Haaveena vauva 2020

Varovaiset onnittelut, @Amore- ! Jospa maanantaina pamahtaisi kunnon viivat ^^.

ON: Hanat aukesi eilen eli huomisen listaan saa päivittää kp 3/27-79 ja pois tietty piinailijoista.

Oli kyllä vähän turhauttavaa tehdä niitä negatestejä ja juosta apteekissa. Tilaan tätä kiertoa varten netistä vielä halvempia testejä jemmaan, jos kierto enemmänkin alkaa mua jekuttaa. Ihan hyvillä mielin kuitenkin ollaan, yritys on vasta alussa. Vedin eilen heti salmiakkia kaksin käsin, kun en uskaltanut sitä ennen kun JOS olisinkin ollut raskaana, vaikken siihen edes uskonut XD. Aina se pieni toive kuitenkin itää.
 
Täällä ensimmäinen letrokierto menossa. Ensi viikolla ultra, että nähdään onko mitään vaikutusta. Pessimisti ei pety ja jotenkin oon jo valmistautunut siihen, että tällä annostuksella ei oo tapahtunut mitään.
Mutta toisaalta.. Ensimmäinen kerta tänä vuonna kun on edes pieni toivonkipinä.
 
Se oli sitten viime kierrossa mulla ilmeisesti kemialinen. Testit kyllä käyttäytyi varsin ihmeellisesti. Vuorotellen viivan voimakkuus vaihteli.
Vuodon alettua ja loputtuakin näytti vielä haaleaa viivaa ja oli ihmeellisiä kipuja vasemmalla. On edelleen.
Mutta verikokeet näyttää nyt negaa. Hcg alle 1.
Jotain ovisoireitakin. Ma ja ti oli melkein plussa. Pieni lasku lämmöissä keskiviikkona ja torstaina nousi taas.
Olikohan siis ovis? Mutta testillä en kiinni saanut

Tilasin raskauskeijulta kunnon satsin raskaustestejä, mutta miten menikään homma?
Nyt mulla on vino pino ovistestejä, kun aikaisemmin sain hyvityksenä jo lisää ovistestejä, kun aikaisemmin tilatut eivät toimineet kunnolla. Meni piiiiiiitkään, että se näyttö edes kostui pissasta. Eikä edes kastunut kokonaan, jos ei uittanut liuskaa pissassa reilusti yli ohjeessa annetun ajan.

Mutta tälläinen lähetys tuli
https://aijaa.com/rRuWwI

Onnea kaikille plussanneille.
Katsotaan mitä tämä kierto tuo tullessaan minulle.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Apustaja
Siirryn tammikuisista takaisin tänne. Ei tullut lasta tästäkään meille vuoto ei ole vielä alkanut mutta tänään ultrassa 5+0 ei näkynyt ruskiaispussia mikä pitäisi jo näkyä. Nyt si vuotoa odotellessa...
 
Mä oon kyllä nyt ihan varma että kuukautiset alkaa viimeistään sunnuntaina liian aikaisin mutta on kyllä oireet siihen viittaa:( meillä ei oo enää ku 3 kiertoa aikaa yrittää tämän jälkeen.. mulla on syyskuussa tulossa yks leikkaus millä korjataan edellisen leikkauksen virheitä. Leikkausta voi kyllä siirtää jos on raskaana, mutta sovittiin miehen kanssa jos ei siihen mennessä tärppää jätetään vauvan teko kokonaan, tämän leikkauksen jälkeen en saa vuoteen raskautua ja sitten ensi syksynä haluaisin aloittaq jo opinnot..
 
Ei ne sitten vissiin kuitenkaan ollut, kun melkein ovisplussia maanantaina ja tiistaina. Sen jälkeen oli vaaleanpunainen taas ja iltapäivällä tälläinen
https://aijaa.com/Z6gINl

Lämmöt on kyl heittänyt häränpeppua. Mut voi olla, että tämä flunssa sotkee.
On se vissiin mies pidettävänä hereillä siihen asti, kun lapset saatu nukkumaan ja vähän sen jälkeenkin.
 
@Kiemura tosi harmi! mullakin niin negaa 2 herkkää testiä tänään kuin vaan voi olla(Dpo10) . :( en kans ymmärrä mitä tuolla tapahtui. (n) kaikki tuntemukset oli illalla ohi nukkumaan mennessä. Nytkään ei enää mitää. Ihan ku olisin kuvitellut kaiken. Onhan mulla tässä vielä su-ke, kun to pitäs alkaa. Mut kaikki oireet loistaa poissaolollaan. Toki oireettomatkin ovat plussanneet, mut nyt ei usko siihen riitä..
 
