi, näyttääpä lupaavalta @minttuni :) Täällä sormet ja varpaat pystyssä että plussa pärähtää <3

@Korallikala ja @Alinna86 mäkin käyn päivittäin lukemassa noita plussanneiden ketjuja. Jotenkin haluaa kuulla millaista se on kun se raskaus on ja pysyy, ja hakea sieltä sitä vahvistusta sille, että kyllä tässä on mahdollista onnistuakin... Ja samoja kaipauksen, malttamattomuuden ja surun tunteita täälläkin tulee pintaan vähän väliä. Mutta pitää tosiaan uskoa, että mekin noihin ketjuihin päästään pian ja niissä myös pysytään <3 Täälläkin kyllä tosiaan kokemusta siitä, että kierrot sekaisin keskenmenon jälkeen :( Ei oo täälläkään kyllä näkyvissä sitä että ois muka helppoo tulla raskaaks keskenmenon jälkeen...
@minttuni täällä myös nuo fiilikset tuttuja, kaipuu, suru, ja just tuo kun näkee vauvanvaatteita kaupassa tai vaikka vaippapaketteja... Ja itelle tulee välillä niin vahvoja mielikuvia siitä millaista olis kun nyt se lapsi ois tuossa, tulee vahvoja mielikuvia kuinka pidämme miehen kans molemmista käsistä kiinni kauppareissulla, heilautamme välillä lapsen ilmaan. Tai kuinka meidän koira varastaa legon velmu ilme naamallaan kun lapsi leikkii legoilla. Mulla on turhankin vilkas mielikuvitus, kun nää näyttää niin todellisilta mun mielessä. Ei auta kun toivoo, että mahdollisimman pian nää toiveet toteutuu siellä ja täällä <3 Sulla ainakin nyt kuulostaa lupaavalta <3

Mulle voi merkata huomiselle kp2

Eli menkat sentään alkoi, onneks ei kuitenkaan kauheesti venynyt kierto, vaan 4 päivää. Vaikka kyllä se vituttaa kun noita valeraskausoireita ehti olla että taas uus kierto alkaa.... Mutta pääsenpähän nyt sit mittauttaan sen amh:n ja kilpirauhasarvot, ja jatkaan hoitoprosessia.

Onpa hyvä vinkki @amadecasa , aion ottaa kyllä käyttöön minäkin! :D
 
Omaa napaa ja ällövaroitus
Limatulppa havaittu vessareissulla, ovis tikuttelut jää pois tästä kierrosta mutta limojen tarkkailu ei, jotenkin tullut tavaksi jokaisella vessakäynnillä tarkistaa mitä paperiin jää, ehkä myös keskenmenot varjostaa tätä tapaa.
Mutta siis ovis on hyvinkin lähellä, yleensä mulla lämmöt tippuu just ennen ja sit jälkeen ne nousee, vielä tänään ei notkahdusta tapahtunut. Vatsan nipistelyjä ihmettelin kyllä aamulla.
Onneksi mies herätti eilen aamusta petihommiin (kiva välillä näinkinpäin) ja on jotain veijareita jo odottelemassa
Täytyy kyl houkutella varuiks vielä huomenna uudestaan.
Tähän vois nyt plussanneet informoida mitkä päivät oviksen ympärillä toivat plussauksen? Harmi kun en ite pitäny kirjaa viime kerralla. Ainoastaan @Haavejuttu dpo-1 jäi mieleen, et kait se kertakin riittää
Itsehän en tikuttanut ovista, mutta la pysynyt laskennallisen ja peruskierron (28vrk) mukaisena, vaikka edeltävä kierto venyi. Joten jos oletan että ovulaatio ollut 14vrk kohdalla, niin tällöin tallettelut olleet - 6, - 5, - 3 ja - 1. Mene sitten sanomaan, että mistä noista on siittiö ottanut ja lähtenyt matkaan :D
Nyt täällä siis tasan 11 viikkoa tänään täynnä <3 olo sen mukainen, eli hyvin heikko 24/7 :censored:
 
Nuo teidän lämpökäyrät on mielenkiintoisia. :) Tekisi mieli mitata itsekin, mutta ei taida olla mahdollista, kun herätys on taaperon tahtiin joka ikinen aamu(yö). Siinä ei ehdi sekuntiakaan hidastella, kun toisesta huoneesta alkaa huutelu kuulua. :LOL: Mutta jospa tää ovistikuttelu riittäisi. Ja riittäähän se, taidan tehdä saman päätöksen mistä just oli tässä puhe, että tää kierto on meidän kierto ja marraskuisiin mennään että rytisee.
 
Oon näköjään listalla entisessä kierrossa vielä, huomenna kp 3 ja voi poistaa piinailijoista. Iso kiitos kaikille jotka ehtii päivittää :)

Siis mikä on tää veren määrä?!? Järkyttävää. 2-3h välein saa kuukuppia tyhjätä ja silti ehtii vuotaa yli. Kp2 illasta kyllä yleensä jo vähenee. Onko teillä miten runsasta vuoto? Mulla on ollut ekan raskauden jälkeen tällästä ihan älytöntä vuotoa pari ekaa päivää. Ei onneks mitään menkkakipuja oo, mut silti mietin onko tää nyt ihan normaalia..

Mäkin joskus mittailin lämpöjä, mut ei ne oikeen mulla toiminu kun heräilin aamulla ihan miten sattuu.. @minttuni käyrät näyttää lupaavalta :love:
 
Tämä palsta on kyllä ihanan positiivinen ja tsemppaava. Lähinnä itse olen taustaillut, kun jotenkin tuntuu muka kirjoittaminen tökkivän. Teille jo pidempään odotelleille ja hoidossa olleille en oikein osaa kommentoidakaan välttämättä mitään, kun termitkin vielä hakusessa. Mutta mielenkiinnolla teidänkin polkuja seuraan ja toivon pikaisia plussia <3

Itsestä sen verran, että eilen kävin gynellä outojen alavatsakipujen ja kysta epäilyjen vuoksi. Ultrassa kaikki kuitenkin näytti oklta ja oikea munasarja löytyi helposti mutta vasemmasta ei oikein meinannut saada kuvaa, kun on jotenkin kohdun takana(?). Noh gyne epäili sumeasta kuvasta, että ovis olisi mahdollisesti lähiaikoina tapahtunut. Vähän sellaiset olot mulla olikin viime viikolla.

Muuten hän arveli, että mun kohtu on jotenkin erikoisen innostunut nappaamaan munasoluista kiinni vaikka ne eivät ihan elinkelpoisia olisivatkaan. Tästä siis kertoo se, että olen vasta lokakuussa lopettanut pillerit ja joulukuussa eka kemiallinen ja nyt viime kuussa toinen. Positiivista kuitenkin se, että putket ovat auki, simpat toimii. Nyt vaan odotellaan sitten jos nappaisi kiinni elinkelpoisesta hedelmöittyneestä solusta

Eli mulle voisi päivittää huomiselle varovaisen arvailun dpo 7
 

Yhteistyössä