@Maggie84 mulla oli se KU aika pitkällä joo, mut hcg oli onneks matala koko ajan. Maksimissaan 590 oli ja ei onneks alkioo ollut alkanut tekeen sinne munatorveen vaan pelkästään jotain muuta raskaussolukkoo. Mää siis plussasin 15.3.2018 ja 25.3 viikolla 5+3 vissinkin todettiin keskenmenneeks ja hcg oli 250, siitä kuukausi eli 25.4.2018 todettiin, että se onkin kohdunulkoinen. Ja metotreksaatti pistoksella hoitui. Lääkäri oli sitä mieltä, että kerta kuukausi jo mennyt niin ei enää odotella yhtään vaan suositteli solusalpaajaa, mää olin vaan helpottunu, että vihdoin mua kuunnellaan ja otetsan tosissaan ja saan apua :)
 
Mä oon tuolla piinailulistalla nyt kaksi kertaa. Eilinen plussa oli selkeämpi kuin se kp 11 plussa, eilen ei tarvinnut käännellä ja väännellä testiliuskaa sen kummemmin vaan testiviiva oli silminnähden vähän tummempi kuin kontrolli. Niin varmaankin ton dpo 6 voisi ottaa kokonaan pois listalta. Kiitos @Wintersun listan ylläpidosta ja pahoittelut ylimääräisestä työstä. Mun pco-ish munasarja pääsi tosiaan yllättämään antamalla aiempaa tummempia viivoja testeihin.

Voi harmi @Kiemura ja @Helmiina1978. Toivottavasti vielä plussa ilmestyisi.
 
@Amore- mulla on nyt kp 31/31-32 eli ihan todennäköistä että on menkat tulossa. Mulla kun luteaalivaihe on sen 11-12päivää. On toki mahdollista että jotain raskauteenkin liittyvää kun vielä niin vähäistä (vain pyyhittäessä) mutta toisaalta eilenkin oli nega niin ei paljoa toivoa ole. Ei auta kun seurata tilannetta.
Ja sun viivaon kyllä munkin silmään vahvistunut!:love:
 
@Amore- mulla on nyt kp 31/31-32 eli ihan todennäköistä että on menkat tulossa. Mulla kun luteaalivaihe on sen 11-12päivää. On toki mahdollista että jotain raskauteenkin liittyvää kun vielä niin vähäistä (vain pyyhittäessä) mutta toisaalta eilenkin oli nega niin ei paljoa toivoa ole. Ei auta kun seurata tilannetta.
Ja sun viivaon kyllä munkin silmään vahvistunut!:love:
Aivan juu totta, luulin ihan et sinullakin vielä useampi päivä menkkoihin :unsure:
Seurataan tilannetta ja toivotaan parasta (y)
 
Mulle voi päivittää piinailijoihin dpo 6. En usko enää hetkeäkään että ovulaatio olisi ollut sillon kp 17. Nyt olisi olevinaan dpo 15, testit negaa eikä vuotoa näy eikä olo ole yhtään sellainen että menkat alkaisi. Joten eletään nyt sen mukaan että ovulaatio oli vasta viime sunnuntaina ja nyt on dpo 6. Pienen pieni mahdollisuus on plussaan tässä kierrossa, mutta en jaksa uskoa. Ovisplussa tuli siis lauantaina ja su-ma välisenä yönä tuli vasta talleteltua, eli varmaan ovulaation jälkeen.
 
Kylläpä osaakin sattua oikealle alavatsaan ja myös vasemmalle.
Viimekirron oviksesta lähtien sattui alas vasemmalle ja se plussakin tuli. Joka kemialiseksi jäi, vaikka testi käyttäytyi ihmeellisesti verraten aikaisempaan kemialiseen.
Viime kumierrossa vain yhtenä päivänä ovisplussa. Tässä kierrossa nyt toista päivää plussaa ja vahvempi minusta, kun viime kierrossa.
 
Mulla tänään Kp1 ja pois piinailijoista. Eli huomiselle jos pistää niin kp2.

Kyllä aika shokki nää menkat. Oisin voinut vannoa että raskaana ollaan. Kohdun kivuista ruumiin lämpöön oli erilaisia. Kylmiä väreitä ja poskien kuumottelua. :coffee: Mutta ei niin ei. Palaillaan !
 
Pahoittelut menkoista @Kiemura :(

@Wintersun toivottavasti Primolut auttaisi pidentämään luteaalivaihetta.

Meillä myös ovis hyödynnetty dpo -1 ja dpo 0 pariin kertaan. Pari tuntia sitten alkoi vähän jomotella munasarjoissa, toivottavasti se ovis nyt tapahtuis.
 
Kiitos! Toivotaan että sulla se ovis nyt on! Piinaillaan sit samoilla dpo:illa!
Onko sulla selkeät oviskivut? Mulla on joskus selvät kivut ja joskus on aika lievät tuntemukset. Tärppikierrossa marraskuussa olin kirjannut flo'hon että vasemmassa munasarjassa kipua, mutta gynellä ultrassa näkyi että ovulaatio oli kuitenkin tapahtunut oikealta :ROFLMAO:
 
@Kiemura voi itku!! Pahoittelut.
En myöskään tiedä mikä mulla aiheutti ne kohdun tuntemukset; aloin jo miettimään kaikkea endometrioosista myoomiin.
Toisaalta hyvä että Testaan ajoissa, koska sitten ei tarvi 'olla raskaana' sinne dpo14 asti ja tippua sit korkealta. Tämän negan kyl aavistin tosiaan jo pe iltana ja eilen olin jo varma, vaikken olis testannutkaan..
Kohti uutta kiertoa. Seuraava ovis juhannuksena; jospa sitten nappaisi.
 

Yhteistyössä